𝕮𝖆𝖕𝖎𝖙𝖔𝖑𝖚𝖑 1 𝖁𝖔𝖑𝖚𝖒𝖚𝖑 1

130 9 16
                                    

            „𝕭𝖊𝖋𝖔𝖗𝖊 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖙𝖔𝖗𝖞"

       Stăteam plictisită la masă și ascultam circul pe care îl face fratele meu la propria nuntă, cine aduce un trapper să cânte la nuntă? Fratele meu, bineînțeles.
- Mamă poți să-mi explici, de ce face Vali circul ăsta? O întreb eu pe mama care se așează lângă mine și-și face cruce când vede în ce fel cântă băiatul pe care la adus Vali să cânte.
- Nu știu, dacă asta e plăcerea lui. Știi că el așa e când vine vorba de cartier și de "M6". Îmi răspunde mama plictisită după ce își verifică machiajul în camera telefonului. Mă ridic de pe scaun după ce se termină circul ăsta și lăutari își reiau locul să cânte, ies afară și merg spre mașina mea. Mă urc în mașină în mașină și vreau să plec însă în fața mea era o altă mașină care mă blocase, mă dau jos nervoasă și merg la geamul șoferului și bat nervoasă.
- Mutați mașina!! Îi spun eu imediat după ce coboară geamul, însă îmi pică fața că la volan era fix trapper-ul care cântase mai devreme.
- Ce e păpușă? Te grăbești? Mă întreabă el la mișto după ce vede că fac ochii mari și mă albesc la față.
- Ascultă..... fac o mică pauză ca să caut cuvântul potrivit. Ascultă, nu interesează că ești trapper, mafiot sau ce ești tu....mutăți mașina și gata. Îl văd cum se înroșește la față și se dă jos de la volan, era mai înalt decât mine cu un cap jumătate și avea ochii de un albastru oceanic și i se mărise pupila de la nervii. Îl văd cum se apropie de mine și prindă de braț iar eu îl prind de mână.
- Stai cuminte! Îi spun eu după ce se smucește din mână mea.
- Ascultă roșcato....nu știu cine ești sau cu ce drept îmi vorbești așa dar te-aș ruga să te potolești. Îmi spune el pe un ton calm după ce oftează zgomotos.
- Dacă ai știi tu cine sunt.... Îi spun eu cu un rânjet arogant în colțul guri.
- Cine? Întreabă el nervos și mă prinde de braț și mă face să tresar, îmi întorc fața spre el și facem contact vizual.
- E sora mea mai mică! Răspunde Vali din spatele nostru. Trapper-ul se albește la față și imediat îmi dă drumul la braț, verifică să vadă dacă m-a strâns prea tare iar după își ia o poziție serioasă și se apropie de Vali. Discută amândoi ceva însă nu pot să-mi dau seama, nu îi auzeam și nici dacă mă chinuiam nu aș fii înțeles ce discută, îl văd pe trapper cum se urcă în mașină și și-o mută.
- Ai grijă cu el! Îmi zice Vali pe un ton serios.
- Dar cine e? Întreb curioasă și duc după el, Vali se întoarce spre mine cu o privire serioasă, oftează și-și pune o mână pe frunte.
- Mgk! Acum nu mai pune atâtea întrebării și du-te și mutăți mașina. întoarce spre mașină și îmi face semn să duc.
   "Hmm, Mgk? Parcă am mai auzit numele ăsta acum ceva timp, însă nu pot să-mi dau seama cine e sau ce semnificație are în viața fratelui meu."

〽️6️⃣𝖋𝖎𝖆🦍||𝕸𝖌𝖐666Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum