Evett benn geldimm.Çokk heycanlıyımm benn ya.Normall dimii buu.Iyii okumalarr dilerimm.Yorumlarınızı bekliyorummm.
...
Evet öyleydi.O çocuk halil abinin ogluydu.Halil abi bize doğru gülümseyerek geliyordu.Masaya gelince ilk önce halil abinin eşi Selma ablayla tanıştım.Sonra ayı diye hitap ettiğim çocuk elini uzattı"Merhaba tanışmamıştık.Ben Altemur MERT."
medya : ALTEMUR
Dedi ve yapmacik bir şekilde gülümseyerek göz kırptı.Aklı sıra bana gönderme yapiyordu.
"Evet tanışmamıştık.Bende Güneş IŞIK.Tanıştığıma memnun oldum."
Diyerek bende aynı şekilde karşılık verdim.Bir süre Halil abi babamla konuştu bizde o sırada Selma ablayla sohbet ettik.Çok sıcak kanlı bir kadındı.Babam evet diyerek herkesi bir konuya davet etmek istedi.
"Halille bir sey düşündük.Birgün toplanıp hep birlikte bir yemek yiyelim diyoruz hem artık aile sayılırız.Ne dersiniz?"
Diye bir fikir sundu ortaya.Babam öyle diyince gözlerim sebepsiz bir şekilde Altemura kaydı.Altemurun da bana sırıtarak baktığını gördüm.İç sesim aklımın bir köşelerinde saçma saçma konuşmaya başladı.İyıce kafayı yemeye başladım ben.Selma abla ve annem olur bize fark etmez dedi.Babam soran gözlerle bir bana bir Altemur bakıyordu.Altemur ile aynı anda;
"Olur.Fark etmez."
Dedik.Bu sefer Halil abi ortaya bir fikir sundu.
"Ozaman bu yemek işini yarına planlıyoruz.Itiraz istemiyorum.
Dedi.Hepimiz kabul ettik.Gecenin bitmesine az kalmıştı.Herkes maskelerden arınmış dans ediyordu.Bende biraz alkol kullanmıştım.Sanırım fark etmeden biraz fazla kaçırmıştım.Çünkü hem başım dönüyo hem de midem bulanıyo.Masada olan konusmadan sonra Altemur ilr hiç konuşmamıştık.Bende tanıdığım birkaç arkadaşımla dans ediyordum.Garson yanımdan geçerken tepsiden bir içki alıp kafaya diktim.Bugün niye herkes bana mal görmüş gibi bakıyor ya.Keyfimi bozmayıp dans etmeye devam ettim.Az ilerimizde Altemur ve arkadaşları bir masada konuşuyorlardı.Altemura bakarken nasıl oldu anlamadım ama adamın biri ile çarpıştım.Bugün 2 oldu bu.Ama bu sefer sakin olucam.Relax kızım sakin sorun yok.Hafif dengem sarsıldı ve düşecek gibi oldum.Adam hemen beni belimden tutu ve kendine çekti.Sarhoş olduğum için bende adamın omuslarına tutundum.Saniyeler içinde nasıl bu konuma geldik anlamadım.Arkadan bir el adamı hızlıca diğer tarafa cekti.Şaşkınlıkla olanları izliyordum.Adam kenara çekilince elin sahibinin Altemur olduğunu gördüm.Adama hayırdır diyerek üstüne yürüyordu.Ne ara bizi gördü ve niye şimdi çocuğun üstüne yürüdüğünü anlamadım.kendime gelerek hızlıca Altemurun koluna yapıştım."Altemur noluyo.Sakin ol.Adam bana bir şey yapmadı." Diyerek onu adamdan uzaklaştırmaya calıştım ama nafile.
"Ne demek bir şey yapmadı ya.Gormüyomusun adam yiyecek gibi bakıyo"diyerek hırladı.Adama dönüp sinirle;
"Bana bak havuç kafa senin o gözlerini oyarım.Duydunmu beni."
O az önce adama havuç kafamı demişti.ay yok artık.Allah tan çocuk sakin biriydi.Hemen olayı sakinleştirmeye çalıstı.
"Abi yanlıs anladın sen.Yenge düşmek üzereydi sadece yardım etmek istedim."Ben cidden sağır olmak istiyorum.Altemur yenge kelimesini duyunca şaşırdı ki bende ondan farksızdım.Ikimizde aynı anda ;
"Yengemii" diyerek tepki verdik.Ister istmez onunla goz göze geldik ve uzun bir bakismanın içine girdik.Adamda bunu fırsat bilerek kaçtı.
"Niye böyle bir tepki verdin ki şimdi adam sadece beni tutmak istemişti." Dedim şok içinde.
"Lütfen bu konuyu kapatalım çünkü bende bilmiyorum sizi öyle görünce anlık gelişti"
diyerek bir açıklamada bulundu.Bende peki diyerek konuyu kapattım ve annemlerin yanına masaya döndüm.Annemle selma abla derin bir sohbetin içindeydi ve babamla halil amcada aynı şekildeydi.Bende onları rahatsız etmek istemediğim için adımlarımı terasa çevirdim.Ceketimi yanıma almadığım için biraz üşüdüm.Çantamdan sigara çıkarıp dudağima sıkıştırdım.Çantamda cakmak ararken biri sigaramı yaktı bile.Kafamı cevirmeye gerek kalmadan ellerinden Altemur olduğunu anlamıştım.Sankı fazla yakın gibiydik.Tam ağzımı açıp neden böyle birşey yaptığını soracaktım ki benden önce davrandı.
"Az önce yaşanan olaydan dolayı özür dilerim.O adamı önceden taniyorum ve biraz sapık bir herif.Sizi öyle görünce sana bir şey yapmaya kalktı zannettim.Gercekten özür dilerim." dedi.
O, az önce benden özürmü dilemişti.Benim kulaklarım cidden yanlış duymaya felan başladı sanırım.Sabahki Altemur ile şuanki Altemur arasında kilometrelerce fark vardı."Sorun deil.Sen beni korumaya çalıştın esas senin ozür dilemen değil benim teşekkür etmem lazımm. Teşekkür ederim Altemur."
Diyerek ona karşılık gülümsedim.Oda bana aynı şekikde gülümsedi.Sonra ceketini çıkarıp omzuma bıraktı.Tam gerek yok diyecekken;
" Farkında değilsin ama titriyorsun.Ben üşümem merak etme.Itiraz istemiyorum."dedi.Babasıyla benzer huyları vardı dile getirmeden yapamadım.
"Babanla benzer huylarınız var sanırım."
Diyerek gülümsedim.Oda aynı şekidle gülümsedi.Aramızda sıcak bir sohbet vardı.Bugün ilk defa tanışmamıza rağmen kendimi ona hiç yabancı hissetmiyorum.Neden bilmiyorum ama onunda öyle düşündüğünü hissediyorum.ALTEMURUN ANLATIMI :
Güneş gökyüzüne dalmış bir şeyler düşünüyordu.Düsunceli haliyle çok tatlı duruyordu.Gözlerimi ondan alıkoyamıyordum.Çok masum bir suratı vardı.Masmavi gözleriyle herkesi kendine aşık edebilirdi.Eger bende kendime gelmezsem gözlerinin büyüsüne kapılıcaktım.Dayanamayıp;"Ne düşünüyorsun?" Diye sordum.Gözlerini bana çevirdi.Her gün her saat bu gözleri izleyebilirdim.Birkaç saniye gözlerimde gezindi gozleri ve sonra konuştu:
"Seninle bugün ilk defa tanıştık ama kendimi sana karşı hiç yabancı hissetmiyorum.Sen bu konuda ne düşünüyorsun?" dedi.Bu kız benim hislerimi okuyo resmen.Aslında ben onunla ilk çarpıştığımdan beri böyle hissediyordum ama o şu an öyle düşünmeye başlamış olabilir.Bende dürüst olmak istediğim için içimden geçenleri söyledim.
"Seninle çarpıstığımızdqn beri sana karşı düşüncelerim var."Yani gerçek boyleydi yalan yok.Onunla tanışınca daha önce kimseye hissetmediğim değişik suygular hissetmeye başladım ve bu duyguların tarifi yok...
EVET CANLARIM BEN DAYANAMAYIP BU BÖLÜMÜDE PAYLAŞTIM.ÇOK HEYECANLIYIMM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ SEVIYORUM YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.YILDIZA BASMAYI UNUTMAYINN.BELIRTMEYİ UNUTMUSUM KUSURAN BAKMAYIN SELMA BARANIN ÜVEY ANNESI YANİ HALİLİN İKİNCİ KARISI.ÖPTÜMM♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Panzehiri
FantasyIki ortak maskeli baloda karşılaşır ve kalplerinin panzehirlerini bulur