Ik zit nu al een maand op mijn nieuwe school en eigenlijk valt het echt wel nog mee. Caro en ik zijn nu wel al een soort van 'vriendinnen' maar ik ga dat haar echt niet laten zijn. Ze kent me echt beter dan ik dacht, ze begrijpt mij op één of andere manier. Morgen gaan we met de hele klas op driedaagse naar Parijs. Het zijn daar kamers van vier en stiekem hoop ik toch dat ik bij Caro op de kamer kan slapen maar dan mag Vince er wel niet bij zijn want anders gaan die alleen nog maar aandacht aan elkaar geven en de hele tijd klef doen en dat wil ik echt niet. Al de rest maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Buiten Merel en haar groepje, Ik walg echt van hen. Na even nadenken met wie ik nog op de kamer zou willen slapen, besluit ik gewoon af te wachten en kruip in mijn bed.
de volgende dag:
Ik kom aan op school en zoek meteen naar Caro. Na een tijdje zoeken zie ik haar op de speelplaats staan bij Yemi en Maria. Ik doe alsof ik haar niet zie, zodat het niet opvalt dat ik haar aan het zoeken was, dat zou raar zijn. 'Emma!' riep Caro enthousiast. Ik keek geschrokken op. 'Aah seutje, klaar voor vandaag?' Ze knikt blij. Die blijk, zo cute. 'En jij?' vraagt ze. 'Mhh, cava wel' zeg ik gelogen. Caro draait met haar ogen en moet daarna lachen. De bel is ondertussen gegaan en we besloten naar onze klas te gaan. 'Goedemorgen allemaal, hopelijk hebben jullie goed geslapen, want vandaag gaan we naar Parijs!' Riep meneer Botty enthousiast. Iedereen juichte. Ik deed alsof het mij geen zak boeide en trok mijn schouders op. 'Emma komaan' zei Caro terwijl ze haar schouder die van mij duwde. 'Wat, je denkt toch ni da ik het leuk vind om op 3-daagse te gaan met deze seut hier naast mij.' loog ik. 'zeg!' Ik gaf haar een knipoog en luisterde daarna verder naar de uitleg van meneer Botty. Alle nodig informatie was gegeven dus begon hij de kamerverdeling te overlopen. 'De eerste slaapkamer is voor Merel, Gunther, Nona en Kobe' 'Yay!' riep Nona blij. Merel daarentegen trok een wenkbrauw omhoog. Ze wilde iets zeggen maar hield toch maar haar mond. 'De tweede kamer is voor Caro, Emma, Vince en Scott' Fuck dacht ik in mezelf. Samen op een kamer met Vince en Caro? No way! Maar ja, veel kon ik er niet aan doen zeker? Ik zag aan Caro haar gezicht dat ze blij was met de kamerverdeling. Waarschijnlijk vooral omdat ze bij Vince op de kamer sliep. Emma, logisch t'is haar lief e! dacht ik bij mezelf. Ik probeerde het te negeren maar dat lukte niet. 'emma, alles oké?' vroeg Caro lief. 'Euhm, jaja' antwoordde ik droog. Ik had nu echt gewoon zin om naar huis te gaan. Ik had al geen zin in vandaag, maar nu nog minder. Ik en Caro liepen naar de uitgang van de klas om onze bagage te pakken, daarna stapten we naar de bus. Vince zat al op de bus en ik hoopte dat Caro niet naast hem ging zitten, maar jawel hoor. 'Emma is het oké als ik naast Vince zit' vroeg Caro onzeker. 'Alsof mij da iets boeit naast wie jij zit op de bus?' zei ik droog. Caro keek mij verward aan. 'Ni goe geslapen waarschijnlijk' hoorde ik Caro nog zeggen tegen Vince. Ik draaide met mijn ogen 'whatever' omdat er geen plaatsen meer vrij waren ging ik dan maar met tegenzin naast Scott gaan zitten.
JE LEEST
eyes don't lie
Romanceof dit een cemma of scemma verhaal is? voor jou een vraag, voor mij een weet ;)