Taehyung yavaş adımlarla odaya girdi. Yatakta uyuyan Lia ve ona sarılarak uyuyan Jisoo'yu gördüğünde hafif güldü. Ceketini çıkarıp, özensizce koltuğa bıraktı. Gömleğini de çıkarıp, onu da özensizce koltuğa bıraktı. Gelip, yatağa uzandı. Hemen yanında Lia vardı. Lia'nın yanında ise Jisoo uyuyordu. Yavaşça Lia'yı uyandırmadan göğüsünün üzerine koydu. Lia uykulu bir şekilde Taehyung'a sarılmıştı. Taehyung'da Jisoo'yu kendine çekip, sarılmıştı. Burnunu Jisoo'nun saçlarına bastırıp, kokusunu içine çekti Taehyung. Jisoo kıpırdandı ve gözlerini açıp, ona sarılan Taehyung'a baktı. Hızlıca geri çekilip, Taehyung'tan ayrıldı.
"Sevgilim?" Diyip Taehyung Jisoo'nun gözlerine baktı. Korku ve endişe görüyordu. Jisoo ağzını bile açmamıştı. Taehyung onu kolunun altına alıp, konuştu.
"Bebeğim cidden yaptığım şey için özür dilerim.. Söz veriyorum bir daha asla olmayacak.."
"G-üvenimi kırdın Taehyung.."
"Yemin ederim hepsini telafi edeceğim Sevgilim. Söz veriyorum.." dedi Taehyung.
"Peki affediyorum" dedi Jisoo. Ve Taehyung'la sarıldılar.. Jisoo yorgunlukla, Taehyung'ta Kızının ve Karısının mükemmel kokusuyla uykuya dalmıştı...
🎸🎸🎸
Taehyung birisinin onun saçlarını çektiğini hissetti. Gözlerini açıp, ovuşturdu. Daha sonra saçlarıyla uğraşan Lia'yı ve Lia'yı izleyen Jisoo'yu gördü.
"Sanarım ikiniz beni uyandırmak için plan kurmuşsunuz?" Dedi ve Gülümsedi Taehyung.
"Galiba bu Lia'nın planı."
"Ama istersen alayım kucağından?"Taehyung hafifçe güldü. Daha sonra Lia'nın yanağından öptü.
"Neden Kızımdan rahatsız olayım Sevgilim?"
"O benim bu dünyada değer verdiğim ikinci insan.." dedi Taehyung."Birincisi kim peki?"
"Sensin Meleğim."
Taehyung yaklaşıp, Jisoo'nun dudağına küçük bir öpücük kondurdu. Jisoo utanarak hızlıca Lia'yı kucağına aldı ve odadan çıktı. Taehyung'da yataktan kalkıp banyoya girdi. Yüzünü yıkayıp, kuruladı ve bayodan çıktı. Aşağı indiğinde Jisoo kahvaltı hazırlıyordu. Gidip, arkasında sarıldı. Açıkta kalan omzundan öptü. Bir süre sarılı kaldıktan sonra Taehyung Jisoo'dan ayrıldı ve Lia'yı kucağına aldı. Bir süre sonra Jisoo Taehyung'u kahvaltıya çağırmıştı ve birlikte kahvaltı etmişlerdi. Daha sonra Taehyung şirkete gitmiş, Jisoo ise evde Lia ile ilgilenmişti..
🔥🔥🔥
"Lia uyudu mu Bebeğim?" Diye sordu Taehyung. Akşamdı ve Taehyung şirketten eve gelmişti. Akşam yemeklerini yedikten sonra da Jisoo Lia'yı uyutmuştu. Ve şu anda da mutfağa gidiyordu, ama Taehyung sorusuyla dönüp, ona cevap verdi.
"Evet, uyudu Taehyung."
Taehyung'un gözü Jisoo'nun kısa şortuna ve bütün içini gösteren t-shirt'e takılmıştı. O an penisinin sertleştiğini hissetti Taehyung. Şu anda Jisoo'ya fazlasıyla ihtiyacı vardı. Jisoo gittiğinden beri Taehyung cinsel ilişkiye girmemişti. Jisoo buraya geldikten sonra da Lia'yla ilgilenmekten, yine girememişlerdi. Ama artık Taehyung Jisoo'yu böyle gördükten sonra dayanacak gücü kalmamıştı. Jisoo tam gitmek üzereyken Taehyung yine konuştu.
"Bebeğim buraya gelsene?"
"Ne oldu Taehyung?" Diyip Taehyung'un yanına geldi Jisoo.
"Otursana?" Diyip bacağının üzerine bir kaç kere vurdu. Jisoo bir şey söylemeyip, oturdu. Taehyung Jisoo'nun vücudunu yakından gördüğünde nefesi kesildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Fierce Love"/Taesoo
Fanfiction"Yoruldum artık...." Kim Jisoo'nun göz yaşları yanaklarından süzüldü. "Kes sesini Aptal!" Kim Taehyung o göz yaşlarını gördüğünde ilk defa kalbi acımıştı..... #1. Vsoo🔥👑 #9. Taesoo👑 #2. Jichu👑 #2. Taesoo👑 #1. Taesoo🔥👑 #5. Vsoo👑 #7. Kim Jisoo...