Amintiri din copilarie

363 17 5
                                    

Totul a început în urmă cu 14 ani când Issabelle şi Anthony s-au cunoscut, erau nişte copiii pe vremea aceea nu ştiau ce v-a urma să se întâmple. Issabelle avea doar 4 ani iar Anthony 5 ani. Atunci s-au văzut pentru prima oară, părinţi lor erau prieteni. În aceea zi părinţi lui Issabelle au mers să se intânească cu părinţi lui şi au dus-o şi pe ea.

" Bună " - spuse Issabelle

"Bună, ai vrea să te joci cu mine? " - o întrebă Anthony

" Desigur , atunci înseamnă că suntem prieteni?" - spuse Issabelle cu un zâmbet foarte larg pe buze

" Da, de azi îţi promit că vom fi cei mai buni prieteni şi voi avea grijă de tine mereu!" - îi spuse Anthony cu un zâmbet mare pe buze

" Şi eu promit că îţi voi fii mereu cea mai bună prietenă! " - strigă Issabelle foarte fericită...

" Ce ai spune să ne jucăm cu mingea? " - o întrebă Anthony pe Issabelle

" E o idee foarte bună ! " - Răspunse Issabelle

Timpul trecuse foate repede iar afară se făcu întuneric dar ei se jucău încă cu mingea şi erau fericiţi. Până când mama lui Issabelle o strigă şi îi spuse că era timpul să meargă acasă.

Atunci Anthony îi spuse: " M-am distrat foare mult cu tine sper să te revăd curând ! "

" O să ne vedem mai des doar suntem cei mai buni prieteni nu? " - îi spuse Issabelle

" Da ! Ciao Issabelle! " - îi răspunse Anthony fericit

"Ciao Anthony " - îi spuse Issabelle

Dar anii au trecut foarte repede şi cei doi nu se mai văzură până într-o zi.

P.s: Sunt începătoare şi îmi pare rău că nu m-am descurcat să povestesc atât de bine şi nu am folosit atât de bine timpul poveşti la trecut dar am învăţat în alta ţară şi îmi e cam greu să mă exprim. Sper să vă placă , aştept comentarii cu părerile voastre!

Iubire sau prietenie?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum