1

141 14 207
                                    

*Sasukenin bakış açısı*

Saat gecenin 3 4 u idi ve ben uyuyamıyorum, aklımdan bir ton geçen düşünce uyumamı engelliyor ve benimle konuşuyordu.

Aklımdan geçen düşünceleri hafifletmek için balkona çıkıp, bir dal sigara yaktım ve balkonda olan sandalyeye oturdum.

Parmaklarımın arasında olan sigaradan, zehirli bir duman çektim. Hayat beni bıktırmıştı beni hiç sevmeyecek bir adama aşık olmuşken, dertlerim yetmiyormuş gibi ona aşık oldum..

Farkında olmadan bitirdiğim sigarayı, küllüğe bastırdım.

Sigara birazda olsa kafamdaki düşünceleri bastırmıştı.

"Nasıl olsa uyuyamayacağım gidip kahve yapsam yi olur.."

Balkondan çıkıp mutfağa doğru yol aldım. Mutfağa geldiğimde raftan bir tane bardak çıkarttım ve baharatların olduğu dolaptan kahvemi aldım. Daha önceden de kahve yaptığım için kettle'ın içine su koymaya zahmet etmedim altını açıp kaynamasını bekledim.

Su kaynayınca altını kapatıp bardağıma ne zaman koyduğumu bilmediğim kahvenin üstüne suyu aktardım. Bir kaç kere karıştırdım kahvenin su ile çözülmesi için.

Kahveyi alıp masaya oturdum. Dün yarım bıraktığım piskoloji kitabı gözüme ilişti. Kitabı elime alıp kaldığım yerden okumaya başladım, baş dönmesi ile ne kadar mümkünse oda.

.

Aradan bir saat geçmişti, sıkılmıştım kitaptan daha yarısında olmama rağmen çünkü sonu tahmin edilir idi karakter şizofrendi nasıl olsa. Büyük ihtimallen yaptıkları dava onun hastalığından kaynaklanıyordu. Yani dava hayal ürünüydü belkide...

Acı kahvemin yarısına gelmiştim midemi bulandırmıştı. Soğuk olduğundan yararlanıp direk kafaya diktim kahveyi, sırf ziyan olmasın diye.

Hiç olmamış şeyler kafamda dolanıyordu, aklıma gelen düşünce ile yüzüme sert bir yumruk geçirdim. O düşüncenin aklımdan kaybolması için yere doğru baktım titreyen bedenim ile.

Kollarım hem yemek yemediğim için hemde uyumadığım için uyuşmaya başlamıştı. Belkide stresten de olabilirdi?

Okul zamanı giderek yaklaşıyordu zaten otobüs ile gitsem 1 saati buluyordu okula varmam, o yüzden kendimi banyoya attım.

Üstümü çıkartıp sepete atım. Kış olmasına rağmen soğuk suyu actım ve suyun altına girdim, soğukluğu fazla gelince çok hafiften sıcak suya doğru çevirdim musluğu. Eskisinden fazla soğuk olmasada soğuktu. Bedenim yavaşsa suya alıştığında rafta duran bebek şampuanını elime sıkıp kafamı köpükledim. Kokusu nedense hoşuma gidiyordu, o yüzden almıştım başka bir nedenim yoktu açıkcası.

İşlerimi halledip belime havluyu bağlayıp banyodan çıktım. Odama gidip dolabımdan okul kıyafetlerini çıkartıp yatağa attım, iç çamaşırımı da seçip yatağa attım. Kollarımı fazla hissetmiyordum ama ginede haraket ettirebildiğime şükür ettim. Kıyafetlerin yanına oturup telefonuma bakındım, gerci bakınmaktan ziyade telefona dalmıştım.

Ne zamandan beri daldığımı idrak edemesemde telefonu komidinin üzerine bırakıp üstümü giyindim.

Saate baktığımda 6 idi daha evden çıkmama 1 saat vardı. Gerçi ders saat 9 da idi ben her zaman 1 saat erkenden geliyordum, bari bu sefer uyuyamadım (zaten kahve içmiştim istesemde uyuyamazdım) okula erken gitmeye karar verdim.

°Siyah Kedi°<Narusasu>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin