cemburu

7 1 1
                                    

lelaki itu memandang perempuan itu dengan pandangan tajam.

'bila kau nak lakukan rancangan tu' tanya lelaki itu

'kau bagi masa dekat aku aku janji aku cuba untuk buat dia jatuh cinta pada aku'
kata perempuan itu sambil menundukkan kepala kebawah.

'sampai bila' tanya lelaki itu. perempuan itu hanya terdiam

'baik aku akan bagi msa untuk kau tapi jangan lama-lama'

'macam mana aku nak buat aisha jatuh cinta dengan aku' tanya yiren sedikit tertekan

'yiren' panggil onda dia memandang kearah kawannya.

'macam mana dengan date kau dengan  aisha semlam okay'

'date maksud kau' tanya yiren pelik dengan pertanyaan kawannya.

'aisha kan ajak kau date semalam, takkan dia tak bagitahu kau' jawab sihyeon yiren hanya terdiam.

dia terus berlari

'kenapa dengan kawan kau tu' tanya sihyeon. onda menghenjut bahunya.

'aisha' panggil john aisha memandang kearah lelaki itu.

lelaki itu tersenyum lalu menundukkan dirinya dengan sebuah cincin di depan aisha. yiren melihat itu sedikit cemburu setelah melihat perbuatan lelaki itu. tanpa disedrinya air matanya mula mengalir lalu dia pergi dari situ dengan air mata yang masih mengalir.

aisha sedikit terkejut dengan perbuatan lelaki itu tapi dalam masa yang sama dia terfikir untuk menolak kerana dia tidak mempunyai perasaan inta terhadap lelaki itu.

aisha sudikah awak jadi teman wanita saya' lelaki itu memberanikan dirinya untuk menjadikan aisha sebagai teman wanitanya

'sorry saya tak boleh terima' ucap aisha lalu meninggalkan lelaki itu.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 09 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

im your crushWhere stories live. Discover now