1. Rész

95 7 5
                                    

-Ma megyünk ValMar koncertre! Remélem nem felejtetted el!- kiabált fel Dóri az emeletre.
-Ezt hogy lehet elfelejteni?- kérdezett vissza Bogi.
-Én nem tudom. Te lehet jobban tudod.-vágott vissza a barátnője.
-Nem tudom mit vegyek feeeeeeel!
-Azt is én mondjam meg?
-Hát igen!
Végül mindketten felöltöztek. Dóri outfitje így nézett ki:

 Dóri outfitje így nézett ki:

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Bogié pedig így:

-Indulhatunk? - kérdezte -Ja

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

-Indulhatunk? - kérdezte
-Ja.
Elindultak. Gyalog mentek, mert kb 5 percre laktak a koncert helyszínétől. Amikor odaértek, az első sorban még volt hely kettőjüknek, ezért oda beálltak. 10 percen belül már a ValMar duó volt a színpadon. A koncerten mindkét fiú rakott ki insta sztorit. Milán különösen sokat nézte Bogit, ami Petinek feltűnt.
-Na, mi van haver? Csak nem bejön a csaj? -kérdezte Peti röhögve.
-Hát.... Nagyon szép!
Ezzel folytatták a fiúk a koncertet. Jött az Úristen.
-Ilyenkor általában fel szoktunk hívni egy lányt a színpadra... -kezdte Peti.
-Szerintem...-nézett körül Milán- Itt az első sorban, az a barna hajú lány.
-Az tuti én vagyok!!! -mondta Bogiék mellett egy csaj.
-Nem rád gondoltam! -mondja reflexből Milo- Az a lány aki melletted áll!
-Bogi az te vagy! -mondja Dóri.
-Tényleg! -mondja izgatottan Bogi.
Milán felemelt téged a színpadra.
-Hogy hívnak? -kérdezte Peti.
-Bogi.
-Rendben, akkor Bogi, van kedved esetleg megmutatni milyen jó hangod van? -kérdezte megint Peti.
-Nem. Nincs jó hangom....
-De! Nagyon jó hangja van! -kiabálta Dóri az első sorból.
-Jó. Most az egyszer...
Peti odaadta Boginak a mikrofont, majd elkezdtek énekelni.
Bogi szemszöge:
A fiúk felhívtak a színpadra. Nagyon örültem, de azért rettegtem a gondolattól, mi lesz, ha énekelnem kell. De nem csk amúgy simán. Hanem mikrofonba. Aztán Peti megkérdezte, van-e kedvem megmutatni milyen szép hangom van. Én azonnal nemet mondtam, de Dóri sajnos elhitette a fiúkkal, hogy gyönyörű hangom van. Na igen... Peti odaadta a mikrofonját, és már el is kezdődött az, amitől nagyon féltem.... Különben szeretek énekelni, de két énekes fiú mellett nagyon féltem. Igazából azért sem szerettem volna mikrofonba énekelni, mert mindenki hallja, és van egy borzalmas történetem... Egyszer általánosban, még 5.-ben volt egy ki mit tud, és ott is énekelnünk kellett. Na igen... Nagyon féltem, és amikor elkezdődött, elkezdtem pánikolni, ami elég feltűnő volt, és ezért le kellett mennem a színpadról, és utána az osztályban mindenki engem hibáztatott, hogy nem jutottunk tovább az országos döntőre. Azóta utálok mások előtt énekelni. Na de e vissza a koncertre. Szóval, Peti a kezembe nyomta a mikrofont, és Milo már kezdte is énekelni, de után nekem kellett folytatnom. Hirtelen mindent kizártam. Csak arra gondoltam, hogy megmutathatom másoknak a hangomat. Amikor elkezdtem énekelni, a közönség szinte tombolt. A többség szerint nagyon szép hangom volt. Voltak akiknek nem annyira tetszett, és volt akinek egyáltalán nem tetszett. Amikor vége lett az Úristennek, lementem a színpadról. A koncertnek gyorsan vége lett. Ezután gyorsan elmentünk megkeresni a fiúkat, hogy kérjünk aláírást. 10 perc keresés után megtaláltuk őket.
-Sziasztok!- köszönt Milo és Peti egyszerre.
-Sziasztok!-mondtuk egyszerre Dórival-Csak aláírást szerettünk volna kérni.
-Rendben. A pólótokra jó lesz? -kérdezte Peti.
-Igen. -monduk ismét egyszerre Dórival.
-Amúgy gyönyörű hangod van! -mondta Milo.
-Köszönöm! -mondtam kicsit elpirulva-Képet is csinálhatunk?
-Persze! -mondta Milo.
Készült olyan, amin Én és Milo vagyunk, amin Én és Peti, ilyen készült Dórival is, aztán egy amelyiken szintén én és mindkettő fiú rajta van. Ilyen Dórival is, valamint egy olyan amin mind a négyen rajta vagyunk. Ezután elindultunk haza. Otthon annyi volt a progi, hogy vacsoráztunk, és felmentünk aludni. Inkább csak Dóri ment aludni. Én nem tudtam elaludni. Filmet néztem, próbáltam aludni, telefonoztam is. Aztán kaptam egy üzenetet:
Ismeretlen: Sziaa! Ma ott voltam a VALMAR koncerten. Csak azt akartam mondani, hogy nagyon szép hangod van.
Bogi: Sziaa! Köszönöm! Nagyon aranyos vagy! Amúgy hogy hívnak?
Ismeretlen: Lili.
Bogi: Szép neved van! Én Bogi vagyok!
Ismeretlen: Neked is szép a neved! De most mennem kell aludni, sziaaa!
Bogi: Sziaaa!
Ezután már egyszerűen elaludtam. Másnap reggel arra keltem, hogy valaki hív. REGGEL 7-KOR. Ismeretlen volt a szám. Felvettem.
📞 Igen tessék?
📞 Megtalállak, de akkor nem fogom sajnálni!!
📞 Micsoda? Azt se tudom ki vagy!
📞 Óóó, de. Pontosan tudod!
📞 Nem, és ha most nem mondod el hogy ki vagy, annak súlyos következményei lesznek!
📞 Nem lesznek következményei!
📞 De me...
Nem tudtam befejezni, mert az illető lerakta. Gyorsan visszajátszottam a történteket, és rájöttem, ki hívott. Azzal a lendülettel felkeltem, és rohantam Dóri szobájába. Ő természetesen még mélyen aludt. Amikor felkeltettem, elég idegesnek, és egyben kíváncsinak tűnt.

Sziasztok! Itt az első rész! Remélem tetszik, véleményeket commentbe írjátok!

Az élet szép, de velük szebb! ❤🔥Où les histoires vivent. Découvrez maintenant