Kalktım, hazırlanmak için 30 dakikam vardı, saçlarımı sıkı bir şekilde toplayıp kıyafetlerimi giydim.
Termal çoraplarımın üzerine siyah, pileli kısa bir etek üzerine de beyaz, yarım bir gömlek giydim son olarak siyah deri ceketimi de aldıktan sonra siyah topuklu botlarımı giydim.
Biraz makyaj yapıp evden çıktım.
Son sınıf, liseli, 18 yaşında bir kız olmamın üzerinden 4 sene geçmişti, yine son sınıfım fakat üniversiteli bir son sınıf.
Edebiyat öğretmenliği bölümü 4. Sınıfken hayatımda her şey fazlasıyla iyi gidiyordu; derslerim, arkadaşlarım, ailemle olan ilişkim, iyi gitmeyen tek şey vardı o ise seneler önce öğretmenim olan adamla benim aramdaydı.
Arabama bindim ve okula gittim, fazla uzak değildi 10 dakika sonra uygun bir yerde arabayı park edip indim.
Telefonumla ilgilenirken yanlışlıkla birine çarptım bu kişi..
Geçen ay barda tanışıp yattığım çocuktu galiba?
Hızlıca özür dileyip çekip gitti, rahat bir nefes verip yoluma devam ettim.
Son birkaç haftada derslerim çok ağır geçiyordu, sınavlarım bittikten sonra neyse ki az da olsa hafiflemiş hissediyordum.
Bu haftanın son dersinden de çıktıktan sonra hızlıca eve gitmek istedim.
Arabamı park ettiğim yere doğru ilerlerken arkamdan biri seslendi.
Beklediğim, senelerdir beklediğim o sesti buna eminimdim.
Geto
Kusura bakmayın, *** mahallesinin burası olduğunu söylediler, doğru muyum acaba?Y/n
...Geto
Biliyorsunuzdur herhalde değil mi? Y/n hanım.Y/n
Hayır yanlış yerdesiniz, orası evimin olduğu yer.Geto
Tahmin ettiğim gibi.Y/n
Bu kadar geç, bu kadar anlamsız bir yerde olmak zorunda mıydı?Geto
Zorundaydı, ayrıca sence anlamsız bir yerde miyiz? İkimiz varsa eğer oranın elbet bir anlamı vardır değil mi?Y/n
Keşke tüm bunları seneler öncesinde söyleyebilseydin.Geto
Şimdi buradayım, söz verdiğim gibi, uzun sürmüş ne önemi var?Y/n
Hala duygularını dürüstçe söyleyeceğin bir zamanda olduğumuzu zannetmiyorum, sen asla bunu yapamazsın.Geto
Elbette yapabilirim, seni seviyordum, hala da seviyorum bu yüzden buradayım söz verdiğim gibi.Dediği şey beni ne kadar mutlu etmiş olsa da o hala gizemli herifin tekiydi, neden beni beklettiğini asla söylemeyeceğini biliyordum.
Y/n
Artık seni sevmiyorum.Geto
Buna kendin inanabilir misin?Y/n
Öyle olsa bile, o gün herşey bitti biz senle birlikte olamayız.Geto
Sana veda bile etmedim, çünkü biliyordum seni bulacağımı ve sonunda birlikte olabileceğimizi.Y/n
Seneler önce de birlikte olabilirdik.Geto
Olamazdık.Y/n
O halde, şimdi de olamayız herşeyi o gün bitirmediysek bugün bitirelim, sen yoluna ben yoluma.Bir şey söylemedi, sadece gözlerindeki o hiç değişmemiş olan ışıkla bana baktı, arkamı dönüp gittim, bedenim beni buna zorladı, ben onu bu kadar sene beklemişken hala ilk günkü kadar seviyorken gitmem gerektiğini biliyordum, çünkü biz birlikte olamazdık.
Belki de olabilirdik, gözlerimden düşen yaşlarla arabaya bindim ve evime sürmeye başladım.
Tüm gece uyuyamadım, gerçekten ciddi miydi? Yoksa sadece benimle oynuyor muydu? Ama oynuyor olsa bu kadar zaman sonra karşıma çıkmazdı değil mi?
Tıpkı 4 sene öncesi gibi aklımda deli deli bir sürü soru, hiçbirinin bir cevabı yok çünkü benim aşık olduğum adam beni hiçbir cevaba layık görmez.
Sonraki gün şişmiş gözlerle uyandım, kahvaltıya arkadaşıma gidip olanları anlatacaktım, ama önümde bir engel olacağından haberim yoktu.
Duş alıp giyindim saçlarımı açık bıraktım, çantamı ve anahtarları aldıktan sonra çıktım.
Oturduğum binanın bahçesindeki bankta oturan adam, sigara içiyorken etrafı izliyordu.
Umursamadan yoluma gitmeye çalıştım ama yapamadım, kolumdan tuttu.
Geto
Sabaha kadar seni bekledim, en azından bir konuşalım.Y/n
Konuşursak olacakları sen de biliyorsun.Geto
Bu yüzden istiyorum.Y/n
Olmaz.Geto
Eninde sonunda yine bana çekileceğini biliyorsun.Bir şey söylemedim, kolumu çekip gittim eninde sonunda ona çekileceğimi çok iyi biliyordum.