Pov: Herman
H: wie?
A: jij Slimpie
H: echt??
A: Ja echtIk ga naar haar toe, we zijn heel dicht bij elkaar en dan...
Ober: Hier is uw drinken, zou u nog wat willen bestellen?
Hij zet het drinken heel nors op de tafel. Het valt om.
H: Niet in zo'n goede bui zeker.
O: Nee inderdaad niet
H: we zouden graag 2 keer de chicken delicious hebben.
O: komt er zo aan.De ober loopt weg
Pov: Esmeralda
Ik word gebeld door mijn neef, hij is ober in een restaurant!
Begin gesprek...
Olaf (neef/ober): Esmeralda ik heb slecht nieuws!
E: Wat is er?
O: Je vriend heet toch Herman Castillo?
E: Ja!
O: Hij is hier in Parijs, met één of andere Angie, enzo zoenden bijna!
E: Wat! Ik moet een plan hebben, bedankt voor de informatie. Doei
O: graag gedaan, doeiWat hoe kan hij dat nou doen, ik moet iets verzinnen zodat Jade haar plan niet in duigen valt.
Ik weet al wat.😈Pov: Angie
We lopen het restaurant uit het was heel gezellig. We gaan in de auto zitten
H: We moeten nog iets afmaken
Hij legt zijn handen op mijn wangen, en dan kust hij me, ik kus natuurlijk terug!
We laten los.
H: Vanavond meer?
A: Misschien...
H: Oké vanavond dus meer.Hij geeft me een kus op mijn wang en rijd ons naar het hotel. Je weet wel wat er binnen gebeurde...
Terug in Buenos Aires...
We lopen het huis binnen, zometeen gaat Herman het uitmaken met Esmeralda! Want hij heeft genoeg geld verdiend. Hij kan de geldleners terug betalen, en hij kan het huis weer overnemen! Natuurlijk neemt hij het huis eerst over voordat hij het uitmaakt met Esmeralda!
V: Papa, Angie jullie zijn terug!
Ze geeft ons allebei tegelijkertijd een knuffel. Esmeralda geeft Herman een kus, en geeft mij een boze blik.
H: Esmeralda kan ik jou even in mijn kantoor spreken?
E: Ja natuurlijk lieverd!Ugh ik walg van haar!
Pov: Herman
H: Oké Esmeralda, ik heb goed nieuws.
E: Wat?
H: Ik kan het huis weer overkopen van je!
E: En wat als ik dat niet wil?
H: Waarom zou je het niet willen?
E: Als ik het huis terugverkoop aan jou, maak je het uit.
H: Dat had ik anders alsnog gedaan! Esmeralda het is uit! En ik ga een rechtszaak tegen je aan.
E: Oké, ga je spullen maar pakken en vertrek samen met Violetta en Angie!
H: Oke, en Olga en Roberto gaan ook mee!Ik sla de deur hard achter me dicht en vertel het hele verhaal we gaan allemaal onze spullen pakken en gaan naar Angie's appartement.
A: Uhmmm er zijn maar 2 slaapkamers!
V: Ga jij maar gezellig met papa, hij kan namelijk nogal hard snurken.
H: Violetta!!
A: Dat weet ik al ja!
H: waarom zeggen jullie dan niks.
V: Geen idee
A: de volgende keer zullen we het zeggen, gaan jullie maar je spullen naar de kamers brengen.Ik loop naar Angie's slaapkamer. WoW! Dit is echt mooi. Er staat wel een 1 persoonsbed. Maar zo liggen we lekker dicht bij elkaar!
Een hoofdstuk! Ik had het heel druk deze week, en volgende week en morgen ook maar donderdag heb ik vakantie! Jeeeee!
JE LEEST
Hermangie ~ Waarom is liefde ingewikkeld?
RomanceHerman heeft een oogje op Angie hij doet er alles aan om haar te krijgen, alleen er is ook nog Esmeralda. Herman houdt niet van haar, maar Esmeralda helpt hem heel goed, en zonder haar woonde hij niet meer in zijn eigen huis. Wamt iemand heeft al zi...