Hızır Çakırbeyli:Alemin en büyük mafya babasıdır.Leyla ile tutkulu ve mutlu bir evliliği vardır.
Leyla Çakırbeyli: Hızır ile evlidir ve ressamdır.genç güzel aynı zamanda korkusuz ve cesurdur.
Ömür façalı:Yıllar önce ilyasla beraberken annesi yüzünden ayrılmak zorunda kalmıştır ve yurtdışına gitmiştir abisi vurulunca geri dönecektir.Doktordur.
İlyas Çakırbeyli:Abisi gibi o da mafyadır ve sert sinirli kıskanç biridir.Ömürle de annesi yüzünden ve kıskançlık yüzünden ayrılmak zorunda kalmıştır.
Haşmet façalı: mafyadır ve Çakırbeyli ailesiyle geçici olarak anlaşma sağlamıştır ve birlikte hareket ederler emine ile evlidirler.
Behsat façalı:adam öldürdüğü için yıllarca hapiste kalmıştır ve çıkmıştır sonunda ilyasla araları pek iyi değildir ama abisi yüzünden hareket edemez.
Emine façalı: Haşmet ile evlidir ve gayet sakin ve aradaki düşmanlığını bitirmeye çalışır .
Zeki Sivri: Çakırbeyli ailesiyle özellikle ilyasin düşmanıdır ama façalı ailesiyle ömürden dolayı iyidir ama ömür ona hiç pas vermez... (uzun bı aradan sonra hikayemize katılacak )
Serkan Bolat: ömürden iki yaş büyük onun lise arkadaşı uzun süren dostlukları vardır oyunculuk yapar ve İzmir'de yardım etmek için onunla işbirliği yapar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA VE DENİZ 💔🔥(TAMAMLANDI)
RomanceDünyaları aynı ama birbirinden farklı zıt karakterlere sahip tutkulu ve imkansız bir aşk hikayesi 💔🔥