Medyada Beren var🧚🏻♀️
İyi okumalar🤍
Duman-Senden daha güzel
Sırıtarak aynada saçımı tarıyordum. Gecenin okulda söyledikleri hâlâ aklımdaydı.
"Yorgun gözüküyordun"
Aynada son kez kendime baktım. Üstüme koyu kahverengi,bedenimi saran bir üst,altıma da bol pantolonumu giyinmiştim. Dudağıma da parlatıcımı sürdükten sonra artık hazırdım. Çantamı kontrol edip montumu da aldıkdan sonra ayakkabılarımı giyinmek için odamdan çıktım.
Ayakkabılarımı da giyindikten sonra anneme,"Ben çıktım",diye seslendim. "Giderken dikkat et kızım",diyen anneme öpücük atıp evden çıktım.
Kulaklıklarımı da takıp yürümeye başladım. Havalar baya soğuktu. Hatta bu gün öğleden sonra kar yağacak gibi gösteriyordu hava durumu proqramı. Kışı ne kadar sevsem de götümün donmasını tabii ki de sevmiyordum.
Kütüphanenin önüne geldiğimde adımlarımı durdurdum. Geceyle kütüphanenin önünde buluşucaktık. Diğer yönden Gecenin geldiğini gördüm.
"Çok bekletmedim umarım?". Her zamanki gibi çok yakışıklı görünüyordu. Üstüne gri sweatshirt,altınaysa siyah pantolon giyinmişdi. Bir dakika,montlarımız aynı mı?
Sorusuna cevap vermediğimi fark edip hemen,"Ha yok bekletmedin. Ben de zaten şimdi gelmiştim."
"Tamam,içeri geçelim o zaman",geçelim diye mırıldandım. Birlikte kütüphaneden içeri girdiğimizde hemen ona dönüp,"Sen git masa bul ben hemen şimdi geliyorum",dedim.
Anlamaz bakışlarla,"Bir şey mi oldu?",diye sordu. Hemen,"Yo,hayır. Bir işim var, hemen onu halledip geliyorum.",dedim.
"Ha,tamam o zaman. Ben masa bulmaya gidiyim",diyerek yanımdan uzaklaştı. Hemen kütüphanenin mini kafesine gittim ve ikimiz için iki tane kahve aldım.
Ders çalışmak için olan alana girdiğimde Geceyi aramaya başladım. Masanın başında oturmuş,kitabı karıştıran Geceyi gördüğümde onun yanına adımlamağa başladım.
Dikkatli adımlarla gidiyordum,çünki her kesin içinde kahveleri dökmek istemezdim. Bende o sakarlık varken yapardım bunu.
Gecenin yanına vardığımda sessizce "Kahveler de geldii",dedim. Gece başını kaldırıp bana şaşkınlıkla baktı. "İşin bu muydu yani?",dedi."Evet",sırıtarak cevap verdim. "Geçen,bir dahaki sefer kahveler benden demiştim. Sözümü tutayım dedim ben de.",diyerek ekledim.
"Zahmet etmeseydin",dedi Gece. Ay düşünceli çocuk seni. Beni de düşünürmüş.
"Yok ya ne zahmeti. Zaten ödevi yapmaya çalışırken beynimiz sulanacak. Bari kahveler biraz keyfimizi yerine getirsin.",dedim. "Haklısın",gülerek beni onayladı.
"O zaman başlasın eziyyet",diyerek kitabın kapağını açtı. "Başlasın",dedim ben de.
☆☆☆
Artık yeter! Bıktım! Allah aşkına bu nasıl ödev böyle?"Yeter be!",diyerek kalemi kitabın üstüne fırlattım. Biraz sesli isyan etmiş olmalıyım ki kütüphanedeki bir kaç kişi bana baktı.
"Böyle ödev mi olur? İnsan bir kolay bir şey hakkında araştırma verir.",diyerek isyanıma devam ettim.
"Haklısın. Hiç bir şey bulamıyoruz neredeyse. Çok az bir şey bulduk ve bu da yeterli değil.",diye Gece de isyanıma katıldı.
"Bence dışarı çıkıp biraz hava alalım",Gecenin bu cazip teklifine tabii ki de hayır diyemezdim."Hayır diyemeyeceğim Vallahi",diyerek yerimden kalktım. Montumu giuinip çalışma alanından çıktım.