1 й одна глава

13 2 1
                                    

Фелікс вже давно шукав собі роботу ніяк в нього не вдавалося знайти щось таке що його серце запалає від вогню той вогонь мав бути як для нього синім світло-синім який буде заповнювати всю його журбу
Проходячи недавно біля плакатів з знаходженням роботи він на мить зупинився побачивши цікаву пропозицію
«шукаю фотомодель всі вимоги розповім по дзвінку»
Це було якось дивно але зразу ж зацікавило хлопця тому він не вагаючи ні секунди відірвав в листок і пішов куди спочатку збирався
От Він стоїть біля дверей довго думає Чи він все-таки постукав три рази стукаючи йому ніхто так і не відповів прийшлось підійти до вікна та розглянути що там є
За столом сидів хлопець щось пишучи в ноуті зразу ж Фелікс розпочав стукати та кричати щоб його брат зміг його почути тільки но побачивши що хтось хоче нарешті достукатись хлопець біжав на вулицю і тільки-но зрозумів що то Фелікс зразу ж підбіжав до нього та обняв

- Ха-ха брате!!Як я тебе давно не бачив як в тебе справи?Чому ти до мене прийшов? - запитав Чан Чан Бін йдучи з білокуром хлопцем в хату.
- В мене є до тебе деяка справа, я як ти знаєш шукаю вже давним-давно роботу яка мені буде до душі тому я побачивши цікаву пропозицію хотів щоб ти дізнався більше. - роблячи милі оченятка лікс старався вмовити брата скоріше допомогти йому.
- Авжеж я тобі допоможу Що тобі потрібно? - запитуючи хлопець сідав за комп'ютер ждучи відповіді хлопця.
- Мені потрібно дізнатися більше про людину за номером Я знаю що ти скажеш навіщо це мені і так далі але будь ласочка зроби. - не здаваючись брат Фелікс показав брошурку яку зірвав.

Чан Бін розпочав роботу поки він шукав Фелікс спів роздивитися весь невеликий будинок свого брата на диво тут було затишно багато зелені квіти які тільки-но розцвітали плакати з різними групами або акторами та багато фотографій які висіли на стіні вони були як з одногрупниками так і з сім'єю найбільше було фотографії з самим феліксом там де вони в дитинстві бігали на пляжі збираючи мушлі для свого пісочного замка або там де вони дорослі де Фелікс фотографував чанбіна який тільки-но випустився з університету.
Всі фотографії створювали дивні емоції,вони були схожі на смуток, але смуток був веселий хотілось посміхатися бачучи та згадуючи ці моменти,розуміючи,що більше такого ніколи не буде.

- Брате,я вже.Йди сюди хутчіш - кричав усю Чан Бін.
- Йду йду!!Ну що там в тебе...хто це? - йшов ні біг Фелікс хочучи дізнатися більше про цю людину.
- Тут написано що це Хьоджин,йому 25 років і він шукає фотомодель, а вже ж деяку інформацію ти вже і так знаєш,але він як для мене трішки дивний...всі його клієнти писали більш скарги,а фотомоделі,які в нього коли-небудь фото моделями працювали зразу ж через день йшли з роботи але ти сам думай чи ти до нього,чи ні,може тобі все-таки сподобається - прочитавши всю інформацію яку він зміг дізнатися дивлячись на світловолосого брата хлопець розумів що лікс піде Лікс завжди робить навпаки.
- Що ж,якщо всі йшли через день,то я піду через два дні, тож братику,я все-таки піду! - кажучи це Фелікс діставав телефон та збирався виходити з дому брата, - ще раз тобі дякую за те що ти мені так допоміг якщо що звертайся,я в тебе в боргу - як завжди з посмішкою на обличчі говори в білокурий хлопець йдучи з будинку Чан Біна.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Jan 17 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Вино на твоєму тіліWhere stories live. Discover now