Harry Potter era la cumpărături cu nașul său Sirius și profesorul Remus Lupin care nu era sigur ce ar trebui să fie pentru el.În general aceste ieșiri la cumpărături trebuiau făcute doar de unul dintre ei,dar Harry a insistat și i-a convins să meargă împreună la cumpărături și le-a spus că îi hexuiește pe amândoi dacă se ceartă în magazin.Normal că Harry doar glumea,dar măcar erau mai liniștiți după ce i-a amenințat puțin.
-Moony ți-am zis de 10 ori că trebuie să luam cereale cu ciocolată.
-Eu vreau să luăm cu caramel.Harry?Harry!a țipat Lupin atrăgându-i atenția băiatului.
Harry nu se aștepta să îl vadă pe Draco Malfoy la cumpărături,cu atât mai puțin într-un magazin de încuiați.Îl urmărea cu privirea întrebându-se ce face aici,apoi a văzut-o pe mama lui.Draco era în căruț prima oară când a dat cu ochii de el,la început nu credea că e Draco,până la urmă nu a mai auzit nimic de el și de familia lui de când i-a văzut fugind de la război.Harry nu știa dacă erau în toane bune sau în toane rele pentru că Draco îl ajutase mai mult decât să-i pună viața în pericol.Ultima amintire ca să zicem așa cu Malfoy pe care o avea,a fost atunci când i-a aruncat o baghetă și apoi a fugit la familia lui.Harry a prins bagheta,i-a zâmbit slab,dând din cap recunoscător și atâta tot,de atunci nu-l mai văzuse pe băiat.O mare parte din devoratorii morții au fost aruncați în Azkaban,dar Draco făcea cumpărături cu mama lui.Harry se simțea ușurat că nu au pățit nimic și sunt în siguranță.Harry și-a dat seama că era prins în gânduri când și-a auzit numele strigat.
-Scuze?Ce?Remus îi pusese o mână pe umăr
-După cine te uitai?îl întreabă Sirius.Oricum să luam cereale cu ciocolată sau cu caramel?
-Ambele.a spus Harry.Nu vă mai certați ca doi copii de 3 ani.Dacă tu vrei o aromă și el alta doar luati-le pe ambele.Până la urmă nu suntem săraci și nici nu murim de foame.
Sirius a luat cele doua pachete de cereale.Remus se uita puțin îngrijorat la Harry.
-Ești bine?îl întrebă el
-Da.Doar am văzut pe cineva pe care nu mă așteptam să-l mai văd,mai ales într-un magazin ca ăsta.Adică nu mai auzisem nimic de el și nu știam ce li s-a întâmplat,dar nu că nu mai voiam să-l văd niciodată sau ceva,până la urmă m-a și ajutat.Remus a dat din cap în semn că a înțeles.
-Pe cine ai văzut?
-Malfoy.Draco Malfoy.
-Unde e?a zis Remus uitându-se în jur
-Nu știu,l-am pierdut din privire
-Ați vorbit?Hai să mergem să luăm altceva.a zis Sirius împingând căruciorul,iar Remus și-a dat amuzat ochii peste cap dându-i o palmă ușoară la fund în timp ce trecea pe lângă el.Harry a râs de expresia îmbufnată a lui Sirius și fața amuzată a lui Remus.
Draco se uita pierdut în jur când a dat cu ochii de un raft cu ceaiuri.A tras-o pe mama lui de mânecă făcând-o să-l urmeze.
-Ce e?a întrebat mama lui.Mi-am uitat lista acasă.Stai să o aduc.
-Uite ceai.Putem să luam?
-Da.Ia ce ceai vrei,a zis Narcissa în timp ce își scotea bagheta.
-Mamă ai înnebunit?Ești într-un magazin de încuiați.Nu îți poți scoate bagheta aici,cu atât mai puțin să faci vrăji.Vrei să avem mai multe probleme?Draco i-a luat bagheta și a băgat-o lângă a lui.
-Ah.Am uitat.
-Trebuie să fii mai atentă.i-a zis Draco în timp ce alegea un ceai.
-Ce ceai ai ales?dar Draco nu a apucat să răspundă pentru că a fost întrerupt de altcineva.
YOU ARE READING
Things can be better
FantasyAnul 7 la Hoqwarts este reluat iar elevii își pot continua studiile.Draco a decis din propria inițiativă după mult timp să se reîntoarcă și să fie el.Primele capitole sunt despre ce a făcut familia Malfoy după război. Povestea conține cupluri lgbtqi...