3.Bölüm

1 0 0
                                    

Medyadaki Gece

İyi okumalar🤍

Skapova-Neden bu kadar güzelsin

Ağrıyan boynumu ovuşturarak sırtımı sandelyeye yasladım. Gerçekten ders çalışmaktan bel fıtığı olacaktım en sonunda.

Yanımdaki Geceye baktığımda benimle aynı durumdaydı. O da boynunu ovuşturup ödeve saydırmakla meşguldü.

"Bence ara verelim artık",dedim yorgunlukla."Kesinlikle ara vermemiz gerek",diye onayladı Gece.

"Eve gidince belki araştırırm bir şeyler de. Kitaptan çok bir şey bulamayız bence",diyerek çantamı toplamaya başladım.

"Ben de araştırırım o zaman","Tamam",diyerek onu onayladım.

Birlikte kütüphaneden çıktık. "Görüşürüz",diyen Gece'ye karşılık olarak ben de "Görüşürüz",dedim ve eve doğru yürümeye başladım.

Gerçekten de aşırı yorulmuştum ve şu an hep sevdiğim şey olan yürümek bana işkence gibi geliyordu.

Eve vardığımda anahtarı çantamdan çıkarmağa üşendiyim için zili bastım. Annemin kapıyı açmasıyla hemen eve girip odama doğru yöneldim.

"Sana da merhaba kızım",diyen annemin kinayeli sesine karşı,"Merhaba anne",diye bağırdım odamdan.

Çantamı yere bırakıp hemen üstümü değiştirdim. Daha sonra da kendimi yatağa attım.

"Kızım,yemek yemiyecek misin?",mutfaktan seslenen anneme,"Aç değilim",diye yanıt verdim.

Uyandığımda her yer karanlıktı. Telefonumu alıp saate baktığımda saatin akşam 9 olduğunu gördüm. Bu kadar uyumuşmuydum ya?. Karnımdan gelen sesle hemen mutfağa doğru ilerledim.

Oturma odasından televizyon sesi geliyordu. Muhtemelen annemle babam oturmuş televizyon izliyordu.

Buzdolabının kapağını açtığımda ne yesem diye düşünmeye başladım. Aslında annem yemek pişirmişti ama şu an canım aşırı derecede tost çektiği için sanırım tost yapıcaktım.

Buzdolabından tost için bir kaç malzeme çıkardıktan sonra tostumu yapmaya başladım.

Yaptığım tostu mideye indirdikten sonra yeniden odama gittim.

Bu kadar dinlenmek yeter. Artık ders çalışmam lazım. Çalışma masamın başına geçip çantamdan kitaplarımı çıkardım. Masa lambamı da yaktıktan sonra artık ders çalışmaya hazırdım.

Tam test kitabının kapağını açarken telefonuma gelen bildirimle duraksadım. Telefonumu elime alıp gelen bildirime baktım.

Mesaj Gecedendi.

Mesaj. Gecedendi.

MESAJ GECEDENDİ!

İkinci kez bana yazmıştı. Neyse. Abartmamalıyım. Tamam. Sakinim.

Hemen kendime gelip attığı mesaja girdim.

Gece:Selam

Gece:Biraz geç bit saatte yazdım kusura bakma

Gece:Umarım rahatsız etmiyorumdur?

Yıldız:Selam

Yıldız:Yok hayır rahatsız etmiyorsun. Zaten şimdi masamın başına oturmuşdum ders çalışmak için

Gece:O zaman söyleyeceğimi söyleyeyim de dersinden alıkoymayayım seni

Gece:Yarın da kütüphanede çalışalım mı diye sorucaktım. Uygun mudur senin için de?

Yıldızlı GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin