1.BÖLÜM

64 31 27
                                    

Açelya 'dan anlatım:

Yüzüme vuran güneş ışığıyla gözümü açtım, hemen yataktan kalktım saat kaçtıki? 08:35 geçiyo  geç kaldım. Hemen kalktım ve formamı giydim saçımı direkt at kuyruğu yapıp ayakabılarımı giyip çıktım evden. Annemleri uyandırmadan çıktım çünkü geç kaldığımı duyarsa yine bir sürü şey dicekti o yüzden otobüsle gidecektim.

Durağa geldiğimde kendimi dünyanın en şanslı insanı gibi hissettim çünkü ben durağa varır varmaz otobüs geldi. Sana şükürler olsun allahım. Hemen bindim otobüse. 6 dk sonra okuldaydım hemen indim ve koşarak okul bahçesine girdim. Okulun içine girdim ve merdivenlerden çıkmaya başladım. Sınıfın önüne geldiğimde garip bir şekilde içerden ses gelmiyordu, derin bir nefes alıp kapıyı çaldım ve içeri girdim ama sınıf bomboştu nasıl? hemen sınıftan çıktım ve müdürün odasının önüne geldim kapıyı çaldım ve gel komutuyla içeri girdim,
" Hocam ben geç kaldım ama sınıf-" Birden sözümü keserek konuştu müdür.

" Sen geç kaldığın için bilmiyorsun yasemin hocan hasta olduğu için izinli bugün evine git"
Başımı onaylar anlamda salayıp çıktım odadan. Allahım bugün çok güzel bir gün. Hemen kendimi dışarı attım elimde böyle bir fırsat varken eve gider miyim? tabiki hayır. Hemen telefonumu açtım ve sanki benim açmamı bekliyormuşcasına telefon açılır açılmaz bilinmeyen numara aramaya başladı beklemeden açtım.

" Alo" Ses gelmedi.
" Alo kimsiniz" Bu sefer ses geldi ama robot gibi kalın bir ses geldi.
" Seni bekliyorum! " Sonra bip sesleri telefon kapandı. Merak ettiğim için hemen o numarayı tekrar aradım. Ama böyle bir numara olmadığını söyledi. Nasıl ya kamera şakası felanmı bu. Derin bir nefes alıp okulun bahçesinden çıktım. Acıkmıştım hemen önüme çıkan ilk cafeye girdim. Kendime poğaça ve çay aldım. Dışardaki masaya oturup yedim.

Yorulmuştum eve gitsem iyi olacaktı. Otobüs durağına doğru yürümeye başladım ve durağın oraya bıraktıkları bankta oturdum. Ve beklemeye başladım 3dk sonra otbüs geldi hiç beklemeden kartımı okutup koltuğa oturdum benle beraber 2-3 kişi vardı, otobüste aşırı uykum gelmeye başladı. Kafamı cama yaslayıp dışarıyı seyretmeye başladım. Ama kapanan gözlerime bir türlü engel olamıyordum ve sonrası karanlık...

YARIM SAAT SONRA:

Gözlerimi yavaşça araladım, nerdeydim ben etrafıma bakınmaya başladım bir an gözlerim irileşti kalbim göğüs kafesime sığmayacak kadar hızlı atıyordu neler oluyordu böyle. sonra farketimki yanımda 1 kız ve 2 tane erkek daha vardı yavaşça kalktım tam eğilip kızı dürtecektimki kız birden esnemeye başladı uyandığını anlayınca 2 adım geriledim.birden uyanıp çığlık attı o anın korkusuyla bende çığlık attım bizim çığlık seslerimize yanımızdaki iki tane çocukta uyandı. Şaşırmış şekilde bize bakıyorlardı. Birden çığlığı kesip bağırdım.
" TAMAM YETER! "

Birden kızda çığlığı kesti. Bense nefes nefese etrafıma bakıp nerede olduğumuzu anlamaya çalışıyordum ama garip bir yerdi çünkü nerdeyse her yer siyahtı geceden bahsetmiyorum herşey siyahtı.
Birden aramızdaki siyah saçlı çocuk konuşmaya başladı.
" Ne oluyor siz kimsiniz " Yutkundum.
" Biz nerdeyiz " Diyebildim sadece. Aramızdaki diyer kumral saçlı çocuk konuştu.

" Allah aşkına beni kim kaçırdıysa geri bırakın benim ocakta yemeğin var" bu dediğine istemsizce güldüm. Bu sefer kızıl saçlı kız konuştu.
" İyide biz kaçırılmadıki bir anda burda bulduk kendimizi" Haklıydı. Bende onaylar şekilde başımı saladım. Sonra aklıma dank etti bişey. O anın verdiği heycanıyla sesli söylemiştim.
" Tabi ya" Siyah saçlı çocuk tekrar konuştu.
" Ne tabi ya"
" Ben seslimi söyledim onu"
Evet dermişcesine başını saladı.
" Şimdi ben buraya gelmeden önce bilinmeyen bir numara aradı beni ve şey ded-" Üçüde aynı anda sözümü kesip aynı anda konuştu.
" Seni bekliyorum"
" Sizidemi aradı"
Üçüde başlarını salladı.
" Tamam şimdi mantıklı davranalım herkez en son neyaptığını anlatsın" Dedim. Üçüde başını saladı. Ve konuşmaya kızıl saçlı kız başladı.

" Ben en son dersten lağaboya gitmek için çıktım sonra elimi yıkarken birden bayıldım uyandığımda burdaydım"
Sonra ben konuştum.

" Benimde Dersim boştu okuldan çıktım cafede kahvaltı yaptıktan sonra eve gitmek için otobüse bindim uyuyakaldım ve uyandığımda burdaydım"
Sonra kumral saçlı çocuk konuştu.

" Şimdi ben en son tenefüste kızları kesiyordun sonra başım döndü ama kızlardan değil tabiki. Hahaha tamam komik değildi. Tuvalete gittim sonra bayıldım uyandığımda burdaydım"
Siyah saçlı çocuk konuştu sonra.

" Ben hastaydım okula gitmedim evde internetten oyun oynuyordum sonra uyuya kaldım ve uyandığımda burdaydım"
Ama hiç mantıklı değildi durup dururken bayılmış ve sonra buraya getirilmiştik nasıl oluyordu bu.
İçimdeki kavgayı kumral saçlı çocuk böldü.
" Bu arada ben mete" Dedi. Bende memnun oldum dermişcesine başımı salladım ve adımı söyledim.
" Benimde açelya "
Sonra kızıl saçlı kız konuştu.
" Benimde merve" Siyah saçlı çocuk konuştu sonra.
" Benimde Bora " Dedi Allah var çocuk mükemmel di. yakışıklıydı ama şu an hiç bu düşüncelerle uğraşamayıcaktım.

BAŞKA BİR EVRENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin