3.Bölüm

4 0 0
                                    

        Sabah ilk Minho uyanmıştı Jisung'u uymasından faydalanarak onu izlemeye başlamıştı aralıksız bir saat falan izlemişti onu nasıl bir aşıksa. Sonunda Jisung uyandı Minho'nun onu izlediğini görünce daha fazla izlememesi için ona sarıldı. "Beni izlemeyi keser misin utanıyorum" Minho "Bebeğim bu şaheseri izlemeden nasıl durayım", " Yaa sus bak utanıyorum" utanınca tatlı olmasına rağmen Minho daha fazla utanmasın diye 'tamam' diyerek geçiştirdi.

     Bugün minsung ikilisi ortak arkadaşları Felix'in yanına gideceklerdi. "Jisung aşkımm hadi geç kalcaz" Dedi evden çıkarken "Ya Minho ceketimi bulamıyorum yardım et" Ceketini nerde ararsa arasın hiç bir yerde bulamamıştı. En son çare yanına sweat almaktı ama o nefret ederdi bu yüzden Jisung donmayı seçti zaten vampir olduğu için çok fazla üşümüyorsu. "Jisung boş ver ben sana benimkini veririm gel artık" Jisung artık pes edip ayakkabılarını giymeye gitti ama ceketini televizyonun yanıda gördü onu alıp hemen çıktı. Sonunda Felix'in evine varmışlardı.

   Zile basınca kapıyı Hyunjin açtı Felix arkadan "Hyunjin kim gelmiş" "Söylesene lan ellerim kirli HYUNJİN" Hyunjin bu bağırışa korkup dona kalmıştı Minho Felix Hyunjin'i sikmesin diye bağırıdı "Sakın Felix biz geldik bu burda dondu bırakıuoz kapıda gelir birazdan" İçeri geçip mutfakta olan Felix'in yanına gittiler Felix "Hoşgeldiniz kapıyı ben açmak isterdim de işte ellerim kirli" Dedi Hyunjin buraya doğru ilerlerken Jisung "Hyunjin yine ne yaptı da bu kadar kızgınsın ona" Hyunjin Felix demeden olayı anlattı "Bak şimdi olay şöyleki. Ben sabah uyanınca bu beni izliyomuş bende onu görünce korktum sadece kısık sesle bağır-" Daha lafını bitirmeden Felix lafa atladı "Kısık mı amk komşu geldi daha erken değil mi diye" Jisung anlamamış olsa bile Minho pis pis sırıtıyodu çünkü o Felix'in bu konularda ne kadar hassa olduğunu ve Hyunjin'in dramalığını ve salaklığını kendinden iyi biliyor.


Ya aslında smut yazıcağımda rahatsız olurmusunuz bilmiyorum ama yani baya smut

Güçsüz Vampir-MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin