ROZDZIAŁ 1 - MATTHEW

989 74 28
                                    

Wchodzę do biura, a w dłoni trzymam teczkę, która da mi dzisiaj kurewską przewagę nad moim gościem. Od pięciu lat prowadzę program sportowy, gdzie przeprowadzam wywiady ze sportowcami, analizuję przebieg wielu wydarzeń sportowych, jednak robię to inaczej niż większość partaczy, którzy wykonują ten zawód.

Jak się stało, że trafiłeś do tego, a tego klubu?

Komu zawdzięczasz osiągnięcia sportowe?

Czy jako mały chłopiec marzyłeś o tym, żeby zostać piłkarzem?

Te pytania mieszają się w jednym pudle, zwanym oklepane i najbardziej przeruchane pytania świata. Być może dlatego, większość z nich pracuje w beznadziejnych czasopismach lub prowadzą kanały, których sufit sięga czterdziestu tysięcy subskrybentów. W dzisiejszych czasach chcąc zrobić furorę w internecie nie możesz być ,,jakiś". Musisz pokazać, że masz charyzmę i przede wszystkim być autentyczny w tym, co mówisz i robisz. Nigdy nie miałem z tym problemu, dlatego od początku mojej działalności, jeszcze w czasach szkolnych byłem postrzegany jako ktoś, kto dąży do celu bez względu na wszelkie przeszkody. W moim słowniku nie miało miejsca określenie ,,nie dam rady". 

Dzięki temu dzisiaj jestem tym dziennikarzem – aroganckim, bystrym i przebiegłym oraz tym, przed którym większość sra w gacie. Konfrontacje ze mną nie należą do przyjemnych, jeśli mój rozmówca na siłę chcę pokazać jakim wspaniałym jest człowiekiem, bo w końcu przekazuje miliony na cele charytatywne. Zapomina jednak, że kiedy schodzi ze sportowej sceny jest podłym sukinsynem, który nie dba o rodzinę, a żonę zdradza w każdym możliwym kącie świata. Niektórzy twierdzą, że nie powinienem się tym interesować, jednak dla mnie człowiek powinien być spójny w każdym calu, albo chociaż nie wypowiadać słów, które mają mu tylko zapewnić chwilową chwałę.

- Dzień dobry panie Walker!

Nicole to nasza sekretarka, która już za pięć miesięcy opuści nasza zgraną ekipę. Na jej miejsce jest kilkaset kandydatek, jednak nadal nie jesteśmy w stanie podjąć decyzji, kto ma ją zastąpić. Nicole za pięć miesięcy zostanie mamą, dlatego pracuje, póki pozwala jej na to zdrowie. Nie mam pojęcia jak do cholery, ktoś będzie mógł ją zastąpić.

- Witaj Nicole, jak samopoczucie? – pytam, podchodząc do wyspy.

Kobieta w pierwszej kolejności podaje mi korespondencje, a potem delikatnie dotyka swojego brzuszka. Jej twarz wyraża czysty zachwyt.

- Dziękuję, jak na razie nie narzekam, choć boję się, że za chwilę się to zmieni.

Uśmiecham się do niej, a następnie ruszam szybkim krokiem do biura. Kompletnie nie interesują mnie tematy macierzyństwa, jednak znam Nicole szmat czasu, dlatego choćby z tego powodu lubię z nią porozmawiać nawet o jej błogosławionym stanie. Wjeżdżam windą na odpowiednie piętro, gdzie mieści się moje studio nagrań. Od razu dostrzegam moich kolegów z planu, którzy zajmują się wszelkimi aspektami technicznymi. Nie ze wszystkimi mam przyjacielskie relacje, ponieważ podchodzę do swoich zadań profesjonalnie, a miejsce pracy nie jest miejscem na pogaduchy. Przez naszą firmę przewinęło się masę ludzi, którzy marzyli o tym, aby być kimś. Większość miała słomiany zapał, co widać było gołym okiem.

 Od początku mojej kariery, towarzyszyli mi George i Jacob. Obydwoje są geniuszami w świecie technologii, a przede wszystkim są profesjonalistami. George jest mistrzem oświetlenia i na ten moment jest numerem jeden w firmie, a z kolei Jacob pracuje nad montażem filmów, które kręcimy. Od początku zna mój styl pracy i wie, w jaki sposób zmontować filmy, aby zdobywały jak największe ilości wyświetleń, a przede wszystkim, aby treści, które przekazuje nie dały odbiorcy błędnego obrazu tego, co chcę przekazać. Pozyskiwanie kolejnych sponsorów, jest bardzo istotne, dlatego im lepszy materiał oraz wyświetlenia, tym więcej firm, które chcą z nami współpracować. Niestety w dzisiejszych czasach najważniejsze jest to, jak sprzedajesz swój produkt. Czy jest dobry i na odpowiedni czas oraz, czy spełnia oczekiwania klientów. 

NIEPOKORNY / W&L&C MEDIA#1 - PREMIERA 15.03.2024r.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz