Videoyu çekerken dikiz aynasından sürekli Matt'le göz göze geldik ama videoyu bozmamaya çalıştım.
Videoyu youtube'a yüklediler ve hemen fanlar benim orda oturduğumu anlamış, instagramımı bulmuş bana linç yağdırıyorlardı.
Nick: Y/N özür dileriz ya böyle olacağını tahmin etmeliydik.
Y/N: Saçmalama Nick ben eğlendim ve linçler umrumda değil.
Yalan. Linçler umrumdaydı tabiki. Ölüm tehtidi bile almıştım. Ama beni seven, güzel bulan bir toplulukta vardı hatta tiktoka adımı yazınca instagramdaki fotoğraflarımdan yapılmış bir kaç edit gördüm.
Chris: Bence durum o kadar kötü değil eğer videolara çıkıp konuşursan bence seni severler.
Y/N: Bilmiyorum ya.
Nick: Mantıklı düşün bence
Y/N: Peki.
Chris ve Nick odalarına çıkınca Matt ve ben kaldık. Ah bu çocuk çok utangaç. İş bana düştü.
Y/N: Naber?
Matt: İyi sen
Y/N: İyi bende... Bak Matt buna daha fazla katlanamıyorum. Arkadaşlığımızı özlüyorum.
Matt: Bende ne zaman diyeceksin diye bekliyordum.
Y/N: Sen niye söylemedin aptal.
derken yanına gidip sarıldım.
Matt: Nefes alamıyorum Y/N
Y/N: Sus ve sarıl.
Marylou: Oo kimler barışmış
Y/N: Sonunda Marylou
Marylou: İyi yaptınız canlarım.
Matt: Az önce küsüz diye söylememiştim de bence bir vlog çekip orda kameraya çıkabilrsin nasıl fikir?
Y/N: Kulağa güzel geliyor.
Nick yanımıza ve vlog dediğimizi duydu.
Nick: Bence instagramda bir canlı yayın açıp Y/N'nin durumunu açıklamalıyız yoksa linçler durmayacak
Matt: Olur.
Dedikleri gibi Matt, Chris ve Matt instagramda canlı yayın açtılar. Benim zor zamanlarımda yardımcı olduklarını, kardeşleri gibi olduğumu anlattılar.
Yorumlara "şimdi nerede o zaman?" yazanlar olmuş Nick çaktırmadan ister misin diye sordu.
Bende sıkıntı olmaz anlamında kafamı salladım.
Nick: Pekala millet çok istediniz gel Y/N
Y/N: Merhabalar
Chat:
OHA ÇOK GÜZELSİN!!
Kız çok güzell
Orospu
Chris'le shipledim.
Y/N: İltifatlar için çok teşekkür ederim.
Yayından sonra beni seven topluluk artmış gibi görünüyordu. İyi bari
Bölüm Sonu
Uzun zamandır bölüm atmadığım için kısa oldu bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐊𝐚𝐜𝐚𝐤 𝐊𝐚𝐫𝐝𝐞𝐬 - Sturniolo Triplets
De Todo𝐊𝐚𝐜𝐚𝐤 𝐊𝐚𝐫𝐝𝐞𝐬 O gece olmasaydı tanışabilecek miydik? O gece olmasaydı kardeşiniz olabilecek miydim? O geceye teşekkür ederim Bu hikayede bir genç kızın, o gecede Sturniolo'lar ile karşılaşması ve ondan sonrası...