"Off" aynadaki yansımama bir kere daha bakıp üstümü düzelttim.
"Hyunjin biraz sakin olsana" jisung arkamdan gelip ellerini omzuma koydu. "Alt tarafı kitaplığına bakıcaz"Ona bakıp gözlerimi devirdim. Bugün galatasaray beşiktaş derbisi vardı ve beraber izlemek için ateez yurduna gidicektik. "Abi çok saçma bi fikir bu kim bilir kaç kişide vardır aynı kitaptan"
"Hyunjin bir kürt sevdim diye bi kitap kaç kişide olabilir sacmalama ya"
"Ya kanka" sinirle ona doğru döndüm. "Anonimin san olduğunu nerden çıkardık ki. Tek ortak noktaları Galatasaraylı olmaları ve sırf bundan dolayı adamın odasına girip kitaplığını mı karıştırıcaz"
"Bi ortak noktaları daha var"
"Neymiş""İkisi de sana yürüyo"
"Gerizekalı" jisungun üstüne atladım ve boğuşmaya başladık."KANKA DURRR"
"Hyung şarj aletin var m- noluyo abi" jeongin elinde telefonuyla odaya girince bi saniyeliğine duraksadık. Jisung elimden kurtulup ona doğru koştu.
"Kanka şimdi sana bi sorum var." Jisung jeongini omuzlarından tutup sordu "Sence bir kürt sevdim diye bi kitap ne kadar popüler olabilir"
"İsmi çok tanıdık geliyo dur" jeongin bi kaç saniye bekledi ve sonra konuştu.
"Aaa evet geçen minho hyungu okurken görmüştüm."Minho hyung mu??
Hayır hayır çok saçma
"Kanka al işte ya ben sana dedim" öfleyip yatağa oturdum. "Minho hyung bile okuduysa kesin herkes okumuştur"
"Konu ne ki anlamadım ben"
"Kanka hatırlıyo musun hyunjine yazan bi anonim vardı"
Jeongin komodinden şarj aletini alırken bi anda bize döndü "ee nolmuş anonime""Ya işte o anonim sevmiş bu kitabı jinnieye anlatıyodu"
"Yaaaa öyle miydi 😅😅😅 çok tatlıymış yaaa neyse benim işim vardı ben gidiyim en iyisi" jeongin gerisin geri odadan çıkarken arkasından seslendim. "ŞARJ ALETİNİ UNUTTUNN"
"BOŞVEERR"
Jisung bana doğru bakıp omuzlarını silkti.
Odadan çıkıp arbaya bindik ve yarım saatlik bir yolculuk sonrasında ateez yurduna vardık.
"Kulağımı siktin seungmin ya" changbin hyung merdivenlerden çıkarken konuştu "Bütün yol niye shawn mendes söylüyosun oğlum"
"Hyung there is nothing holding me back yani"
"Embesil"
"Annen embesil"
"Seni varya öldür-""Sessiz olun zile basıyorum" chan hyung zile basmadan önce konuştu
Kapı açılmadan önce içeriden duyduğumuz çığlıkla hepimiz sıçradık. Tam o sırada hongjoong hyung kapıyı açtı "Millet hoşgeldiniz kusura bakmayın biraz sesli bi ortam var da""Sıkıntı yok bro bizde alışkınız" chan hyung onunla tokalaştı ve hepimiz içeri geçtik.
"GÜZELİİİİMMM" jongho bir anda bize doğru koşmaya başladı. Aynı hızda jeonginde uzaklaşıyordu.
"LAN UZAK DUR BENDEN GAY ADAM HOŞT BE"İkisinin koşuşturmasına kahkaha atarken koltuklara geçtik "Sizinde bizden farkınız yokmuş he" san hyung kulağını kaşıdı "jeongin amma tiz çığlık atıyo"
Gülüp koltukta ona doğru yaklaştım. "Hyung sen bi de onu bi oyunu kaybettiğinde gör. Geçen jonghoyla oynadıklarında itzy kızları şikayet etti ses geliyo diye"