Hikâyesinden ilham almama izin verdiği için ates07wu 'ya teşekkür ederim
___________________
Yine darkanlarla bir savaşın içindeydik. Eron ve Trek artık odaklanamayacak hale gelmişlerdi. Onlara ateş edecekken önlerine kalkan oluşturdum.
Riff ve İkor son atışları yaparken Trek ve Eron da onlara katılınca hepsi yok oldu ve portal kapandı.
Riff - Yine biz kazandık çocuklar.
Eron - Evet! Buna bayılıyorum.
Trek - Eron buna kim bayılmaz ki!?
Onlar kendi aralarında konuşurken onlara çaktırmadan kuleye doğru gittim. Hala yorulmamış olucaklar ki Riff ve İkor gormiti çağırıp savaşmaya başladılar. Ben de bunu fırsat bilerek tek kuleye girdim. Odama gidecektim ki tek kule konuşmaya başladı.
Tek kule - Muhafız bir sıkıntı mı var?
( tek kulece bilmiyorum böyle yazıcam 🥸 )
Aoki - Sıkıntı yok teşekkürler.
dedim ve odama gittim. Kapıyı kilitleyip odamın en karanlık köşesine gittim ve yere çöküp dizlerimi kendime çekip dizlerime sarıldım.
Ne zaman akmaya başlafığını bilmediğim gözyaşlarımı tutmadım ve ağlamaya başladım.Psikolojim şu an berbat durumdaydı. Bu küçükken yaşadığım şeyler ve darkanlarla bağlıydı. Küçükken darkanlar ile kötü bir geçmişimiz vardı ve şu an karşıma çıkmaları küçükken yaşananları aklıma getiriyor. Ailem ile onlardan biri olmamaya çok çalıştık. Ama ailem buna karşı gelmekten yorulmuştu. Onlar karanlığa katılırken ben tek kule'ye muhafız olarak seçilmiştim.
Eron
İkor ve Riff savaşın Riff kazanmıştı.
İkor - Hey! Hile yaptın.
Riff - Ne hilesi!?
İkor - Trek ile göz kırpma şeylerinizden sonra birisi yani bu birisi Trek oluyor bilekliğime ateş etti.
Riff - Ehe- Aoki'ye soralım! Hey, Aoki-
Eron - Nereye gitti?
Tek kule - Siz savaş yaparken o içeri girdi.
Trek - Belki de işi vardı.
Aoki
Bir kaç dakika önce üstüme çektiğim battaniye ile yerde yatıyordum.
( evde tek iken benim cv: )
Bir anda kapı çalınca korktum ama kilitlediği mi hatırlayıp daha sakince kalktım yerimden.
İkor - Aoki iyi misin?
İkor geldiğine göre endişelendirdim galiba onları diye gelirdim aklımdan.
Aoki - Evet! İyiyim.
İkor - Pekala. Bir sorun olduğunda biz burdayız, bunu unutma.
dedi ve gitti. Aniden başım acımaya ve dönmeye başlayınca bir elimle başımı, bir elimle yeri tutup sıkmaya başladım.
Aklıma sürekli ailemin karanlığa katıldığında darkanların attığı kahkalar geliyordu..
______________
İlk bölüm geldiiiiğ
Yeni kitabımız hayırlı olsunn <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gormiti - Bozuk psikolojim ( Aoki )
FanfictionAoki hem çocukluk, hem de darkanlar yüzünden bozulmuş olan psikolojisini arkadaşları sayesinde düzelticekti..