Taehyung -
Çekimler bittikten sonra fotoğrafları alıp evime gittim. Sadece kamera değil aynı zamanda fotoğrafları düzenlemekle de uğraşıyordum. Bilgisayarımda fotoğrafları açtığımda, Jungkook'un yanaklarının pembeliğini fark ettim, utanmış gözüküyordu, ekranın bir fotoğrafını çekip Jungkook'a attım.
Taehyung: *Fotoğraf.*
Taehyung: Utanmış gözüküyorsun.Jungkook: Neden öyle gözüküyor?
Taehyung: Tatlı çıkmışsın.
Cevap alamayınca, onu tekrardan utandırdığımı fark ettim. Fotoğrafları düzenlemeye geri döndüm.
Jungkook -
Yüzümün kızardığını fark edince kendime kızdım, o adam yüzünden utanmıştım. Fotoğrafları silmesini umarak ona tekrardan bir mesaj gönderdim.
Jungkook: Yanaklarımdaki kırmızıyı kapatabilir misin?
Taehyung: Bakarız.
Bakarız demesi, sinirime sinir kattı, oyun oynadığımızı falan mı sanıyordu burada?
Jungkook'un telefonuna bir arama geldi, numarasını henüz kaydetmediği, Taehyung'du. Jungkook telefonu açtı.
Jungkook: Alo, merhaba?
Taehyung: Selam, öncelikle ben bugünkü kameramanın Taehyung, konuyu uzatmak istemiyorum, bugün, çekimler sırasında beni gerçekten etkilemeyi başardın açıkçası. Eğer müsaitsen bir kahveye ne dersin?
Jungkook -
Telefonu kapattım, bu tavır da neydi böyle? Bu kadar açık sözlü nasıl olabiliyor? Ayrıca utanmaz. Hem eşcinsel olduğumdan bile emin değilim henüz...
Taehyung -
Telefonun yüzüme kapatılmasıyla hem şaşırmış, hem üzülmüş, hem de sinirlenmiştim. Kısacası birçok hissim birbirine karışmıştı. Fakat ondan umudumu kesmeyi düşünmüyordum. Belki de gerçekten biraz fazla açık sözlü davranmıştım...
Taehyung: Selam Jungkook, özür dilerim.
Jungkook: Hey, sorun yok. Fakat kahve içmek için vaktim de yok, belki başka bi zaman kahve içmekten daha eğlenceli şeyler de yapabiliriz.
Taehyung: Ne gibi daha eğlenceli şeylerden bahsediyorsun?
Jungkook: Onu daha sonra düşünürüz ya'.
Jungkook -
Beni gerçekten etkilemiş 3. erkek olabilir o', hem kibar, hem etkileyici. Tabii ki de ona karşı hislerim yok, sadece arkadaşça. Ama onu daha iyi tanımak için bi' piknik güzel olabilir belki...
Bölüm Sonu - ❤️🔥
Yazar: Bu ikisinin arasını çok mu hızlı yapıyorum ne, sizce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Take It! 📸 [TaeKook]
RomanceBir kameraman, çektiği bir fotoğrafa âşık olabilir mi? Sadece fotoğrafa ha? Belki birileri için bunun cevabı evettir.