5-💜

73 9 7
                                    

Kulenin önüne geldim ve bir süre bekledim.

Aoki - Kule. Diğerleri nerede?

Tek kule - landisişwüüwşdksğsmzçx
(Ormana çıktılar)

Aoki- Sağol.

Kuleye girince yukarı çıktım ve oturdum.

(hani ilk bölümde meditasyon yaptiği yer varya, orası)

Yaklaşik 10 dakika orada oturdum. Yağmur yapmaya başlayınca biraz geri çekildim ve sırt üstü yere uzandım.

Yağmurun yağmaya başlaması beni bundan vaz geçiremezdi.

Ama aklıma geldi tekrar. O gün de aynı bu pozisyondaydım.

Ailemin karanlık tarafı seçtiği gün.

Voidus'un adamlarının attığı değişik şeyler bana isabet etmişti. Değişik şeyler dedim çünkü o zamana kadar görmediğim bir şeydi. Aldığım eğitimdekiler gibi değildi yani.

Bunları düşünmeyi bırakıp ayağa kalktım ve sinirimi çıkartmak için bir küre oluşturdum ve son hız aşağı attım.

Aileme sinirliydim ben. Neden benim gibi daha ısrar etmemişlerdi ki!? Bunu anlayamıyorum.

Bu sırada aşağıdan büyük bir bom sesi gelince fazla sert ve hızlı attığımı anladım.

En uca gidip aşağıya baktım. Hiç bir şey olmamıştı. Gerçi normaldi. Bu sırada arkamdan adım sesleri geldi.

Ben ise anlık refleks ile yine bir küre oluşturdum ve arkama doğru dönüp fırlattım.

Tabi arkaya doğru uçan bir adet Riff beklemiyordum.

Yere düşer düşmez bağırdı.

Riff - Aoki! Nasıl serbest bırakdılar seni-

Aoki - Serbest bırakmadılar. Kaçtım.

Bu sırada yeni gelen diğerleri Riff ile beraber şaşırıp bana bön bön bakmaya başladılar.

Aoki - Noldu? Kaçamaz mıyım?

Eron - Nasıl yaptın bunu!

Eron'nun mutlu bir şekilde dediği şey ile beraber kaçışımı anlatmaya başladım.

Trek - Vay be.

İkor - O kadar kişi arasından kaçman inanılmaz.

Aklıma gelen şey ile farkettirmeden güldüm.

Aoki - Aşağısı.. Biraz dağınıktı sanki. Oysa ki.. Siz gormiti çağırmadınız. Değil mi?

Dedim ve önümde oturan 4 kişiye imalı bakışlar ile bakmaya başladım.

Riff ve Eron kaçmaya başlayınca, Trek ve İkor ile gülmeye başladik.

___________

Uzun bir süredir yb gelemedi. Kusura bakmayınn

Gormiti - Bozuk psikolojim ( Aoki ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin