-1 ay sonra-
O acı günler unutulmuştu..çünkü..BUGÜN YILBAŞIYDIII! Evet en çok Tsukasa mutluydu çünkü yeni yıla mutlu girmeyi umuyordu.Aklına eski anıları geldi,neden anankardesim adlı kişi ona uzun zamandır yazmıyordu? Eline telefonu aldı ve ona yazdı.
imastarboy
Pistanankardesim
Biliyordum sende bana asiktin 💋imastarboy
Hayir sadece uzun zamandir yazmadigin icin yazdimanankardesim
Yani bana asiksinnnn 😍🥰😘imastarboy
Galiba elim engel tusuna kayiyoranankardesim
HAYİRR 😭
görüldüTsukasa elinden telefonu bıraktı,Saki'nin yanına gitti.Kardeşi ağacı süslüyordu,O da yardım etmek istedi.
Tsukasa
Saki bende yardım edebilir miyim?Saki
Hayır sen git yemek hazırla!Tsukasa
Kölen miyim ben senin be!Saki cevap vermedi,onun yerine ağaçla uğraşmaya devam etti.Tsukasa söylene söylene mutfağa gitti ve yemek hazırladı.Aslında bunları anneleri yapması gerekiyordu fakat anneleri meme kanseri ileri düzeyde olduğu için hastanedeydi.Tsukasa ve Saki üzülmek yerine annelerine cesaret veriyordu.Anneleri onlara sahip olduğu için şanslıydı,her gün Tanrı'ya şanslı bir kadın olduğu için dua ediyordu.
-tanri dedigim icin kufur etmeyin 🤗-
Tsukasa,Rui'yi,Akito ve Toya'yı davet etmişti eve.Saki ise Shiho,Ichika ve Honami'yi davet etmişti.İkiside arkadaşlarını çağırmıştı.Tsukasa yemek ile dalgınken zil çaldı,Saki koşarak kapıya baktı,bakmaz olaydı..Karşısında çok fena içmiş babası vardı.Hemen kapıyı hızlıca yüzüne kapattı fakat baba eliyle kapıyı tuttu.
-cok tesekkurler ececim 🤗-
Usagi (tsukasa'nın babası)
Özür dilerim..bunu yapmak *hıck* istemedim..lütfen beni içeri alın..Saki bütün gücüyle kapıyı babasının yüzüne kapattı.Babası hüzünle ordan ayrıldı.
--------------------------------------------------------------
Saat sanırım 20.30'du Tsukasa ve Saki'nin çağırdığı kişiler gelmişti.Saki koşarak Tombala'yı alıp herkese zorla oynattı.Tombala oynamaktan sıkılmış olan Tsukasa balkona "hava almak" Amacıyla çıktı.Sonra bir oh çekti,havaya baktı,içinden "vay be, sonunda 2024'e giriyoruz" Demişti tekrar içinden "2024 bize girmez umarım" Diyip gülmüştü.Rui sessizce Tsukasa'nın yanına geldi.
Rui
Tsukasa-kun,omzunda böcek var.Tsukasa
NE!Tsukasa olduğu yerden irkildi ve yere düştü.Rui kahkahalara boğuldu.
Tsukasa
Çok piçsin..Rui
Hahaha!Tsukasa somurtuyordu,Rui hala gülüyordu.Gülmesi bitince Elini uzattı yerdeki Tsukasa'ya.Tsukasa tutmak yerine onuda yere düşürdü,ve bu sefer o güldü.Rui izledi,Gülmeyi kesince ikiside kalktı yerlerinden ve içeri geçtiler.
--------------------------------------------------------------
Saat 23:59'tu Herkes televizyona odaklandı ve 10'dan geriye saydılar.
9..8..7..6..5..4..3..2..1!
Herkes hep bir ağızdan:
"HOŞGELDİN YENİ YILLLLL!"
diye bağırdı.Herkes sevdiğine sarıldı,Rui ise Tsukasa'ya sımsıkıı sarıldı.Tsukasa sarılmayı bırakmak istesede Rui bırakmadı.Uzun bir süre öyle kaldılar.
Rui geri çekildikten sonra Saki ve Arkadaşları odaya çekildiler.Akito ve Toya gitmek zorundaydı çünkü Akito'nun annesi onu zorluyordu gelmesi için ve Toya onlarda kalıcaktı bugün.İkiside Tsukasa'dan özür dileyip gittiler.Rui ile Tsukasa Tombala oynamaya devam ettiler.
--------------------------------------------------------------
Saat 4.30'tu,Rui kanepede uyuya kalmıştı.Tsukasa bunu görünce gülümseyip battaniye getirdi ona.Rui'yi uzun bir süre izledi,Rui susadığı için tekrar uyanmıştı,Tsukasa'nın onu izlediğini gördü.Tsukasa panikle başka bir yere baktı,Rui şaşkın bir şekilde:
Rui
Noldu Tsukasa-kun?Tsukasa
H-Hiç,hem sen uyumuyor muydun!Rui
Susamıştım..Tsukasa
Bekle getireyim o zamanTsukasa gidip Rui'ye su getirmişti.
Rui
Teşekkürler Tsukasa-kun ~Rui,Tsukasa'nın ismini uykulu ve derin bir şekilde söylediği için Tsukasa baya bir kızarmıştı.Bunu gören Rui sadece gülmüştü.Suyunu içtikten sonra Tsukasa bardağı elinden aldı ve masaya koydu.Rui tekrar uyumuştu.
--------------------------------------------------------------
Kisa oldugu icin ozur dilerim 😔
hasta oldugum icin bide kollarim agridigi icin kisa oldu iste kimse degerimi bilmiyor 💔
ig: nikolaiaynibenslm