ʚɞİn Sex|5ʚɞ

428 30 4
                                    

"Resmen ağzının içine düşüyordu Felix!"

"Hayır Hyunjin! Kadınla normal normal konuşuyordum sadece, saçmalama!"

Hyunjin dolan gözleri ile Felix'e baktı. Çok ağır konuşmuştu, Felix ne yaptığının farkına varınca kendine lanet okumuştu.

Hyunjin'e sarılmaya çalıştı ama Hyunjin geri çekildi.

"Doğru saçmalıyorum, özür dilerim.Ben, Jisunlarda kalacağım bu gece sen takıl. İyi geceler."

Hyunjin adım attığında karnına bir ağrı girmişti. İnleyip karnını tuttu. Felix onun yanına geldi Hyunjin yine geri çekildi.

"Iyiyim, iyi geceler."

Montunu giydi ve arabasının anahtarını alıp evden çıktı. Felix gitme bile dememişti, o anki şeyle ne diyeceğini bilemiyordu.

Bu gece güzel eşi olmadan uyumak zorunda kalmıştı Felix.

Aynı zamanda Hyunjinde öyle.

İki beden birbirinden ayrı uyumuşlardı. İlk defa.

Biri kırgın, biri ise pişman.

˚    ✦   .  .   ˚ .      . ✦     ˚     . ★⋆.
   .     ˚     *     ✦   .  .   ✦ ˚      ˚ .˚      .  .   ˚ .             ✦

Hyunjin eve gelmiş canı çok çilek çektiği için dolaba doğru gitmişti. Kapağı açtı ve dolaba bakmaya başladı, gördüğü çilek ile gülümsemiş alıp yıkamıştı.

Tabağın içine koymuş elini karnının üstüne tutarak televizyonun önüne geçti ve kumandayı alıp, koltuğa oturdu ve televizyonu açtı.

Gelen kapı sesi ile arkadaşına hiç bakmıyordu. Hâlâ araları kötüydü, Hyunjin eve gelir direk uyurdu sohbet etmezdi.

Felix gördüğü bedenle gülümsemiş aldığı çiçeği arkasına saklamıştı. Hyunjin'e ilerlemiş koltuğa oturmuştu. Hyunjin ise hicbirsey yapmayıp dizisini izlemeye devam etmişti.

"Hyunjin."

"Efendim."

"Bana bakar mısın?"

Hyunjin kafasını Felix'e çevirmişti gördüğü çiçekler ile donmuş bir bakış atmıştı.

"Geçen gün için çok özür dilerim senden, çok ağır konuştum. Affet beni güzelim."

Hyunjin birşey demedi,tabağı masanın üstüne koydu ve Felix'e döndü. Çiçekleri gülümseyerek aldı ve kokladı. Bakışları felix'e döndü ve çiçekleri felix'in kafasına vurdu.

"Bir daha beni üzersen, yemin ederim seninle asla barışmam! Duydun mu?!"

Felix güldü ve başını salladı.

"Felix.."

"Efendim bebeğim?"

"Bebeğimizin canı çok mandalina çekiyormuş."

"Hm?"

"Diyorum ki bebeğimize mandalina al."

"Dur, korumaya söyleyelim istediğin başka birşey var mı?"

"Hayır yok."

˚    ✦   .  .   ˚ .      . ✦     ˚     . ★⋆.
   .     ˚     *     ✦   .  .   ✦ ˚      ˚ .˚      .  .   ˚ .             ✦

Leeamakocamolan:
Hyunjin.

Güzel eşim:
Aha|

Sıçtın huncin|

Bismillah|

Efendim aşkım.

Leeamakocamolan:
Nerdesin bakalım?

Güzel eşim:
Aşkım.

Kızma ama, dışardayım ben.

Hem korumalarda yanımda!


Leeamakocamolan:
Güzelim ben onda değilim.

Bana neden habee vermiyorsun?

Çok endişelendim seni göremeyince.

Güzel eşim:
Özür dilerim.

Aslında sana haber vericektim ama unuttum.

Çok özür dilerim aşkım.

Hem çok az yolumuz kaldı.

Hemen evde olucam.

Leeamakocamolan:
Tamam güzelim bekliyorum seni.

Dikkat et.

Güzel eşim:
Tamam aşkım.

FELIX

BEBEGIMIZE

BIR SÜRÜ ŞEY ALDIM

EVE GELİNCE BERABER BAKALIM MI?

Leeamakocamolan:
Tamam bebeğim bakarız.

Seni seviyorum Hyunjin.

Güzel eşim:
Bende seni çok seviyorum.

˚    ✦   .  .   ˚ .      . ✦     ˚     . ★⋆.
   .     ˚     *     ✦   .  .   ✦ ˚      ˚ .˚      .  .   ˚ .             ✦

Naberrr!!

Ben ben muqo

Neysw optum bye


-Ecrin🗽🥂

İn Sex✿HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin