Hyunjin güne mide bulantılarıyla uyanmıştı. Yanındaki eşine bakmış uyuduğunu görünce sessiz olmuştu. Mide bulantıları dahada artınca kusacak raddeye gelmişti, hızlıca yataktan kalkmış koşarak odadaki tuvalete gitmişti. Klozete eğilmiş kusmaya başlamıştı.
Belinde hissettiği elle Felix olduğunu anlamıştı. En sonda bütün herşeyi kustuktan sonra derin nefes almış eşinin yardımı ile kalmıştı. Felix o'nu lavabonun önüne getirmiş, suyu açıp Hyunjin'in yüzünü yıkayamaya başlamıştı.
Suyu kapattı ellerini kuruttu ve Hyunjin'e döndü. Yorgun görünüyordu, dudağından öptü ve Hyunjin'i kucağına aldı ve yatağa doğru yürüdü ve Hyunjin'i yatağa yatırdı.
"İyi misin güzelim?"
"Başım dönüyor, midem hala bulanıyor.."
"Hastaneye gidelim mi?"
Hyunjin sadece lafa sallamıştı. Felix Hyunjin'i öpmüş kalkıp hem kendisine hemde eşine rahat kıyafetler almıştı. Kendi giyindikten sonra eşini giydirmeye başlamıştı.
En sonunda telefonunu arabanın anahtarını almış evden çıkmaya başlamışlardı. Felix Hyunjin'in hamile olduğunu düşünüyordu çünkü bu bulantılar vb. Şeyler hep bunun belirtisi olduğunu düşünüyordu.
Aslında evde minik bir bebek olsaydı fena olmazdı. Değil mi?
Hastaneye geldiklerinde felix Hyunjin'e yardım etmiş hastaneye girmişlerdi.
"Buyrun ne rahatsızlığınız vardı?"
"Benim değil eşimin, başı dönüyor ve midesi bulanıyor."
"Hm peki, sizi şuraya gönderiyorum. Bekleyin sizi çağıracaklardır."
"Tamamdır teşekkürler."
"Rica ederim."
"Gel bebeğim, hâlâ dönüyor mu başın?"
"Hayır ama midem hâlâ aynı."
"Tamam güzelim, sen dinlen ben bizi cağırdıklarında uyandıracağım seni."
Hyunjin kafa sallamış eşinin dudağını öpmüştü.
"Seni seviyorum Felix."
"Bende seni seviyorum güzel bebeğim benim."
˚ ✦ . . ˚ . . ✦ ˚ . ★⋆.
. ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ . . ˚ . ✦"Felix! Bebeğimiz olucak inanamıyorum!"
"Evet bebeğim, bir bebeğimiz olucak."
Hyunjin yerinde durmuyor bebeği olacağı için çok mutlu olduğunu söylüyordu sürekli.
"Otur güzelim, bir yerini sakatlayacaksın."
Hyunjin eşinin sözünü dinlemiş ve koltuğa oturmuştu.
"Sence kız mı olur erkek mi?"
"Hmm, aslında sağlıklı gelmesi daha iyi ama, kız çocuğu babası olmak çok isterim."
"Kız çocuğu babası mı?"
"Evet, çok merak ediyorum bu his nasıl birşey diye."
"Anladım, benimkide aynı kız olsun istiyorum, erkekde olur bana hiç fark etmez."
"Banada güzelim."
Hyunjin kafasını kaldırmış Felix'e bakmıştı.
"Aşkım, uykum geldi.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İn Sex✿Hyunlix
Novela JuvenilHyunjin ve Felix sevişirken diğer isimlerini kullanmayı çok seviyordu. "Yongbok.." "Sam.." ✶𖤐 Texting Smut!