Історія

29 2 0
                                    

З дитинства ми усі мріємо про свій власний шлях "Слави", але яким він буде, до-кінця зрозуміти не можемо

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

З дитинства ми усі мріємо про свій власний шлях "Слави", але яким він буде, до-кінця зрозуміти не можемо. Будучи підлітком, я зацікавилась образом пірата. Однак не одразу, а через деякий час. Адже з одного боку, пірати жорстокі і не чесні люди, до того ж неввічливі, та з іншого це вільні ні від кого незалежні особистості, котрі завжди шукають пригоди. До речі, не дивно, що пірати обрали море, для своїх подорожей. Так як море - це свобода дихання, життя, ламання стереотипів, табу. Чи не нагадує вода нас же самих? Ми пам'ятаємо те, що пережили, буваємо тихі і прозорими, як скло, а буваємо, як зробимо бурю в стакані, то хоч ховайся. Цікаве це життя під вітрилами. Але, щоб було якби я стала капітанкою піратського корабля?

Один зі спекотних днів, на початку вересня, я прибула до одного з східних портів

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Один зі спекотних днів, на початку вересня, я прибула до одного з східних портів. Так, мій корабель може цілком законно знаходитися серед інших. Адже я, пірат у законі. З собою на берег я взяла пра-бабці коралі, вони дісталися  мені у спадок коли ще навіть не вміла ходити. Дуже гарно красувалася ця прикраса на моїй шиї. Та моєю головною метою, було знайти дружню і міцну команду. Я була сповнена тим почуттям, коли тебе так і тягне на подвиги. Але треба ж таке, щоб саме у цьому порті була крамниця зі всілякими брязкальцями. Я полюбляю усе таке, що можна було натягнути на руки, ноги, волосся. Та продавчинні це мабуть не сподобалось, тому я чимдуж вибігла з цими прикрасами. Але вона скоріш за все встигла повідомити офіцерів, адже двоє з них мене зхопили.
- Я не грабувала! Я їй 30 дукатів залишила. Пустіть!" Вони вели мене не туди, куди зазвичай ведуть піратів. Ці люди здавалися підозрілими. А коли , один з офіцерів зняв фуражку,  то стало зрозумілим, що це дівчина. Тепер приглядівшись до них, я зрозуміла, що то були пірати, також.

🎉 You've finished reading А що якби я була капітанкою піратського корабля? 🎉
А що якби я була капітанкою піратського корабля?Where stories live. Discover now