Tanıtım

100 27 145
                                    

Hello bu bölüm gelecekte yer alacaktır. Bu evren ile ilgili söyleyebileceğim tek şey herşeye hazırlıklı olun.

                                        
             ‧̍̊·̊‧̥°̩̥˚̩̩̥͙°̩̥‧̥·̊‧̍̊ ♡ °̩̥˚̩̩̥͙°̩̥ ·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙·̩̩̥͙*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ °̩̥˚̩̩̥͙°̩̥ ♡ ‧̍̊·̊‧̥°̩̥˚̩̩̥͙°̩̥‧̥·̊‧̍̊

Burası onun iniydi azap içinde ruhların attığı yer. Her bir ruh acı içinde alevler yükselirken azap içinde çığlık atıyordu. Bu çığlık içime işliyordu huzur verici ama bir o kadar rahatsız edici. Biraz daha ilerlediğimde hislerimin beni buraya getirme nedeniyle karşılaştım.

Bir Aslandı ama normal değil. En az benim kadar karanlık, en az benim kadar intikama aç, en az benim kadar öfke dolu. Bütün alevlerin ve ızdıraptan etkilenmiyormuş gibi öylece duruyordu sanki hiçbir şey onu etkileyemez gibi.

Aramızda ki inkar edilemez bir çekim sayesinde birbirimize yaklaştık. O nemea aslanıydı güçlü, korkunç, çok acı öldürülmüştü çok acı çekmişti böyle bir varlığa bu kafes bir işkence olmalıydı.

Delinemeyen sert derisini dokunduğumda, sanki acıları benim içime aktı, ölümü acısı gözlerimin önünden bir film şeridi gibi geçti.

"Sen de benim gibisin. İntikam istiyorsun, hepsinin hak ettiğini almasını. Alacağız, güven bana, yardım et. Birlikte alalım intikamımızı." fısıldayarak dediklerimden sonra yeri sallayacak şiddetli bir deprem oluşturacak güçte kükredi.

             ‧̍̊·̊‧̥°̩̥˚̩̩̥͙°̩̥‧̥·̊‧̍̊ ♡ °̩̥˚̩̩̥͙°̩̥ ·͙*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙·̩̩̥͙*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙‧͙ °̩̥˚̩̩̥͙°̩̥ ♡ ‧̍̊·̊‧̥°̩̥˚̩̩̥͙°̩̥‧̥·̊‧̍̊

İlk tanıtım nasıldı?

Dilimde sorun olabilir veya basit olabilir bunu geliştirmeye çalışıyorum.

İntikamın KılıcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin