"Kuzzeyyy şurdaki tuzu uzatsanaaaa" dedim kelimeleri uzatarak.
"Sende limonu uzatsana Yenge Yıldızzzz"
"Al Güllü eniştee" diyip kahkaha atmaya başladım. ben gülünce kuzey de gülmeye başladı. daha sadece 3 shot atmıştık tekilamızdan ama şimdiden çakır keyif olmuştuk. Gerçi biz hep çakır keyifiz sanılabilecek hareketler yapardık ama içince daha çok sapıtıyoduk.
"Aayyhh oturmaya mı geldik enistee gell abi birazcık göbek atalım yaa"
"Ooo kertenkele dansııı""Evettt"
Kuzeyle içkinin de etkisiyle utanma duygumuzdan tamamen sıyrılarak piste çıktık ve dans etmeye başladık. Tabii dans denirse bildiğin sallanıyo kalçamızı çevirip ellerimizle garip hareketler yaparak bolca kahkaha atıyoduk. Etraftakiler bizim deli olduğumuzu düşünmüş olmalı ki bizden uzaklaşmışlardı.
"Ya Kuzey enişte ben hala düşünebiliyorum sanırım yeterince sarhoş olmamışız. "
"Yok ya olduk yenge hanım"
"Sen 4 shotta gitmişsin ama tabiki ben içkiye dayanıklı olduğum için dimdik ayaktayım" dedim ama bu sırada ayakta durmakta zorlanıyodum ama bunu Kuzeye belli etmiyodum tabiki çünkü başımı eğemem tacım düşer 👸🏻💅🏻
"Ne alaka kızım ben gayet iyiyim sarhoş falan değilim. Gel lan yarışalım ilk düşen kaybeder."
"Neyde?"
"Tekila tabiki"
"Bana uyar yeğenimm"
Barın önüne gidip tekilalarımızı içmeye başladık zaten 3 shot içmiştik üzerine 5 tane daha içtik.
"Aras sevgilim sanırım kusucam. Arkadaşına söyler misin içmesin çünkü yenilgiyi kabul edemeyen bünyem beni karşılık vermeye zorluyo bitanem."
Dedim ama tabiki 8 shot içmenin etkisiyle ağzımı yaya yaya konuşuyodum ve Aras beni anlamakta güçlük çekiyodu.
"Sevgilim yeter bayılcaksınız içme artık." Demirel de Kuzeyin elinden içkiyi alıp içmesini engelledi.
"Baak Kuzey enişte berabere kaldık beni yenemedin."
"Ama sen de beni yenemedin yenge hanım ahahhahahahhaha"
"Aras sevgilim şu adama bişey de ya bana bulaşıyoo" dedikten sonra gelen kusma isteğiyle lavaboya koştum.
Arkamdan Kuzeyin de önce güldüğünü duydum ama sonra onun da arkamdan lavaboya koşmaya başladığını gelen adım seslerinden anladım.
Lavaboya girip içtiğim tüm tekilayı çıkarınca rahatlamıştım. Alkolü vücudumdan atınca da bilincim biraz daha yerine gelmişti. Yüzümü yıkayıp saçlarımı topuz yaptım. Üstümdeki büstiyer ve şortumu da düzelttikten sonra takılarımı kontrol ettim. Makyaj yapmayı pek sevmezdim ama takılara bayılırdım.
Lavabodan çıktıktan sonra birinin kolumdan tutmasıyla arkama döndüm. Uzun boylu, kıvırcık saçlı, 20'li yaşlarda olduğunu tahmin ettiğim bi adam kolumu tutmuştu.
"Fazlasıyla güzel ve özgüvenli birisin. İlgimi çektin güzelim. Gideceğin yere götürmemi ister miydin?"
"Hayır teşekkür ederim benim sizden bi isteğim yok. Ama sanırım siz ağzınızla burnunuzun yer değiştirmesini istiyorsunuz. Hala kolumu bırakmamanız büyük cesaret açıkçası."
"Hırçınsın. Acaba yatağımda altımdayken de bu kadar hırçın olabilecek misin bebeğim."
" Ne diyon lan sen lavuk"
Son söylediğimden sonra tam çocuğa yumruğu geçircektim ki biri çocuğun kolumu tutan elini tutup sertçe çekmişti.
"Sen kimin yengesine yazıyon lan göt" diyip kafayı adamın suratına geçiren Kuzeyle bar karıştı. Bize doğru gelen adamın arkadaşlarından birine de ben tekme attım 3 kişilerdi ama Kuzey dayak yiyodu ve ben de bilincim yerinde olsa da kanımda dolaşan alkol sebebiyle iyi dövüşemiyodum.