2:BÖLÜM

48 28 10
                                    

Açelya dan anlatım:

Yerde oturmuş boş boş etrafa bakıyordum napıcaktık en ufak fikrimiz yoktu. Sadece uyanmamız üzerine yarım saat geçmişti. Ve hiç konuşmadan sadece etrafımıza bakıyorduk. Birden mete sessizliği bozdu.
" Ben acıktım"
Sonra yeni anlamış gibi karnım guruldadı.
Mete ve merve güldü. Bende kaşlarımı çatım ve ikisine baktım.
" Aaa ne gülüyorsunuz be acıktım işte bende" Dedim. Bora ise hiç bir şey demeden etrafı izliyordu. Aşırı soğuk olmaya başlamıştı. Benimde formam kısa olunca.

Sanki hissetmiş gibi Bora, üstündeki hırkayı çıkarıp benim omuzlarıma örtü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanki hissetmiş gibi Bora, üstündeki hırkayı çıkarıp benim omuzlarıma örtü.
" Teşekür ederim " Dedim. O ise sadece başını salamakla yetindi.
Aramızda ki sessizliği yine mete bozdu. " Hadi kalkın boş boş oturacakmıyız burda gitmemiz için gökten vahiy mi bekliyoruz Allah aşkına" Haklıydı onaylar şekilde başımı salayıp kalktım. Mervede kalktı Bora da .

Belki yarım saatir nerede olduğumuzu bilmeden yürüyorduk. Açlıktan bayılmak üzereydim. Napıcaktık ki nasıl dönücektik evlerimize. Birden başım dönmeye başladı yanımdaki ağaca tutundum. Hepsi korkuyla bana yöneldi.
" İyimisin açelya" En son mervenin sesini duydum sonrası yok.

Gözlerimi açtığımda birinin kucağında olduğumu anladım kafamı kaldırdım ve boranın kucağındaydım bacaklarım buz tutmuştu sanki sonra boranın sesini duydum.
" Uyandınmı" Evet der gibi başımı salar sallamaz kendimi yerde buldum.
" Napıyosun ya" Salak beni yere atmıştı.
" Kusura bakma ben yol boyu seni kucağımda taşıyamam"
" Salkmısın sen" Bilmiş bir şekilde sırıtı. Tam ağzımı açıp bişey dicektim mete araya girdi.
" Kucakta taşınmaya o kadar meraklıysan ben taşırım" Al bir salakta burda.
" Mete salak salak konuşup canımı sıkma tamamı" Sonra merve bıkınlıkla konuştu.
" Off yeter hiç yardımcı olmuyorsunuz hadi ağzınız değil bacaklarınız çalışsın" Haklıydı kız bende yürümeye başladım ama hava gittikçe soğuyordu ve benim açık olan bacaklarım resmen buz kesmişti.

Yol bitmek bilmiyordu zaten nereye gideceğimizi de bilmiyorduk.

~BORADAN ANLATIMIYLA~

Açelya önden yürüyodu üşüdüğü her halinden belliydi resmen bacakları titriyordu hiçbir şeyden korkmayan ben şuan korkuyordum hemde deliler gibi. İçimde verdiğim savaşı Mete'nin zafer çığlığıyla böldüm.
" Orda şehre ulaştık oleyy be" Birden direkt yüzümü açelya'ya çevirdim Mete'nin sözleriyle birden kendini dizüstü yere atı. Bir adım attım onu kaldırmak için ama merve benden önce davrandı.
" Açelya iyimisin" Dedi merve.
" Değilim merve yoruldum ve çok üşüyorum"dedi acı ve titreyen sesiyle.o an sebebini bilmediğim bir şekilde kalbimin sızladığını hissettim. Onun o titreyen her kelimsinde kalbim titriyordu bu duygular niyeydi.

Bir sürü insanın olduğu bir çarşıya girdik ama çok farklı insanlar vardı. Herkez bize çok değişik bakıyordu yada yanımızadaki kızlara o an ben meteye göz işareti yaptım merveyi göstererek o da anladım dermişcesine başını aşağı yukarı saladı ve mervenin belinden tutup kendine çekti merve hiç birşey demedi daha doğrusu diyemedi çünkü oda bu bakışlardan rahatsızdı korktuğu yüzünden anlaşılıyordu. Açelya ise korkusuz bir şekilde önden yürüyordu. Mete bana açelyayı göstererek kaş Hareketi yaptı. Bende bıkınlıkla oflayıp direkt açelyanın kolundan tutup kendime çektim açelya şok olmuş bir yüzle bana bakıyordu tam ağzını araladı bişey söylemek için ama ben susması için işaret parmağımı dudağına bastırdım.

Kızların üstüne kalın şeyler almak için değişik bir yere geldik çok saçma kıyaferler vardı. Merve ve Açelya kıyafetlere tiksinerek bakarken ikisinede sert bakışlar yolayıp konuştum.
" Şu an bunlardan birini giyinmek dışında hiçbir şansınız yok anladınızmı beni"
İkiside cevap vermeden birbirlerine baktılar. Bu sefer sesimi biraz daha yükselterek konuştum.
"Anladınızmı"
Başlarını olumlu anlamda saladılar.
"Aferim hadi şimdi üstünüze göre kalın bişeyler giyin"

Bir iki parça bişey seçtik ten sonra bizde kendimize kalın iki tane hırka aldık ve ödemek için kadının olduğu kısma gittik.
" Meraba kolay gelsin bunlar ne kadar tutu acaba" Kadın yüzümüze dahi bakmadan cevap verdi.
"85" Dedi.
Bende cebimden çıkarıp parayı verdim. Kadın tam parayı aldı eline bizde arkamızı döndük yürüyordüki
Kadın aniden bağırdı.
" Durun" Açelya birden yerinden sıçradı. Hepimiz ona döndük hemen yanımıza geldi kadın kapıları kapatı, pencereleri yırtık olan perdelerle kapatı, hepimiz şaşırmış ona bakıyorduk, konuştu kadın. " Buraya gelin" Dedi zor duyulur kısık sesiyle. Sonra bi vitrini sağa doğru çekti ve arkasından bir kapı açtı hepimiz sadece sesiz ve şaşkın şekilde kadını izliyorduk. Tekrar bize döndü " Hadi gelin" Dedi tekrar ksık sesle. Hepimiz birbirimize baktık kadın kararsız olduğumuzu anladıki tekrar konuştu
" Bakın şu an bana güvenmeniz lazım lütfen gelin hadi" Başımı salladım gidelim dermişcesine hepimiz yavaş adımlarla yürüdük kadına doğru kadın kapıdan girelim diye eliyle yol verdi bize ilk önce ben geçtim sonra merve sonra mete en sonda açelya geçti kadın kapıyı dikkatlice kapatacaken son kez dışarıyı kontrol etti ve kapıyı kapatı.

Sağındaki düğmeye basıp ışığı açtı. Hafif olan loş ışık gözümü kamaştırırken kadın oturalım diye sandalyeleri gösterdi ve hepimiz oturduk açelya korkmuş olacaki sandalyesini bana yaklaştırdı o an istemsizce sırıtım. Boğazımı temizleyip kadına doğru döndüm.
" Evet bizi buraya neden çağırdınız"
Kadında boğazını temizleyip konuştu
" Siz dünyalısınız" Diyince mete büyük bir kahkaha atı.
" Ordan bakılınca uzaylıyamı benziyoruz" Dedi. Açelya ise göz devirdi kadının bu dediğine. Ben ise sadece burnumdan güldüm bu dediğine. Kadın birden elini sertçe masaya vurdu.
" Ben dalga geçmiyorum" Dedi bastıra bastıra.
" Bende bir aralar sizin gibiydim sizde seçilmiş kişisiniz buraya geldiğinizde kara ormanda uyandınız dimi buraya gelmeden önce biri sizi aradı ve sizi bekliyorum dedi burası bildiğimiz dünya değil ben buradan gitmeye çalıştım başaramadım siz başarıcaksınız ben inanıyorum"...

Evet bölüm sonu kısa oldu farkındayım ama daha acemi olduğum için yavaş yavaş atıyorum mesela bir bölüm atmadan bin kez bakıyorum o yüzden geç geliyo umarım kitabımı seversiniz❤

BAŞKA BİR EVRENDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin