05.03.2019
Dazai sevgilisi fyodor'un doğum gününü kutlamak için fazla heyecanlıydı. Hediyesini tam olarak 1 hafta önceden hazırlamıştı. Çoğu kişi bunu çocuksu bir heyecan olarak adlandırıyordu fakat dazai fyodor için ölümü bile göze alırdı. Fyodor'u beklerken evinin karşı caddesinde bulunan bara girdi. Bir kaç bardak viski içtikten sonra hesabı ödedi. Tam bardan çıkacaktı ki belini kavrayan bir el onu şaşırttı, zaten sarhoştu sendeleyerek yere düşecekken adam onu yakalamak için dibine kadar girdi. Leş gibi alkol kokusu burnunun dibine kadar geliyordu. Tiksinmişti, fakat şu anda ona karşı gelecek enerjisi yoktu. Fyodor dazai'nin her zaman takıldığı barı ezberlemişti bile. Arabasıyla onu almak için beklerken bu manzarayla karşılaştı. Zaten öfke sorunları olan birisiydi, bir hışımla arabayı park yerinden çıkardı, bir yandan da dazai'yi aradı.
-Efendim aşkı-
-Ne yaptığını sanıyorsun sen!
-Napmış-
-O adam da kimdi dazai!
-Tanımıyorum.
-Dazai bana yalan söyleme!
-Yalan değil, şu saçma sapan kıskançlığına son ver!
-Beni aldattığını bilmiyordum!
-Aldatmıyorum tanımıyorum bile!
-Kendi pisliğinde boğul dazai.
Fyodor yüzüne kapattıktan sonra dazai evine gitmek için motoruna atladı bu yanlış anlaşılmayı düzeltecekti. Bir an önce fyodor'un yanına ulaşmak için arabalara makas atıyordu. Bir araba dazai'yi farketmeyip sağa kırınca çarpışmışlardı. Yavaş bir çarpışma değildi, dazai metrelerce savrulmuştu. Hastaneye kaldırıldığında ise fyodor komada olduğu haberini aldı, her ne kadar aldatılmış olsa bile başından ayrılmadı. Aylarca uyanmasını bekledi, aylar yıllara dönmüştü dazai sonunda uyanmıştı. İlk olarak Atsushi'nin girmesine izin vermişti. Atsushi onun uzun süreli komadan dolayı hiçbirşey hatırlamadığını söyleyince fyodor atsushi'ye dazai'yi hiçbir zaman tanımamış gibi davranacağını, geçmişi silip hayatına devam etmek istediğini belirtti. Sonuçta birbirlerine zarar veriyorlardı böylesi daha iyiydi. Atsushi bu isteğini kabul etti. Dazaiye asla ama asla fyodor'dan bahsetmeyecekti. Kaderin onları bir araya getireceğini kim tahmin edebilirdi?
----------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim bu adam?/fyozai
FanfictionBir kış gecesi esintisinde karşılaşmıştık. itiraf etmeliyim ki kış esintisi kadar sert olan yüz ifaden aklımda kalan tek şeydi.