𝒥ℴ𝒽𝒹𝒶𝓃𝓉ℴ

37 5 15
                                    

MUKAVA NÄHDÄ SINUT TÄÄLLÄ <3

*Tietoja sinusta*
Olet 24-vuotias nuori nainen, joka on asunut viimeiset 5 vuotta omassa ihanassa kodissasi. Sinun perheeseen kuuluu 2-vuotias koira Rocky, äiti Inna (38-vuotias) , isä Harri (43-vuotias), pikkusisko Emilia (3-vuotias) ja isoveli Eemil (25-vuotias). Sinulla on lukiosta 3 hyvää ystävää, Miranda, Vilma ja Jenni, olette tyttöjen kanssa todella tiivis porukka ja jaatte kaikki asiat keskenänne. Olet luonteeltasi todella sosiaallinen, ystävällinen, hyväsydämminrn, pirteä, fiksu ja taiteilija. Sinua ei koskaan ole kiusattu ja olet pidetty kaikkialla.

"Niko mä haluisin kertoa sulle yhden asian kun tää on vaivannut mua jo kauan" alat kertoa Nikolle asiaasi, kunnes tunnet palan kurkussasi joka painaa ikävästi ja purskahdat itkuun. "Kerro mulle kaikki mä kuuntelen sua aina" Niko vastaa ja halaa sinua.

Tässä on kyse Niko Moilanen x Reader kirjassa. Kirjan sisältö on pääosin Nikon ja sinun elämää parhaina ystävinä alussa toki kerrotaan miten kaikki alkoi ja miten teidän juhlapäivät on vietetty sekä miten olette tutustuneet. Tässä käsitellään sinun eli lukijan itsetuhoisuutta, syömishäiriötä ja siitä parantumista.

Tämä kirja on mun itse keksimä ja idea tähän kirjaan lähti "Count to infinity - Counting Lifeboats" eli siis Nikon laulamasta biisistä minkä kuuntelin. Samaanaikaan mä selasin Nikon kuvia ja nappasin sieltä kirjan kanteen kuvat jotka sopi siihen fiilikseen. Oon öisin parhaimmassa vireystilassa jolloin ideat pääsee syntymään paremmin kun päivällä, mutta tää johdanto on semi tylsää luettavaa joten päätän tän nyt tähän, jos tulee jotain kysyttävää niin tohon alas vaan kysymykset niin minä vastaan.

Tää kirja tulee tosiaan ulos 1.2.2024 kello aikaa ei oo vielä tiedossa, mutta tulee kun tulee. Jos kiinnostaa muut Blind Channeliin liittyvät kirjat nii >>> blindchannel_fans on mun toinen käyttäjä nii sinne vaan lukemaan kirjoja <3

♡︎: ℬ𝓁𝒾𝓃𝒹𝒸𝒽𝒶𝓃𝓃ℯ𝓁_𝒻𝒶𝓃𝓈

Can you be mine tonight? || Niko Moilanen x ReaderWhere stories live. Discover now