Gevangenis

171 12 0
                                    

Volgende dag...
Pov: Angie

We lopen het politiebureau binnen. We worden in de gevangenis gedaan, en nu zitten we hier voor de hele dag. Ik en Herman, Herman en ik.

H: Eindelijk alleen.
A: je bent niet alleen, ik ben er ook nog.
H: Dat weet ik, maar ik bedoel wij zijn eindelijk alleen zonder dat iemand ons stoort.

Hij loopt naar me toe en pakt me om mijn middel.

A: En met wat moest die iemand ons dan verstoren.
H: Met dit.

Hij kust me, ik kus hem terug.

P: Uche, uche

We laten los

H: Wat is er aan de hand?
P: Deze man is een moordenaar, alleen er zijn geen gevangenissen meer dus hij komt bij jullie in de gevangenis.

Hij doet de cel open, en die man komt erin.

...: WAT KIJKEN JULLIE?
H: uhmm ik ben Herman en jij.
...: Ik ben Marcel, en wie is deze mooie dame.
H: Mijn vriendin!

Ik kijk hem raar aan, hij lijkt jaloers.

A: ik ben Angie

Ik steek mijn hand uit, hij schud hem. Hij heeft een stevige handdruk, en tatoeages overal op zijn lichaam. Tenminste zover je kan zien.;)

Marcel gaat op een bed zitten. Herman en ik gaan op een bankje zitten.

Na een uur...

P: Herman Castillo en Angeles Carrara (ik vind Angeles mooier dan Angela)

We lopen achter hem aan. we worden ondervraagt, en we mogen weer naar huis.

A: Herman waarom zei je tegen die man dat ik je vriendin ben, ben je soms jaloers.
H: uhmmm nee!
A: echt wel
H: nee
A: je was jaloers.
H: oké ja
A: en waarom??
H: ...

Hermangie ~ Waarom is liefde ingewikkeld?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu