Sınır: 5 oy 5 yorum
ʚɞ
Çalan kapıyla ayaklanmış koşar adım gidip kapıyı açmıştım. Karşımda kocamın yakışıklı yüzünü görmek yüzümde kocaman bir tebessüm oluşmasını sağlamıştı.
"Hoşgeldin kocacım" diyerek kollarımı boynuna dolamıştım.
"Hoşbuldum kocacım" dediğinde kıkırdamıştım.
"Beni kucağına alır mısın?" mırıldanmamla kendimi onun kucağında bulmam bir olmuştu. Aşık mıydı neydi bu adam.
"Çok uykum var Kookie" kafamı boynuna gömmüş derin derin soluklanmıştım. Onun kokusu rahatlatıyordu bedenimi.
"E ama daha süprizimi göstermedim ki" tatlı tatlı konuşmasıyla kafamı boynundan kaldırıp dudaklarına minik bir buse kondurdum.
"Göster bakalım süprizin neymiş"
"Eğer rahat durmazsan süpriz diye çok başka şeyler göstereceğim sana ben" dediğinde kıkırdadım.
Salona girdiğimizde koltuğa oturdu. Elinde daha yeni fark ettiğim büyük poşete baktığımda azıcık şaşırmıştım.
"O ne Kookie" mırıldanmamla alnıma bir öpücük kondurmuş ve poşeti bana uzatmıştı.
"Uzun zamandır istediğin bir şey" merakla poşete bakarken bir anda kafamı kaldırıp ona baktım.
"Yoksa bana çocuk mu aldın!!" bağırarak dediğim şeyle baya gülmüştü. "Çok acımazsızsın Kook, uzun zamandır çocuk istiyordum ben. Neden heveslendirdin ki şimdik beni" burnumun ucunu öpüp boynuma öpücükler kondurmayan başladı.
"O kadar çok istiyorsan sevgilim bu gece tekiz" dediğinde gözlerimin ışıldadığına emindim. Sevgiliyken daha çok sevişiyorduk!
Elimdeki poşete geri döndüğümde içine baktım ve baktığım gibi çığlık attım.
Laptop almıştı bana. Yani aslında evde vardı ama bu son çıkan modellerdendi. Para biriktiriyordum ben bunun için.
"Teşekkür ederim sevgilim, çok seviyorum seni" dudağına bir öpücük kondurup geri çekildim.
"Teşekkür etme meleğim. Çok istiyordun bende aldım. Hem kocana böyle şeyler için teşekkür etme. Tabii yarın sabah teşekkür edebilirsin" deyip göz kırptığında kıkırdadım.
"İkimizde işten izin almalıyız Bay Jeon" dudaklarına karşı mırıldanmamla kafasını salladı yavaşça.
"Haklısınız Bay Jeon" söylediklerinden sonra dudaklarıma bastırmıştı kiraz kırmızısı dudaklarını.
"Özledin mi beni" mırıldanmasıyla kıkırdadım.
"Sanki sevgiliyken daha az özlüyordum. Evlenince bir rahat vermediler" diye homurdandım. Dudaklarını dudaklarıma bastırıp belimdeki kollarını daha sıkı doladı.
Onu çok seviyordum, kendi canımdan çok değer veriyor, ona bir şey olma düşüncesi bile beni çıldırtıyordu.
Ve çok şanşlıydım çünkü o da beni çok seviyordu.
ʚɞ
Birazcık kısa oldu ama idare edin
İstediğim oy yorum gelmediği halde atıyorum..
Hemen smut yazmayacağjm ehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You|Taekook
Teen FictionTamamlandı✨ Taehyung ve Jungkook evli bir çiftti. Semekook Uketae