2

64 8 92
                                    

Kapı acılma sesini duyduğumda kafamı tekrardan sıraya gömdüm, kimseyi görmek istemiyordum nedensizce. Sınıftaki gürültü sessizliğe göndüğünde hocanın geldiğini anladım.

.

Sesinden anladığım kadarıyla İruka hoca gelmişti. Bende o sırada kulaklığımı çıkartıp, telefonumla birlikte çantama koymuştum. Bir süre süren sessizlik ile söylediği isimlerle yoklamayı almaya başladığını anladım.

Yoklama bana geldiğinde sesimi çıkarmadım. Zaten ortaya birisi atlamıştı.

Naruto: hocam uyuyo o, okula geliyor uyumaya belli değil.

Ne kadar narutoyu sevip, aşık olsam da, yaptığı hareketlere bir o kadar sinir bozucuydu. Kafamı sıradan kaldırıp, soğuk bir ses tonu ile konuştum.

Sasuke: Ben senin gibi miyim Naruto? Ayrıca uyuyup uyumamam da seni ilgilendirmez. Benim hayatım, benim yaşamım. Bu yüzden o lanet olası çeneni ya kapatırsın. Yada kapattırırım.

Bunları söylerken, Naruto ya öldürücü bakışlar atıyordum. Naruto, ağızını açıp konuşacağı sırada İruka ortaya atladı.

İruka: kesin sesinizi! Aksi taktirde müdürün odasını boylarsınız.

Nedense sinir kat sayılarım yükseliyordu, açıkçası İruka'nın böyle demesi sinirlerimi bozduğu için, ağızımdan ufak bir 'tch' sesi çıktı.

Yavaşça bilinmemezlik içinde sinirlerim yükselince, sanki yürek yemişim gibi sessiz kalmayıp konuştum.

Sasuke: bunun sizi ilgilendirdiğini düşünmüyorum. İruka-sensei.

Yaptığım konuşma bittince, ufak bir sırıtış yerleştirdim yüzüme. Dikkatli bakmayan birisi somurtuğumu zannedebilirdi gerçi.

Naruto: Saske, abin sana büyüklerinin hakkında nasıl konuşulacağını öğretmemiş gibi, hm?

Bu bardağı taşıran son damlaydı. Abim hakkında böyle konuşamazdı. Aklıma dolaşan bir kaç düşünce beni çığırımdan çıkartmıştı.

Sinirle sıramdan kalkıp ön sıralarda oturan Naruto ya doğru gittim. Yakasından tutup sertçe konuştum.

Sasuke: haddini aşıyorsun, Uzumaki Naruto!

Eş zamanlı olarak yüzüne yumruğu geçirmiştim. Sinirden köpürüyordum âdeta. Abim ölmüştü. Abimin ölümü daha tazeydi, 2 gün önce bir tane katil onun boğazını bıçaklayarak öldürmüştü. Tabikide o katil bulunup, bazı öbür sebepleriyle ömür boyu hapis cezası almıştı.

Naruto'nun yüzüne ikinci yumruğu indireceğim sırada, İruka beni yakamdan tutup, Naruto dan ayırmıştı.

İruka: İkinizde derhal müdürün odasına. Hemen!

İrukanın dediği şeyle sırama gidip çantamı almıştım. Sınıftan kapıyı sertçe çarparak çıktım. Tabikide müdürün odasına gitmeyecektim.

°Siyah Kedi°<Narusasu>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin