(Hyunjin Pov)Bir kaç kere sakince nefes verip ayağa kalktım. Etrafıma bakındığımda bana heyecanla bakan jisunga göz kırptım ve boğazımı temizledim "Lavaboya gidiyorum ben"
Koltuktakiler kafalarını bana döndürmeden onaylayan mırıltılar çıkardı. "Sağdan ikinci kapı"
Evet evet mingi kesin sağdan ikinci kapıya girerim
Sakin ol hyunjin sadece odasına giriceksin
Koridora çıkıp sol taraftaki kapılara baktım. Üçüncü kapıya doğru yürüyüp yavaşça içeri girdim. Karşımda kahverengi tonlarında döşenmiş bir oda vardı. Tam önümdeki ranzaya bakıp gözlerimi devirdim. San'ın alttaki yatakta kaldığı hemen anlaşılıyordu. Yastık ve yorgan kılıfı simsiyahtı ve yatağın yanındaki komodinde saat ve parfüm vardı. Tam kafamı çevirecektim ki gözüm yatağın üstümdeki bir şeye takıldı.
Peluş oyuncak mı
Hah çok şeker
Yatağa yaklaşıp oturdum. Tilki şeklinde kocaman bir peluştu. Kıkırdayıp elime aldım ve oynamaya devam ettim. Tam o sırada kapı açıldı.
"Hyunjin??"
"Sen tuvalete gitmemiş miydin?" San arkasından kapıyı kapayıp bana döndü ve kaşlarını kaldırarak bana baktı.
"Ay sancim yaa ahahah 😅😅😅 ben odaları karıştırmışım bi anda girince de oyuncak dikkatimi çekti" hızla ayağa kalktım "Hemen çıkıyorum şimdi çok pardon"
Onu sollayıp kapıdan çıkacaktım ki kolumdan tuttu. "Sıkıntı yok madem gelmişsin dur işte. Zaten maçı da izlemiyosun." Kafamı sallayıp gülümsedim ve tekrar eski yerime oturdum. San da yanıma oturdu
"Oyuncağımı mı beğendin"
"Evet ya çok tatlı" kıkırdayıp oyuncağı havaya kaldırdım. Biraz daha dikkatli bakıp kafamı yanımdaki çocuğa çevirdim. "AY BU OYUNCAK NE KADAR ÇOK SANA BENZİYO"
San içten bir kahkaha attı " Evet ya tilkiye benzetiyolar beni"
"Özellikle böyle gülünce"San gözlerini kısarak gülümsedi
Aman tanrım çok tatlı
Kalbim neden bu kadar hızlı atıyorSan'a birkaç kere daha bakıp gözlerimi kırpıştırdım.
Gamzeleri çok güzel
"Gamzelerin çok güzel" Ne dediğimi fark ettikten sonra hızla elimle ağzımı kapadım. San kahkaha atarak bana teşekkür etti.
"Bak ne dicem, madem o kadar beğendin oyuncağı al senin olsun. Baktıkça beni hatırlarsın"
"GERÇEKTEN Mİ"
San yüksek sesimle yerinden sıçradı ve beni taklit ederek konuştu "GERÇEKTENNN"Gülüp omzuna vurdum ve elimdeki oyuncağı iyice sıktım.
Alt tarafı basit bir oyuncak hyunjin neden bu kadar mutlusun?
Neden kalbin bu kadar hızlı atıyor??
Neden San bu kadar güzel kokuyor???
Tanrım sanırım kalp krizi geçiricem
Boğazımı temizleyip ona döndüm. Gözüm arkasındaki kitaplığa takıldı. Bir anda aklıma buraya gelme amacım geldi ve biraz gerildim. "Aa san sen kitap okumayı sever misin?"
"Ehh çok da sevmem. Çoğunluğu Yunho'nun bu kitapların"
"Hmm anladım" ayağa kalkıp kitaplığın önüne gittim ve incelemeye başladım. Pembe kapaklı tanıdık kitabı görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. "Sann sen bu kitabı okudun mu??"