II

3 2 0
                                    

Pe drumul înapoi a simțit deja cum i se face iar rău,dar a ignorat sentimentul,stătuse prea mult închis și asta îl făcea să se simtă așa.Normal ca norocul nu-i surâdea pentru că a dat peste Narcissa.

-Draco!a zis ea surprinsa speriindu-l puțin pe băiat.Eu tocmai veneam să-ți bat în ușă,micul dejun e gata dacă vrei să vii?

Draco a dat din cap pozitiv.Narcissa i-a zâmbit și a urmat-o pe aceasta în bucătarie.S-a așezat pe scaun,iar Narcissa i-a pus în față o farfurie cu clătite sărate.

-Astea cu ce sunt?a întrebat Draco răgușit

-Cu șuncă și cașcaval.Le-am prăjit puțin ca să se topească cașcavalul...

Draco a luat o îmbucatură.

-Draco...băiatul a ridicat capul confuz.Pot să te întreb...unde ai fost?băiatul s-a uitat înapoi în farfurie,se simțea tras la răspundere,femeia și-a dat imediat seama.Îmi pare rău,a sunat cam urât nu-i așa?Eram doar curioasă pentru că ai ieșit din camera ta și ăsta e un lucru bun...cred nu-mi asum,n-aș putea.Eram doar curioasă unde te-ai dus.i-a zâmbit sincer,iar băiatul s-a mai calmat.

-Am fost să mă plimb puțin prin grădina,aveam nevoie de aer,iar la mine în cameră...nu prea e.femeia a oftat și a spus

-Dacă vrei pot să te ajut să-ți cureți camera și s-o aerisești.Draco a dat negativ din cap,iar Narcissa a abandonat subiectul.Deci...cum te mai simți?

-Mai bine acum că am fost la aer,dar..tu cum te mai simți?Narcissa se simțea bine să fie întrebată

-Sunt ok,în ultimul timp m-am apucat de gătit,adică de când Dobby nu mai e a trebuit să gătesc eu,dar mă refer că în ultimul timp am tot încercat rețete noi.

Draco s-a mulțumit să dea din cap,voia să mai vorbească cu mama sa,dar simțea că a vorbit deja prea mult.

-Eu..o să mă duc înapoi în cameră.Draco a luat farfuria și a dus-o la chiuvetă,dând să plece

-Draco stai!băiatul a întors capul

-Ce?a zis-o pe un ton sever si puțin enervat

-În weekend trebuie să merg la cumpărături pentru casă.Dacă vrei poți să vii și tu cu mine.

Draco a dat ochii peste cap și a plecat,dar s-a oprit iar.

-Tata unde e?

-La minister.

-mhm.draco a plecat în camera lui ignorând ce i-a zis Narcissa,nu voia să o ignore,dar se simțea puțin ciudat să vorbească cu mama lui după atât de mult timp.

Peste câteva zile,Draco se întreba ce zi e.Nu avea cum să afle decât dacă mergea să întrebe pe cineva,în general acela era Dobby,dar cum nu avea de ales a mers să-și caute mama.Era în bucătărie,așa cum zicea gătea.

-ahem!i-a atras Draco atenția mamei lui care a tresărit,dar și-a întors repede capul.A zâmbit când l-a văzut pe Draco.

-Oh bună Draco!S-a întâmplat ceva?femeia scotea cu grijă o tavă din cuptor.

-Mamă știi cumva ce zi e azi?

-Da e vineri de ce?

-Ah.Ai zis că mergi la cumpărături pentru casă în weekend.

-Da,mâine.Narcissa tăia o felie de prăjitură de morcov.Vrei să guști?

Draco a dat negativ din cap

-Nu.Voiam doar să știu ce zi este.s-a întors pe călcâie și a plecat,dar nu înainte să adauge.Vezi să nu te arzi!

Și-a dat seama că nu i-a spus Narcissei că vrea să meargă cu ea la cumpărături,dar nu mai conta,oricum nu măncase de cină și avea de gând să-i spună atunci,deși plănuise să nu mănânce deloc azi.

Stătea la masă cu mama lui în timp ce mesteca.A oftat atrăgându-i Narcissei atenția.

-Vreau să vin în weekend cu tine.Cred că mi-ar prinde bine să mai ies pe undeva și să nu stau singur măcar pentru puțin timp.

Narcissa se bucura foarte tare în sinea ei,simțea că se apropie de fiul ei și privea această ieșire ca o oportunitate să se aproprie și mai mult de el.Normal că totuși n-o să-l forțeze cu nimic,dar ea e fericită să fie în prezența lui.

-Bine.Plecăm după micul dejun.

Când zic că Draco era un dezastru,atunci chiar era.Stătea cu bagheta în fața șifonierului și se învârtea de colo colo ca o curcă.Avea o criză existențială,pentru că habar n-avea cu ce să se îmbrace.Asta în general era una dintre problemele lui zilnice,dar acum era de prea multe ori mai gravă,deoarece stătuse în aceleasi pijamale de nu știu câte săptămâni și trebuia să facă și duș pentru că probabil mirosea mai rău ca un unicorn mort.S-a forțat să facă un duș,unul rapid,dar a reușit...măcar s-a spălat,apoi s-a întors iar la șifonier și a ales cele mai random haine.

măcar s-a spălat,apoi s-a întors iar la șifonier și a ales cele mai random haine

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[da astea-s cele mai random haine.Să nu v-aud!]

A ieșit din cameră când mama lui a bătut la ușă.Au mâncat plăcinta făcută de mama lui ieri și au plecat.

-E delicioasa plăcintă asta.Să mai faci.Narcissa s-a mulțumit doar să-i zâmbească.

Pe drum Draco se uita pierdut în jur până și-a dat seama unde se duc era prea târziu.Erau deja acolo.

-Ăsta e cumva un magazin de încuiați?!a întrebat el idnignat.mama lui a chicotit și a aprobat din cap.Și mie de ce nu mi-ai spus?a continuat el

-Dacă îți spuneam mai veneai cu mine?

-Ești groaznică mamă!Cu adevărat diabolică!Nici lordul întunecat nu era așa.Draco a murmurat și a intrat în magazin,iar mama lui l-a urmat chicotind.

-Nu vorbeam serios.i-a spus Draco mamei lui care lua un căruț pentru cumpărături.

-Știu dragule.

-Pot să mă urc în ăla?

-Draco nu mai ai 5 ani.a chicotit Narcissa

-Știu,dar vreau în ăla.

-Bine urcă-te!te duc în ăsta până ajungem la legume și fructe.

-Adica 3 pași,că le văd de aici.și-a dat Draco ochii peste cap urcându-se totuși în căruț.

-Gata acum poti sa te dai jos!i-a zis Narcissa în timp ce alegea niște pungi pentru a lua legume și fructe.

-Naaah cred ca stau bine aici.i-a spus el mamei lui.

Narcissa n-a mai zis nimic,ci doar a luat morcovi,castraveti,o salată,cartofi,roșii.

-Mamă!Putem să luăm mere verzi?

-Da!a spus Narcissa în timp ce punea legumele în coș.Câte vrei?

-Nu știu!Dar vezi să fie acre,nu-mi plac alea dulci,mă dezgustă.

Narcissa a chicotit și a luat niște mere pentru fiul său

-Acum te dai jos?l-a intrebat Narcissa pe Draco dând din sprânceană.

-De ce?N-au loc legumele si fructele de mine?a pufnit el,uitându-se la mama lui.Bine mă dau.

Draco s-a dat jos din cărucior și a urmat-o pe mama lui prin magazin.

Things can be betterWhere stories live. Discover now