#Capitolul 4- festivalul

168 10 1
                                    

A doua zi ma trezesc devreme si ma duca sa fac un dus relaxant. Aveam nevoie de asa ceva dupa seara de dinainte cand mai aveam putin si lesinam de fericire. Dupa aceea ma duc in bucatarie si imi fac un sndwich apoi deschid televizorul si ma uit la stirile de dimineata. Aflasem ca azi este un festival de teatru in oras, iar eu si prietenii mei adoram teatrul asa ca i-am sunat si i-am intrebat daca vor sa vina cu mine. Raspunsul lor a fost un mare da si am hotarat sa ne intalnim toti in centrul Londrei, acolo unde era festivalul. M-am dus in dormitor si m-am imbracat intr-o rochie lejera, roz cu spatele gol si niste sandale cu toc mai mic care erau albe.
Dupa cinci minute, Zac ma suna si imi spune ca vine sa ma ia el de acasa. Eu ii spun ca m-ar încanta ideea, dar ce o sa creada ceilalti?? :( . El mi-a raspuns cu o voce calda si relaxata:
- Gasim noi o scuza buna, dar mai vreau sa stau si eu cu tine, singuri!

- Ok. Ii spun aproape cu fata rosie ca un mar, noroc ca nu ma putea vedea prin telefon :)).

Dupa ce am inchis apelul , fix dupa doua minute suna cineva la usa, era Zac.Atat de aranjat dar si atat de obosit, probabil a alergat pana aici.
- Buna,Zac!

-Buna,Selena! Uitandu-se la mine cu o fata de indragostit care ma facea sa ma simt atat de bine.

- Mergem? Il intreb :*

-Sigur! Haide! Spune el in timp ce ma ia de mana si imi saruta obrazul.

Mergem vreo 10 minute si cand ii vedem pe prietenii nostri ne panicam si ne desfacem mainile si le spunem o scuza clasica: " ne-am intalnit pe drum!", iar ei bineinteles o cred.

Zac si Jack s-au oferit sa se duca sa ia cate un suc pentru fiecare iar Roxi si Alison au vazut o pereche de ochelari de soare la un magazin si s-au dus dupa iei si eu cu Brad am ramas singuri asa ca am hotarat sa ne plimbam. Am mers noi ce am mers si am gasit o scena pe care se jucau scenete de teatru iar cine stia cateva din piesele care erau pe un afis se puteau inscrie sa joace pe scena. Eu le stiam aproape pe toate iar Brad cam la fel asa ca ne-am inscris amandoi fara sa stim in ce piesa vom juca.

Dupa vreo 10 minute am vazut cum un domn venea grabit spre noi cu niste foi si niste haine in mana si ne spunea:
- Imbracati-va! Uitati-va pe scenariu si in 10 minute intrati pe scena!

Iar noi ii raspundem alarmati:

- Ce????? In ce piesa vom juca????

- In Romeo si Julieta! Tu, fata vei fi Julieta si tu, baiatule vei fi Romeo!! Hai grabiti-va!!!!

- Dar ....spune Brad.

-Niciun dar.... Spectacolul incepe in 5 minuteee!!!!!

-Ok, ok ne grabim. Spunem amandoi suparati.

Eu ma uit pe scenariu si observ dupa cum stiam si ce ma ingrijora la sfarsit Romeo (Brad) trebuie sa o sarute pe Julieta (eu)! Ce o sa ma fac, nu pot sa renunt ! Daca o sa afle Zac! Daca brusc Brad o sa creada ca suntem impreuna si o sa le spuna tuturor iar Zac o sa se supere??? Dar singurul lucru pe care il voi face e sa nu ma panichez si sa ii spun lui Brad sa nu zica nimanui ce o sa se intample aici iar asa se rezolva totul!

Chiar inainte sa intram pe scena primesc un mesaj de la Zac:
" Unde sunteti?? Venim toti spe voi!! Dar unde???"

Iar eu ii raspund:
" Suntem langa o scena mare se vede de acolo de unde ne-ati lasat! "

"Ok!"

M-am panicat, ei veneau spre noi iar eu trebuia sa il sarut pe Brad!

- Motor! Spune regizorul iar noi incepem piesa.

Ma bucur ca mai e foarte putin si se termina piesa iar Zac si ceilalti nu vin! Yes!spune mintea mea imaginara....
Tocmai a venit finalul si eu ma pregateam psihic cat si fizic sa il sarut pe Brad dar oricum va fi un sarut actoricesc si cred ca Zac va intelege daca va vedea si asta cred ca nu se va intampla.

- Sarutul! Ne sopteste regizorul iar eu stateam panicata in timp ce Brad isi apropia buzele de ale mele iar chiar atunci cand ne-am atins buzele, il vad cu coada ochiului pe Zac si ceilalti prieteni holbanduse la noi. Eu incremenesc si cand observ ca Brad nu mai sfarseste sarutul si il transforma dintr-un sarut actoricesc intr-unul pasional il vad pe Zac cum vine in fuga, sare pe scena care era cam inalta si ii trage lui Brad o palma pe fata iar acesta incepe sa planga de durere!!!

-Ca faci tu cu iubita mea? Spune Zac dezvaluind marele nostru secret!

-Taci Zac acum toata lumea a aflat!ii soptesc eu..

-Nu mai conteaza, da! Suntem un cuplu si ne mandrim cu asta spune el tare de pe scena. Apoi ma saruta mai pasional decat a facut-o Brad . Dupa aceea ne dam jos de pe scena iar Zac ma ia de talie si ma intreaba la ureche de ce i-am facut asta. Eu ii răspund cat de sincer pot:

- Eu credeam ca nu te vei supara pentru ca acest sarut ar fi trebuit sa fie unul actoricesc nu unul adevarat cum se pare ca a fost si in plus eu si Brad nu am fost de vina pentru ca nu noi am ales piesa asta si nici nu puteam sa renuntam...iarta-ma!

-Ok, te cred si te iert pentru ca ador atunci cand te uiti la mine cu fățuca asta de cățelus plouat... Vino sa-ti dau un pupic! Si ma saruta.

In timp ce noi ne pupam de vreo 2 minute vin si ceilalti si ne intrerup foarte curiosi de ceea ce se intamplase iar noi le- am explicat in timp ce mergeam spre casa, era deja seara adica ora cinei.

Gata si ecest capitol! Este cel mai lung capitol de pana acum, 1045 de cuvinte! Sper sa va placa! Abia astept sa vedeti ce se intampla in urmatorul capitol!

Secretul camerei 18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum