9 - 💜

39 4 13
                                    

Yıllardır görmediğim, ben karanlığı seçmediğim için beni terk eden o iki gormlu...

A - Kızım.. Ne kadar büyümüşsün öyle..

B - Evet, genç olmuşsun artık.. Bizi özlemedin mi?

Benim yüzüm sinirli bir hal almaya başlarken gözlerimi sıkıca kapadım ve başımı yere eğip, derin bir nefes verdim.

Aoki - Sizden tiksiniyorum..

Sesim fısıltı benzeri bir tonda çıkmıştı. Anlamdıysalar da umrumda değil. Onlar için kendimi yoramam.

A- Bak, biliyoruz.. Bize sinirlisin.. Ama.. Bize katıl, Aoki.. Burada daha iyi, daha rahat.. Daha güvende olursun.

B - Anneni dinle, Aoki. Bu-

Aoki - O kadın annem olmadığı için dinlememe gerek yok.

Şu an sinirimi zor tutuyordum. En sakin halimle cevaplamaya çalışıyordum.

Voidus - Senin gibi zavallı bir gormlunun şu an başka bir çaresi yok! Ya katıl, ya öl!

Başımı yere eğik bir şekilde durdum ve cevap vermedim. Nefes alışlarım sinirli olduğumu bizzat belli ediyordu.

Voidus - O koruyucular ile iyi anlaşıyorsun heralde.

Aoki - Onlar benim yeni ailem.. Şunların aksine

Diye geçirdim aklımdan. Sonra ne dediğimin farkına vardım ve gözlerimi sonuna kadar açtım.

Voidus önce güldü ve neşeli bir şekilde konuştu.

Voidus - Demek öyle! O zaman ölümünü onlara izletmeye ne dersin?!

Diğerleri onu neşeli bir şekilde onaylarken ben içimden kendime lanet okuyorum.

***

Ikor

Şu an ben ve Eron aşağıda oturmuş ve Trek ile Riff'in gelmesini bekliyorduk.

Eron bana gülümseyerek imalı bakışlar atarken ben gözlerimi kısmış ona sinirli olduğumu anlatmaya çalışıyordum.

İkor - Eron. Eğer o ikisi geldiğinde de böyle bakmaya devam edersen, Aoki'yi kurtarınca seni Voidus'a veririm.

Eron, böyle bir şey yapmayacağımı biliyorduki alayla konuştu.

Eron - Ah! Olamaz! Çok korktum! AA AAAAA

Ben elimle alnıma vururken güldü.

İkor - İtiraf ettiğime pişman etme.

Eron - Tamam tamam. Özür.

Riff - Hey! Ne konuşuyorsunuz?

Aynı anda buraya gelen ikiliye baktık.

İkor - Herhalde yolu karıştırdığını konuşuyoruz. Bir dahakine haber verde, sana bir harita verelim ateş çocuk.

Riff - Hey!

Trek - Hey, çocuklar! Lütfen artık Aoki'yi bulmamız lazım!

Eron - Nerede olduğunu biliyoruz zaten. Sorun nasıl kurtaracağımız.

İkor - Evet. Eron ilk defa haklı.

Eron bana abartılı bir bakış atarken Riff ve Trek yanımıza oturdu ve konuşmaya başladık.

Artık bu durum can sıkmaya başladı. Kurtarmamız lazım Aoki'yi.

___________

Helloooo

Nasılsınız!?

Yazım yanlışı queen geri geldi 💅

Uzun zaman oldu galiba..

Wattpad kapandığı için VPN ile giren tayfadan biriyim!

Aslında bir sorun varmış ki Wattpad'in insta hesabına st atıldı. Soru çözülmeye çalışıyormuş.

Umarım en kısa sürede olur.

Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz???

Hoşçakalın!!

Gormiti - Bozuk psikolojim ( Aoki ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin