4.Bölüm

97 36 4
                                    

Karşımda Gurur vardı. Onu beklemediyim için baya bir şaşırdım. Sanırım Muratda sinirlenmişdi çünki sert soluklar alıp veriyodu. 

  "Merhaba Yasemin beni içeri davet etmiyicekmisin?" Diye konuşdu Gurur.

"Ahh tabi tabi buyur"  diyerek kenara çekilerek ona yol açdım. Ayakkabılarını çıkarıp içeri girdi.

Ben de kapıyı kapatıp salona geçecekken Murat kolumdan tutdu. " Bu kim çiçeğim?"

Diye sordu sesinde öfke sezdim ama öfkelenecek ne vardı ki?.." Annemin arkadaşının oğlu " ağır ağır başını salladı
"Peki neden çat kapı geldi?"
   " İnan bilmiyorum Murat çekilirsen öyrenicem ama " diyip salona gitmeye başladım. Gurur koltuktda oturmuş bizim gelmemizi bekliyordu qaliba.

Geçip yanına oturdum ve onun tarafa dönerek konuşmaya başladım. " Eee Gurur hangi  rüzgar atdı seni buraya?" 

Önce bana sonra da  tam solumda oturan Murata baktı  " Hiç öylesine geldim.. geçen gün pek konuşamadık da." Diyip dişlerini göstererek gülümsedi .

" O zaman ben bi çay koyayım üçümüze öyle konuşalım ha? "
Gurur hemen başıyla onayladı beni. Ayağa kalkıp son kez ikisine bakıp mutfağa girdim. Üç bardak çıkarıp çayla doldurdum.

Yanınaysa tatlı olarak gül reçeli koydum. Murat ve ben çok severiz gül reçelini ama Gururu bilmem. Çayları içeri götürüp ilk önce Gurura sonraysa Murata verdim. 

Kendi çayımı da alıp yine ikisinin arasına oturdum ve çayımı yudumlamaya başladım.
"Eee Yasemincim geçen gün ne konuşuyorduk....haaa hatırladım neden evlenmek istememeni.. neden istemiyorsun Yaseminciğim."
Bu ne ya bunun için mi gelmişdi gerçekten de çok saçma. Benim evlenip evlenmemem ona mı kaldı ki gelip soruyo.

Ben tam cevap vereceken Murat cavap verdi " Gururcuğum bence çiçeğimin evlenip evlenmiyiceyini sormak sana kalmadı ha ? Ne dersin.. "

Muratın Gururcuğuma yaptığı baskı beni kıkırdatmışdı . Ben kıkırdayınca ikisi de bana döndü ve bakmaya başladılar. Gurur tam bi şey söyleyecekken kap çaldı hemen ayağa fırlayıp kapının önüne gitdim.

Eyer annem geldiyse kötü olurdu benim için çünki içeride 2 erkek var ve ben onlarla yalnızım .

Tanıdıklarımz olsalarda yanlış görüyor annem işte... kapıya bakdığımda tam da beklediyim kişi gelmişdi....

Yanlışlar Arasında Tek DoğrumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin