Bölüm 3

0 0 0
                                    

Y/N

Kendime gelmem pekte uzun sürmemişti , yavaş yavaş nerede olduğumu algılamaya başlıyordum . Aynı ara sokaktaydım ama yalnızdım . Onu görmeyi umarak etrafıma bakınsam da gittiğini hissedebiliyordum . Şuanda yapa yalnızdım ve bunun uzun süreceğini sanmıyordum .

Onun hakkında aklıma takılan çok fazla şey vardı , beni yakmamıştı ve diğer suçlularıda her ne kadar durdurmak istemiş olsada yakmadığı bir gerçekti . Benim için onun insan yakan bir psikopat olmadığı neredeyse kesindi ama diğerleri için durum böyle olmayacaktı . Belkide olumlu yanından bakmaya çalışıp asıl gerçeği atlıyordum tıpkı küçükken yaptığım gibi . Eskiden her zaman mutlu düşünürdüm mesela parka gidemediğimizde evde oynayacak eğlenceli oyunlar olduğuna inandırırdım kendimi , sevmediğim bir yemek olduğunda onu sevebileceğim umarak yerdim . Tabi bütün bunlar annem ölene kadar sürebilmişti , o anın hiç bir olumlu yanı yoktu ve olamazdı .

Tahmin ettiğim gibi yalnızlığım kısa sürdü , Alec ve yanındaki bir kaç polis ara sokağa girmişti . Onlar beni görmeden hemen önce ayağa kalktım ve duvara yaslanıp gelmelerini bekledim . O an için çok değişik bir hisse kapılmıştım ama ne olduğunu açıklayamıyordum sadece ensem karıncalanıyor ve kendimi tekrar etrafa bakınmamak için zor tutuyordum .

Alec yanıma gelir gelmez iyi olduğumdan emin olmak için beni bir süzdü . Ona iyiyim demek yetmiyordu işte . Diğer polisler az daha geride durmuş , kendi aralarında konuşuyordular . Beni işaret edip güldüklerinde en sert bakışlarımdan birini gönderdim ve susturdum onları . Böyle insanları hiç sevmezdim .

" Y/N sen gerçekten iyi misin ? Niye bir şey demeden kayboldun ki ? " Alec e şimdilik bir şey anlatmamam en iyisiydi çünkü Alec suçlayıcı düşünmeye meyilliydi ve açıkçası şuan suçlayıcı düşünerek bir yere varamazdım .

" Ben iyiyim , çevreyi arıyordum sonra birden başım dönmeye başladı ve bayıldım . " Beni bayıltan şey büyük ihtimal yediğim dönerin içine katılmıştı . Ölümcül bir şey olduğunu düşünmüyordum ayrıca Alec ede böyle bir şey olmaması garipti . Birileri bunu yapmalarını istemiş olmalıydı . Peki kim olabilirdi ? Kim yeni gelmiş bir polis e hemen saldırmaya kalkardı ? Kim- aslında bu konuyu daha sonra düşünsem iyi olacak gibiydi , şuan çok yorgun hissediyordum .

" Pekala bu garip , yorgunluktan bayılmadığına emin misin ? " Kafamı hafifçe sağa sola salladım . Her ne kadar Alec le bu gün çok yorulmuş olsakta Ignis le konuşurken yorgun hissetmiyordum hatta heyecanlandığım bile söylenebilirdi .

" En iyisi gidip muayene olman olur . Gel seni hastaneye götüreyim . " Bu seferde kafamı sallayarak onayladım ve Alec i geride bırakıp ana sokağa gittim . Yangın çoktan söndürülmüş , suçlular götürülmüştü ve bir kaç polis olaya şahit olanları sorguluyordu , yavaş adımlarla yanlarına ilerledim . Diplerine girmeden onları duyabileceğim bir mesafede durdum . İk polis ve beş görgü tanığı vardı , tanıklardan biri çocuğuyla birlikte hala olayın şokunu atlatamamış bir anneydi diğeri yaşlı bir çifti ve sonuncusuysa ... arkasındaki duvara yaslanmış , başını yerden kaldırmayan , kahverengi ve uzun saçları olan bir kız çocuğuydu . Sanırım 8 yaşındaydı ve tıpkı diğerleri gibi oda olayın şokunu atlatamamıştı . Hiçbir şey anlatmıyordu ve açıkçası da polisler onu pek umursuyor gibi durmuyordu . Alec in birileriyle konuştuğundan emin olup dikkatlice çocuğun yanına gidip yanına çömeldim .

" Merhaba ufaklık ."

Sesimi duyunca başını kaldırıp bana baktı ama her hangi bir şey demedi , gözleri kıp kırmızıydı , ağlamış olmalıydı .

" Benim ismim Y/N , peki ya seninki ne ? "

Onu konuşmaya teşvik etmeye çalışıyordum .

" Adım Noelle . Siz bir polis misiniz ? "

" Doğru bildin Noelle , ben bir polisim ve şimdi bu polisin biraz yardıma ihtiyacı var . Bana yardım etmek istermisin ? "

" O adamı tutukladınız mı ? "

Pekala bu beklediğim bir cevap değildi , kimden bahsediyordu ? Ignis den mi yoksa diğer serserilerden mi ?

" Hangi adamdan bahsediyorsun ? "

" Şu sarı saçlı , alevler saçan kişiden bahsediyorum . Onu tutukladınız mı ? " Pekala Ignis den bahsediyordu ama bu neden ağladığını açıklamıyordu .

" Tutuklamamızı ister miydin ? " Diye sorduğumda hızlıca kafasını iki yana salladı . Diğer tanıkların Ignis dan şikayetçi olduğuna emindim ama bu kız neden onun tutuklanmasını istemiyordu . Sanırım bu kızla benzer bir kafa yapımız vardı .

" Neden peki ? Diğer herkes onun suçlu olduğunu düşünüyor ve suçlular tutuklanmalıdır . Sen niye onun tutuklanmasını istemiyorsun ? "

Bir kaç saniye cevap verip vermemek arasında kalsada sonunda daha fazla içinde tutamayacağına karar vermiş olmalı ki anlatmaya başladı .

" O kötü adamlar bir dükkanı soymuştu sonra o abide onları görünce dövüşmeye başladı . İLk başta etrafa saçtığı alevlerden dolayı çok korkmuştum ve olduğum yerde kalıp üzerime düşmek üzere olan reklam panosunu çok geç gördüm . Gerçekten öleceğim sanmıştım ama o abi gelip beni kurtardı . " Kurtardı demek .

Yüzümde anlamsız bir sırıtış vardı artık Ignis in suçlu olmadığına adım gibi emindim ve sanırım ona güvenebilirdim .

" Endişelenme , onu tutuklamadık . Yardım ettiğin için teşekkür ederim Noelle . " Ayağa kalkıp arkamı döndüm . Tam Alec i daha fazla bekletmemek için gidecekken birinin bacağıma sarıldığını hissettim . Bu Noelle idi .

" Pekala , bak gitmem gerekiyor . Oradaki abiler seninle ilgilenecektir . " Dedim ve görevli polisleri işaret ettim .

" O abiyi hapse atmayacaksınız değil mi ? O bir kahraman . " Kahraman ...

" Hangi kahramanın hapse düştüğünü duydun Noelle bilmiyorum ama sana söz veriyorum ben buna izin vermeyeceğim . "

Evet , aynen böyle yapacağım . Ignis kesinlikle hapiste olmayı hakketmeyen bir kahraman ve bende bunun olmasına izin vermeyip kendimce adaleti koruyacağım . Tıpkı anneme söz verdiğim gibi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Undown Flame Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin