5.Bölüm

8 1 0
                                    

       Yarın olunca üstlerini giyinip okula gittiler ama hiç sevgiliymiş gibi davranmadılar çünkü onların yönelimleri hakkında konuşulmasını istemiyorlardı.

     Onların arkasında kuyruk gibi dolanan iki kız vardı. Büyük ihtimal biri Minho'ya diğeri ise Jisung'a aşıktı ama ikiside bu olasılığı düşünmedi. Jisung bundan rahatsız olup arkasını döndü kızlar donup kaldı. Jisung "İki saattir peşimizde kuyruk gibi dolanıyorsunuz.Ne istiyonuz söyleyinde yardımcı olalım" Kızlardan birisi "Sizi istiyoruz" diye cevap verdi. Minho bunu duyunca iyice sinirlenmişti hemen oraya başka kızlar da gelip Jisung ve Minho'ya çıkıştılar bazıları "siz kimsiniz de kızları sıkıştırıyorsunuz" Bazıları ise "Onları boş verin bizle çıkın" Diye bağırıyordu.

    Hocalar ve diğer öğrencilerde sadece kenardan izliyorlardı. Minho en sonunda gerçekten sinirlenip Jisung'u kolundan çektiği gibi o topluluktan kurtardı ve hemen sınıfa koştu.

M:Oh be sonunda kurtulduk ya acaba neden hepsi başımıza toplandı
J:Bilmem belki yakışıklı olduğun içindir ne dersin.
M:Tamam kabul ediyorum tek başıma yakışıklıyım ama senin yanında yakışılılık puf gidiyo kabul et yani şimdi
J:Kabul etmiyorum ve konu kapandı.

      Okul bitince  Minho Jisung'u Changbin'in evine götürdü çünkü Changbin Jisung'dan ona Jeongin'i ayarlamasını isteyecektir.

     Zile on kere falan basınca sonunda kapı açılmıştı. Minho hemen Chang BİM'in üstüne atladı."Lan sen niye kapıyı açmıyon illa peçeteyle mi anlatacağız" Jisung Minho'nun Changbin'in üstüne atlamasına en çokta peçete diyişine şaşırmıştı. Changbin Minho'ya cevap verdi "Olm sıçarken nasıl geliyim o peçeteyide bana niye sokuyon git şu Felix'in sevgilisine sok" Jisung heme olaya atladı "Ya peçete ne ve neden Hyunjin'im e sokuyonuz zaten doktor ona pamuğu tıkamış doğunca" Minho Jisung'un meraklı sorusuna cevap verdi "Ben peçeteyi bunlar çok konuşunca ağızlarına götlerine nerelerini bulursam sokuyom3 bide o Hyunjin'e gıcık oldım kaptı güzelim Felix'imi" Jisung olayı anlayınca sustu Changbin kendi olayını anlatmaya başladı.

      "Jisung'um güzel eniştem bak senden ne istiyeceğini" Jisung anlam veremeden 'sor' der gibi baktı. "Bana Jeongin'i ayarla lütfenn" Jisung "Kesin bir şey söyliyemem ama bence oda sana aşık biraz gayret göster" Changbin bu cevabı alınca çok sevindi. Minho ve Jisung daha fazla durmadan evden gittiler.

First Love/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin