1.Bölüm

8 0 0
                                    

Selam! Oturuyordum ve düşündüm ki neden ben de bir kitap yazmayayım? Ve işte,burdayım. Öylesine,canım sıkıldığı için yazıyorum :)
İyi okumalar🤍

Mavi-Sen ve Yıldız

"Yıldız,kızım kalk hadi okula gidiceksin",annemin sesiyle mis gibi uykumdan uyandım. Tabi buna uyanmak denirse. Çünki gözlerim hâlâ kapalıydı.

"Uyandııımm",dedim harfleri uzatarak."Kızım bak sonra geç kalıcaksın,koşturucaksın öyle deli danalar gibi evde". Annemin benzetmesiyle gözlerimi yavaşca açmaya başladım."Ayıp ama anne,insan evladına hiç dana der mi?",dedim uyku mahmuruyla. "Hadi,hadi kalk",annem son kez sözünü söyleyip odamdan çıktı.

Zorla da olsa kalktıktan sonra banyoya girdim. Aynada dağılmış saçlarıma ve gece geç saatlere kadar ders çalıştığım için,hafif çökmüş göz altlarıma baktım. Pek umursadığım söylenemez,omzumu silkip elimi yüzümü yıkamaya başladım.

Rutin işlerimi hallettikten sonra mutfağa doğru adımlamağa başladım. Mutfaktan içeriye girdiğimde mis gibi kokular beni karşıladı."Yine döktürmüşsün sabah sabah annecim",annemin yüzüne sulu bir öpücük kondurup masaya oturdum. Tabi annem de bana gülümsemeyi ihmal etmedi.

"Günaydın ailem",diyen babamla başımı mutfak kapısına çevirdim."Günaydın baba",dedim gülümseyerek."Günaydın kızım".

Kahvaltımı bitirdikten sonra odama çıktım. Formamı giyinip,çantamı da kontrol etdikten sonra artık çıkmaya hazırdım.

Kapının önünde ayakkabılarımı giyine-giyine "Ben çıktım!",diye annemlere haber verdim.

Kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım. Okul evimize yakın olduğundan yürüyerek gidiyorum hep. Sabahın soğuğunda yürümek zor olsa da yürümek bana çok iyi geliyor.

Okula vardığımda kulaklıklarımı çıkarıp,cebimde olan telefonumu çantama koydum. Sınıfa girdiğimde,hemen hemen çoğu kişinin geldiğini gördüm.

Ve tabii ki o da oradaydı. Her zamanki gibi sırasında oturmuş arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. Ay ne kadar da güzel gülüyordu öyle.

Kapıda dikilmeyi bırakıp yerime geçtim."Günaydııınn",diyerek yanıma gelen Berene baktım."Günaydıın",dedim ben de gülümseyerek. Yanıma oturdu ve "Kız sen yine geç saatlere kadar ders mi çalışdın? Gözünün altı morarmış yine",dedi. Evet anlamında başımı salladım. "Cık,cık. Azıcık dinlen be kızım",halime üzülen arkadaşıma karşı "Beren,biliyorsun hedefim yüksek ve bunun için çok çalışmam gerekiyor",dedim defalarca söylediğim gibi.

"Biliyorum kuşum,çalış,çalışma demiyorum ki. Ama dinlenerek çalış,kendini hırpalama bu kadar",Berene gülümseyip "Tamam",dedim.

Öğretmenin sınıfa girmesiyle her kes yerine oturmuştu."Derse geçmeden önce,yapacağınız proje ödevi için eşleri okuyayım.",öğretmenin bu cümlesiyle herkesten hayret nidaları yükselmeye başladı.

Proje ödevimi? Bu da nerden çıktı şimdi? Ve bir de eşli bir proje ödevi.

Hoca tek-tek eşleri açıklamaya başladı. Gözlerimi kapatıp içimden dua etmeye başladım."Umarım onunla olurum,umarım onunla oluru-"

"Gece ve Yıldız",öğretmenin sesiyle bir anda gözümü açtım. Yanlış mı duydum diye yanımdaki Berene baktım. Bana imalı imalı bakışlar atmakla meşguldü. Hayır,yalnış duymamıştım. Gerçekten de Geceyle eş olmuştum. Başka şey isteseymişim olurmuş.

Öğretmen ders işlemeye başladı. Ama ben bir türlü aklımı derse veremiyordum. Gerçekten de Geceyle eş olmuştum ve birlikte bir ödev yaıpıcaktık! Buna inanamıyordum!

Zil çaldığında öğretmen de sınıftan çıktı. Berenle birlikte kantine inip kahve aldık. Boş bir masa bulup oturduğumuzda Beren hemen,"Kızım, Geceyle eş oldun ya",dedi heyecanla. Ben de hâlâ olayın şokunda olduğum için hafifçe başımı salladım.

Biraz sohbet ettikten sonra zil çalınca yine sınıfa çıktık.

"Öldüm ya",diyen Berene "Al benden de o kadar",dedim. Okuldan çıkmıştık ve eve doğru yürüyorduk. "Sınavlar da yaklaşıyor,hocalar da ekstra yüklüyorlar ya.",arkadaşımın haklı isyanına ben de katıldım "Aynen. Yks'ye mi hazırlanalım,okulun sınavlarına mı hazırlanalım. Biz de insanız be." Biraz daha sohbet ederek yürüdükten sonra, kendi evlerimize gitmeye başladık. "Yarın okulda görüşürüz kuşum",diye bana öpücük atan Berene,"Görüşürüüz",dedim.

Eve girdiğim anda odama çıkıp kendimi yatağa attım. Annemle,babam bu saatte işte oldukları için ev boştu. Ve mecbur kendi yemeğimi kendim yapmalıydım. Daha doğrusu sadece ısıtmakla uğraşacaktım,çünki annem zaten yemeğimi hazırlayıp buzdolabına koyuyordu.

Yemeğimi yedikten sonra yeniden odama çıktım. Bu kadar oyalanmak yeter,artık ders çalışmam gerekti. Masamın başına geçip biraz ders çalışmaya başladım.

Ders çalışmaktan boynum ağrıdığı için biraz mola vermeye karar verdim. Boynumu ovarak atıştırmalık bir şeyler almak için mutfağa gittim. Bu sırada işten dönen anneme,"Hoşgeldin anne",dedim. Annem de bana gülümseyerek,"Hoşbuldum kızım",dedi.

Mutfaktan atıştırmalığımı alıp yeniden odama döndüm. Bir şeyler izlemek için telefonu elime aldığımda, mesaj geldiğini gördüm. Bildirime tıkladım ve mesaj yazan kişiye baktım.

Mesajı yazanın kim olduğunu gördükten sonra,şokla gözlerimi açtım

Gece:Selam

Gece:Benim Gece

Gece:Proje ödevinde beraber çalışacağız ya,onun için yazdım

Gece bana mesaj atmıştı!

Eveeet! 1.bölümün sonuna geldik. Çok kısa olduğunun farkındayım,ama kendimi geliştirmeye çalışacağım. Ve tabii konu bulmaya da çalışacağım :D. Acemi olduğum için hatalarım ola bilir,yorumlarda beni bilgilendiriseniz sevinirim! Görüşürüzz🧚🏻‍♀️








Yıldızlı GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin