...Uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu. En son Muratla uymuştum diye hatırlıyorum.
Ayağa kalkıp banyoya girip işlerimi hall etdikden sonra üzerimi değişip aşağı inmeye başladım.
Salonun kapısına geldiyimde Murat ve Annemin konuşduklarına kulak misafiri oldum.
" Ona her şeyi anlatmalısın , o...çok üzülücek biliyorum onun üzülmesi isteyeceyim son şey bile diyil ama eyer Sen söylemesen andım olsun ki kendim onun canını yakacağımı bile bile söylerim. Ondan bunu saklamaya hakkın yok hele de ailesi onu ararken"
Muratın söyledikleri ile kafam karıştı. Kimin ailesi kimi arıyor ??
Kim üzülecek??İçeri girip Murata ve anneme bıktım.
Annem ağlamıştı. Hemen yanına gidip kolundan tutup konuşmaya başladım
"Anne noldu neden ağladın birine bişey mi oldu? "Annem cavab vermeyip içli içli ağlamaya devam ederken gidip ona sarıldım ve üzümü Murata tutdum bir şey söylemesi için.
Neden baktığımı anlamış olmalı ki konuşmaya başladı " Yasemin...biliyirum bunu sana annen söylemeli ama onun bunu söylemeye şimdi ne yüzü var ne de gücü...Yasemin güzelim Sen...Sen...çocukken hastanede biriyle karışmışsın. Yani...şimdi yanında senin ailən olduğunu sandıkların insanlar aslında..senin gerçek ailen diyil üzgünüm.."
Ne.....
Şimdi benim yaşadıklarım yalan mıydı
Hepsi mi ?
Babam?
Annem?
Peki ya akrabalarım?
Ben.. bu kadar kötü birimiyim Allahım beni böyle sınıyor..
Neden ya?! Neden ben?!Anneme sardığım ellerim yanıma düşdü sanki o yıllardır Anne dediyim insan değilmişde ilk dafa gördüyüm bir yabancıymış gibi ona bıktım.
Ben ne olduğunu anlamadan annem yani annem sandığım şahıs konuşmaya başladı
" Bak Yasemin lütfen.... lütfen her şeyi mahv etme nolur sun ...lütfen..."
Ben ona şok içinde bakarken konuşmaya devam etdi.
" Biz seni kocamla sen daha çocukken çoçuğumuz olmuyor diye satın aldık hastanedeki hemşire den. Ama anla işte bi çocuğum olsun istedim.... Sonra bunu senin biolojik deden Kenan öyrendi. Ve benim yanıma gelip yapdığım şeyin doğru olduğunu ve bunun sayesinde ona bir erkek torun daha kazandırdığımı söyledi . Hətta bunun karşılığında bana iş ve para da verdi. Onları kabul etdim. Biliyormusun neden? "
Kalbim parçalana parçalana sordum
"Neden?"...
Ama kalbimin parçalanmasını duymadı görmedi sanki sanki duydu ama umursamadı , gördü ama görmemezlikden geldi....
Kalbim artık dayanamıyordu..
Tutulmayan bir yer aradığımda Murat elimden tutdu bana destek oldu hep olduğu gibi..
Annem konuşmaya devam ederken Murat güçlü durmamı ister gibi elimi sıkdı.
" Ben o parayaı ve işi rahat yaşaya bilelim diye aldım gerçekten."
Ben tam ona cevap vereceken kapı çaldı.Murat kapıyı açmaya gitmek için elimi braktı. Ve kapıya irerledi.
" Yasemin..." 10 dakika sonra Muratın bana seslenmesiyle
Kapıya doğru irirlemeye başladım.Kapıya vardığımda Gördüyüm yüzlerle şok oldum.........
Sizce kimleri gördü???
Eyer gerçek ailesi onu istese onlara bir şans verir mi ???
Pekii vermeli mi??
Muratla Yasemin mi yoksa Yaseminle Gururmu???
Hangisi daha güzel çift olur??İyi okumalarrr💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlışlar Arasında Tek Doğrum
Hayran KurguMerhaba ben Yasemin.... ikilem arasında kalan bi kız. Sizce insan onu seveni mi sevmeli yoksa ... sevdiyinin onu sevmesini mi beklemeli......