Y/N
Alec inde yardımıyla bütün eşyaları yerleştirmeyi bitirmiştik ama ikimizde çok acıktığımız için bir şeyler yemeye karar vermiştik ve ben hiçbir yeri bilmediğim için Alec bana şehrin en iyi dönercisini göstereceğini iddia etmişti . Söz konusu dönerci olunca bende onu red edememiştim tabi .
Üzerime örme bir kazak ve mavi kot pantolon giymiştim , saçlarımı güzelce tarayıp salık bıraktım ve hafif bir makyaj yapıp içeri geçtim . Alec koltukta oturmuş beni bekliyordu ama sırtı bana dönük olduğu için geldiğimi anlayamamıştı . Ona seslendiğimde kafasını hafifçe çevirdi , hazır olduğumu anlayınca da ayağa kalktı .
" Sevgilinle mi konuşuyordun yoksa ? " Alec in bir sevgilisi olmadığını bildiğim için ona takılıyordum . " Bana diyene bak , Ayşe Teyze arkandan evde kalmış diye konuşuyor haberin olsun . " Tch , bunu diyeceğini düşünmemiştim . " Sen nereden biliyorsun ? Yoksa Ayşe Teyze nin gününe katılıp dedikodu mu yapıyorsun ? " Diyecek bir şey bulamadığını düşen yüzünden anlamıştım .
" Bu arada Y/N , yanına bir tabanca alsan iyi edersin . Ne olur ne olmaz diye . " Onu başımla onaylayıp , tabancamı almak için odama döndüm . Eminim başka biri Alec in bu davranışından dolayı biraz paronayak bir insan olduğunu düşünebilirdi ama ben onu ve çektiği acıları çocukluğumuzdan beri tanıyordum . Tabancamı kemerine takarken istemsizce çocukluğumuz geldi aklıma . Alec ve ben aynı mahallede yaşayan 8 yaşındaki çocuklardan ibarettik sadece , o zamanlar çokta yakın olduğumuz söylenemezdi ama yine de bir birimiz tanıyabilecek ve yalnız konuşabilecek kadar tanıyorduk . Sonra bir takım olaylar yaşandı ve ikimizin aileside parçalandı , ben babamla kalabilmiştim ama onun sahip olduğu tek aileside ölmüştü üstelik bir gece yarısı benim annemi korumaya çalışırken . Ancak işe yaramamıştı , o korkunç alevler ikisinide bizden uzaklaştırmıştı . Belkide bu yüzden bu alevler saçtığı söylenen çocukla ilgilenmeyi kabul etmiştim , annemin ve onun annesinin intikamını almak için . Nede olsa kendimi buna hazırlamıştım hemde küçüklüğümden beri ama şimdi o sabahki kişiyi düşününce ve neredeyse benle yaşıt olduğunu göz önüne alırsam eğer gerçekten onu katil gibi görebilir miydim ? Bu o zamanlar onunda çocuk olduğu anlamına gelmez miydi ? Bir çocuk bilinçli bir şekilde katil olabilir miydi ? Aynı anda iki kişiyi yakabilir miydi ? Belkide o zamandaki başka bir alev kullanıcısıydı ve onun bu konu hakkında bir şeyler bilme ihtimali vardı .
Alec siyah renk bir spor arabası vardı ve onunla övünmeyi gerçekten çok seviniyordu . Benim arabamda son model olsa bende övünürdüm o yüzden bir şekilde ona katlanabiliyordum . Güneş kaybolmak üzereydi , günün en sevdiğim saatlerinden biriydi gün batımı çünkü gün batımı gecenin başlangıcıydı ve geceyse günün en en heyecanlı zamanı olabiliyordu . İçimden bir ses bu geceninde hareketli geçeceğini ve bana yeni evimde oyun oynama fırsatı vermeyeceğini söylüyordu .
Alec in en iyisi diye bahsettiği dönerciden tam olarak bir beklentim yoktu ama kesinlikle bu kadar kalabalık bir yer beklemiyordum . Oldukça büyük bir yerdi ve tabikide gösterişliydi . Döner yiyen insanları görmesem burayı lüks bir restorant sanardım , avizeleri bile harikaydı .
" Şehrin en iyisi dediğinde bizi böyle bir yere getirmeni beklemiyordum doğrusu . " Diyerek garsona siparişleri veren Alec e döndüm . Burada eksik olan tek şey canlı müzikti ki oda olsa gerçekten dönerci olduğuna inanamaya bilirdim . Alec yanıma geldiğinde boş olan köşedeki bir masaya geçtik .
" Gerçekten dönerciye benzemiyor , aslına bakarsan duyduğuma göre başlarda dönerci olarak açılmamış ama sonradan döneri ve lüksü çok seven birisi tarafından satın alınmış . " Etrafına bakındı ve fısıldamaya başladı . " Adam aynı zamanda aranan bir çetenin lideri ve şu alev çocuğunda onlarla olma ihtimali var . " Alev çocuğun mu ? Ignis in mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undown Flame
AdventurePolis olan Y/N babasının yanına taşınır ve eline geçen ilk görev çevreyi yakan bir serseri hakkındadır . Yetenekli bir polis olan Y/N ilk başlarda bu görevden şikayetçi olsada sonrasında ilgisini çeken şeyler meydana gelir . Not: Ignis Free Fire oy...