Ne hasta bekler sabahı, Ne taze ölüyü mezar, Ne de şeytan, bir günahı, Seni beklediğim kadar.
Geçti, istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni, Gelme, artık neye yarar?...
✧
∘˚˳°03:00
Yorgun musun?
Yattın mı?Uyu -
Düşünme beni.
Sesini dinledim usul usul,sonra tekrar, sonra tekrar..
Hiç kalkmadım yatağımdan. Hiç kalkamadım yatağımızdan. Sonra fotoğraflarımızı aldım elime. En parlak gülümsemenle diğer insanları bile kıskandıracak çehreni inceledim. Balkona çıktım, cebimden sigara paketine uzandım. Hep bir sigara yakardın. Parmaklarımın ucunu yakardın. Söylerdim sana,içilecek şey mi o. Unutmak için içiyorum derdin.
Şimdi sen gittin, ben içiyorum. Unutmak için hemde. Anıları, geçmişi, belki de gözlerini.
Derin derin içime çekiyorum sigara dumanını, ne çok özledim yanı başını.
Son kez açıyorum kasetten söylediğin şarkıyı. Son kez dinliyorum sesini. Son kez gözlerimi kapatıyorum. Yanında olduğumun hayaliyle yanıyorum.
Sonra açıyorum gözlerimi. Balkonun yüksekliğinden akıp giden hayatı izliyorum. Geçiriyorum içimden, en azından insanların yaşayabildikleri bir hayatı var.
Elime alıyorum gitarını. Tellerinde gezdiriyorum parmaklarımı. Gözlerimden süzülen yaşlar, gitarın cilalı pürüzsüz tabanında kayıp gidiyor.
Boğazım düğümleniyor yeniden. Hıçkırmak bile bir zulüm oluyor. alt dudağım titriyor. Açık balkon kapısından giren rüzgar, saçlarımı ahenk içinde uçuruyor.
Sen öldükten bu yana, bir kere bile kestirmedim saçlarımı. Uzun uzun tarardın saçlarımı. Yalvarırdın bana, kestirmeyelim saçlarını.
Şimdi sen gittin, ben uzatıyorum. Sen gittin, tarayamıyorum. Kırmızı ve beyazlar iç içe. Hemde en uyumsuz şekilde.
Gözlerimi gezdiriyorum evimizde. Öyle soğuk, öyle kasvetli ki, içim titriyor. Isıtacak kimse yok, yaslanıyorum duvara.
Sessizce ağlıyorum. Sensizce ağlıyorum.
Anılar aklıma doluşuyor yeniden. Her çıkış saatinde, bana aldığın çiçekler vazoda öylece duruyor.
Çiçeklerim soldu, güllerim kurudu. Ben kurudum, Günden güne soldum.
Şiddetle çıkardım yüzüğü parmağımdan. Yol aldım balkona. Aşağı attım yüzüğü, onunla birlikte tüm anıları.
Solgun ince parmaklarım direklere tutundu yorgunca. Kontrolsüzce çıktım balkonun parmaklıklarına. Ayağımın aşağısındaki sokaklara baktım usulca. Hepsinde ki anılar nefesimi kesti sonra. Kalbimin atış hızı yavaşladı, göz bebeklerim küçüldü.
Ama ben biliyordum,sende isterdin beni.
Yanında olmaktı isteğim. Öyleyse bunca yıl sonra, neden gerçekleştirmeyeyim?
Küçük bir tebessüm sundum sana. Kalbim tekrardan hızlanırken kendimi bıraktım aşağıya.
Gözlerimden geçen anılar o hızda yavaşladı. İlk çıktığımız ev,ilk köpeğimiz,ilk seyahatimiz. İlk öpücüğümüz. Son akşam yemeğimiz..
Ambulans sesi kulaklarımda yankılanırken kapanan gözlerimle seni düşündüm. İşte şimdi bizi,ölüm bile ayıramazdı sevgilim..
☯
sᴏɴʀᴀ ᴀʀᴀᴍıᴢᴀ şᴇʜɪʀʟᴇʀ ɢɪʀᴇᴄᴇᴋ,ʜɪç ᴋᴀʀşıʟᴀşᴍᴀʏᴀᴄᴀğıᴢ.ᴛᴇsᴀᴅüғʟᴇʀ ʙɪʟᴇ ʙɪʀ ᴀʀᴀʏᴀ ɢᴇᴛɪʀᴇᴍᴇʏᴇᴄᴇᴋ.sᴏɴʀᴀ ᴅᴀ ʙᴇʟᴋɪ ʙɪʀɪᴍɪᴢ öʟᴇᴄᴇğɪᴢ, ᴅɪğᴇʀɪᴍɪᴢ ʜɪç ʙɪʟᴍᴇʏᴇᴄᴇᴋ.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little one • ᴮᵃᵏᵘᵗᵒᵈᵒ
Romancesonra 𝑼𝒛𝒖𝒏 𝒖𝒛𝒖𝒏 baktım gözlerine. yıllar sonra senin hakkında aklımda yankılanan tek şey bir soruydu, "𝒏𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒈𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏?" "𝐳𝐨𝐫𝐮𝐧𝐝𝐚𝐲𝐝ı𝐦." 🌑 One shots✓ Bakutodo✓ Yarı Omegaverse✓ 11/01/2024→başlangıç târihi.