"Bunun insta hesabının adı ne ya?!"
Sinirle bağırdım ve kendimi geriye attım. Sunoo bana ters ters baktıktan sonra telefonuna geri döndü. Bir yandan da konuşuyordu.
"Sakin ol be! Niki'ye soruyorum."
"İyi."
Kollarımı birleştirerek beklemeye başladım. Jay'in instagram hesabını bulmaya çalışıyordum çünkü Jay'e uzun süredir aşıktım. Sunoo yerinde hoplayınca heyecanlanmıştım.
"Şey Jungwon?"
"Ne oldu, ne bok yedin?"
"Şey ben Niki'yle konuştuğumu sanıyordum da Jay ile yazıyormuşum."
"Ne?!"
Sırtımdan buz gibi bir suyun aktığını hissettim telefonuma arka arkaya mesajlar gelmeye başlamıştı. Korkuyla telefonumu elime aldım ve Jay'in hesabından gelen mesajları gördüm. Hemen ona cevap yazmaya başladım.
~~~~~
JjPark x JungYang
JjPark:
Jungwon
Bana sunoo yazdı da
Daha doğrusu nikiye yazdı
Bana bir şeyler anlattı
Senle konuşmak istiyorumJungYang:
Tabii
Burada öı
Yoksa bir kaç gün sonra iş yerinde mi 🥰JjPark:
Evime gel
*Konum*JungYang:
Gelemmi
CiddenJjPark:
LütfenJungYang:
Ay geliyorumw~~~~~
Telefonu kapatarak hızla ayağa fırladım koşarak odama giderken bir yandan da Sunoo'ya bağırıyordum.
"Ben Jay'e gidiyorum! Ne giyeceğim?"
"Hay, sıçıcam ağzına."
Bir kaç saat içinde Jay'in evinin önündeydim. Kalbim ağzıma gelecekmiş gibi hissediyordum. Kapıda dikiliyordum, içeriye girmek için kendimi hazırlıyordum. Kapı bir anda açılınca geri çekildim.
"Neyi bekliyorsun?"
Cevap veremedim, öylece Jay'in yüzüne baktım. Kıkırdadım. Gözlerimi kısarak konuşmaya devam ettim.
"Hiç öyle, kapın ne kadar da güzelmiş bu arada!"
"İçeriye gel."
Beni kolumdan tutarak içeriye sürükledi. Ona karşı çıkmadım. Salona doğru yürüdü, bende onu takip ettim. Bir anda duraksadı ve bana döndü.
"Neyden bahsedeceğimi biliyorsundur bence?"
Yanaklarımın kızardığını hissettim, evet anlamında kafamı salladım. Jay konuşmaya devam etti.
"Bende senden hoşlanıyorum, Jungwon."
"Ananın amı ne?"
Şaşkın bir şekilde Jay'e baktım. Gayet ciddi duruyordu, elini belime koyarak beni kendisine yakınlaştırdı.
"Şaka mı yapıyordun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cigarettes after sex
RomanceJaywon smutshotlar Sadece seme Jay, uke Jungwon bulunur. Jakehoon smutshotlarındaki konulara benzer şeyler olabilir. Kusura bakmayın. Bana ilham perisi ara sıra geliyor.