Kim bu adam?,
Silik bir anı,
Unutulmaz bir yüz,
O kayıp bir aşk mı?,
Yoksa sadece bir hayal mi?,
Silik bir hatıra,
Asla unutulmayacak kadar ölümsüz.
----------------------------------------------------------------------
07.01.2024 gece 00:48."İyi geceler dazai-san."
"Sana da atsushi-kun."
Ajansta yapılan kutlama sonrası herkes eve gitmişti. Tek kalan kişiler atsushi ve dazai'ydi. Birbirlerine iyi akşamlar dedikten sonra, dazai sendeleyerek atsushi'nin arkasındaki kabanına uzandı. İç çekerek ajans'dan bir hışımla uzaklaştı. Saat neredeyse gece 1di. Çoğunlukla bu saatte dazai'nin evine giden yol bomboş olurdu. Dazai neredeyse dizine kadar gelen karı görmezden gelmeye calışarak yürümeye çalışıyordu. Bir kaç adım daha ve hop! Elini cebine attı, sigarasını çıkardı. Aceleyle eli cebini aradı, çakmağı buldu ve sigarasını yakmak için kafasını kaldırınca karşısında yürüyen bir figürü farketti. Sokak lambasının ışığı bembeyaz tenini vurguluyordu, yanakları soğuktan kırmızı'ya dönmüştü. Teni sopsoluktu, yüz ifadesi tıpkı vuran rüzgar kadar sertti. Kimdi bu adam? Onu nereden tanıyordu... yoksa sadece çok içtiği için gördüğü saçma sapan bir hayal miydi? Adamın soluk yüzü dazai'nin beynine kazınmıştı. Bunları düşünürken bir anda arkasını döndü, fakat adam ortadan kaybolmuştu. Bence bu çok içtiğu için beyninin ona oynadığı bir oyundu. Bu kadar mükemmelikte birini görmesi imkansızdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kim bu adam?/fyozai
FanficBir kış gecesi esintisinde karşılaşmıştık. itiraf etmeliyim ki kış esintisi kadar sert olan yüz ifaden aklımda kalan tek şeydi.