✬
21.45
Saatlerdir onu bekliyordum. Birkaç saat önce evde olmalıydı ama o hala gelmemişti. Merak duygusu bütün benliğimi kaplarken ben sadece ona ulaşmaya çalışıyordum. Şuan evinde olmalıydı ve tabiki bende onun kucağında.
Kapı çaldığında koşarak kapıyı açtım. Karşımda onu görmemle şimdiye kadar tuttuğum göz yaşlarım bir bir düşmüştü gözlerimden. İçeri geçip ayakkabılarını çıkardı ve beni kucağına aldı.
"Bebeğim çok özür dilerim son dakika bir toplantı çıktı ve benim telefonum kapanmıştı asistanıma sana mesaj atması gerektiğini söylemiştim. Haber vermedi mi sana hm?" zorda olsa kendini açıklamayı başardığında Taehyung eşinin kucağından kalkmadan telefonuna uzanmış ve konuştukları uygulamaya girmişti. Kocası hariç bütün sohbetleri sessize aldığını gören Jungkook kıkırdamış ve eşinin boynuna derin bir nefes çekerek minik bir öpücük kondurmuştu.
"Bence asistanımında konuşmasını sessizden çıkarmalısın. Onu kovmayı düşünüyordum az önce" dediğinde Taehyung'un ağlaması yeni yeni durulmuştu.
"Ben bize çok güzel yemekler hazırlamıştım ama hepsi soğudu" dediğinde dudaklarından bir hıçkırık daha firar etmişti.
"Özür dilerim sevgilim. Ben hemen yemekleri ısıtacağım tamam mı?" naif sesinden çıkan özür ve soru karşısında Taehyung kıkırdamıştı.
"Şaka yapıyorum benim şapşal sevgilim, yemekleri zar zor yetiştirebildim. Benimde son dakika ufacık bir işim çıkmıştı" deyip eşinin dudaklarına hafif bir öpücük kondurmuştu.
(Birkaç saat sonra)
Yemeklerini yemiş şuanda film izliyorlardı. Tabii Tae pek uslu durmuyordu. Kocasının kasıklarında oturuyordu ve sanki bilmeden yapıyormuş gibi belirli aralıklarla kendini sürtüyordu altındaki sertliğe.
"Sevgilim uslu dur yoksa-" konuşmasını bölen eşinin kiraz kırmızısı dudaklarıydı. Artık saklamadan daha sert bir şekilde sürtüyordu kendini.
"Ben kocamı çok özledimki" diye mırıldandığında Jungkook kıırdadı. Taehyung'un seks öncesi şımarması hep hoşuna gitmişti.
Dudaklarını büzerek Jungkook'un yüzüne bakıyordu. Sanki kendini altındaki sertliğe sürtmüyormuş gibi gayet masumdu yüzündeki ifade.
Jungkook elini Tae'nin eşofmanın içine sokmuş ve yavaşça deliğini okşamıştı. Bu ani hareket karşısında derince inlemişti Tae.
"Jungkook burada mı sevgilim? Odamıza gidelim" demiş ve Jungkook'un kucağından kalkmaya çalışmıştı. Tabii Kook buna izin vermemişti. Burada başladıysa burada bitsindi.
"Bekleyecek sabrım yok sevgilim" demiş ve sonra bir daha konuşmamışlardı evde sadece ikilinin inleme ve tenin tene çarpma sesi yankılanıyordu.
ˆˆˆ
Sey simdik söyleki aslında smut yazıcaktım ama baktım bende o kadar cesaret yok
Eğer istediğim oy gelirse ilerleyen bölümlerde yazabilirim.
Smut Oy Sınırı: 20
(Evet sacma ama olsun)
NASI OLMUUSS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love You|Taekook
Teen FictionTamamlandı✨ Taehyung ve Jungkook evli bir çiftti. Semekook Uketae