Oturmuş film izliyolardı Hyunjin'in zoruyla korku filmi izliyolardı ama en çok Hyunjin korkuyordu. Felix artık Hyunjin'in bağırışlarına dayanamayıp konuştu
"Acaba filmi kapatıp oyun mu oynasak"
"Ne güzel izliyoduk işte liximm"
"Sen sus Hyunjin zaten kendin istesin en çok sen korktun.Oyun oynayalımda ne oyniyacağız"
"Evet Jisung'uma katılıyorum"
"Imm düşüneyim. Buldum dc oynıycak size uyar mı? "
"Bana uymaz korku filmi izliycez yaa"
"Olur oynayalım"
"Banada uyar"
Kimse Hyunjin'i umursamadığı için baya sinirlenmişti oyüzden ilk o çevirdi bilerek Minho'ya denk getirdi çünkü onun cesaret diyeceğini biliyordu.
"Minho'ya geldi hahaaha d mi c mi"
"C diycem sanıyorsun demi o yüzden d"
Minho onu şaşırtmıştı o yüzden ne diyeceğini bulamadı. Klasik soru sordu en sonunda.
"Jisung'a ne zaman aşık oldun"
"Çok basit işe kabul edilmeden önce bana yardım ederken ilk görüşte aşık oldum"
"Hıh belliydi zaten gelir gelmez çok yakışıklı bi çocuk yardım etti dedin"
"Ne cidden benim hakkımda öyle mi dedin dndndnsekd"
"Ya Hyunjin seni gebertecek"
Oyuna devam ettiler beş on tür falan oynadıktan sonra gece olduğu için bıraktılar.
Minho evde tek yaşadığı için Jisung'a bugün onda kalmasını söyledi zaten Felix ile evleri çok yakındı. Eve varınca Minho direk kendini koltuğa attı Jisung'a yanına oturdu. Minho Jisung'u bir anda kucağına çekti Jisung daha ne olduğunu anlayamadan Minho dudaklaeına kapandı. Jisung'da kendine gelince ona eşlik etti. Uzun bir süre öpüştüler uykulaeı gelince Minho Jisung hala kucağındayken odasına çıktı ve kendine ve Jisung'a rahat birşeyler ayarladı. Jisung banyoda giyinirken Minho'da odasında giyindi Jisung çıkınca Minho gülmeye başladı.
"Neye gülüyorsun ya"
"İçinde yok olmuşsun dnndkskks"
Minho Jisung'u kucağına alıp yatağa yatırdı kendide yanına yattı. "Jisung senin belin nerde" Diyince Jisung biraz şaşırmıştı önce ne dediğini anlayamadı sonra "Bilmem" Minho onun cevabına gülmüştü sonra ikiside uyudu.
Yakışıklılığa bak be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçsüz Vampir-Minsung
FanfictionMinho herşeyden habersiz Jisung'u dolunay gecesi evine çağırır